середа, 8 січня 2025 р.

   ДІАГНОСТИЧНИЙ ТИЖДЕНЬ
   ДІАГНОСТИЧНИЙ ДЕНЬ
   ПРО ВСЕ НА СВІТІ


   Ранкова гімнастика
   Назва: «Комплекс вправ ранкової гімнастики»
   Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнастики без предметів; закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи без предметів; виховувати любов до фізичних вправ.
   https://youtu.be/ZVdxS2PELWw

   Логіко-математичний розвиток
   Тема: «Склад числа з одиниць. Число і цифра 9»
   Програмовий зміст: формувати уявлення про кількісний склад числа з одиниць в межах 3 на основі вимірювання, число і цифру 9.

    Дидактична гра
   Назва: «Хто за парканчиком?»
   Мета: розширювати знання дітей про диких та свійських тварин; сприяти запам`ятовуванню їх зовнішнього вигляду; розвивати пам'ять, увагу, мислення, мовлення, бажання говорити правильно.

 

   Художньо-продуктивна діяльність. Аплікація
   Тема: «Святкуємо Новий рік»
   Програмовий зміст: нагадати про традиції новорічних святкувань; викликати бажання створювати новорічну картинку власноруч; навчати техніці аплікації – створювати зображення з паперу; закріплювати вміння вирізувати ножицями по прямій та із закругленнями, акуратно наклеювати зображення на папір; розвивати дрібну моторику руки, увагу, творчу уяву, творчі здібності; формувати естетичний смак; виховувати впевненість та самостійність, охайність під час роботи з клеєм.


   Впевнена, діти, що у вас вийшли дуже гарні новорічні ялиночки. Я з нетерпінням чекатиму фото ваших робіт. 

   Художньо-продуктивна діяльність. Музичне
   Тема: «Слухання музики. «Танець птахів», музика Миколи Андрійовича Римського- Корсакова». Автор Музкерівник


   Запрошую вас, шановні батьки, разом з дітьми на прогулянку, але будьте уважні, не забувайте про правила безпеки під ча повітряної тривоги. Під час прогулянки поспостерігайте за горобиною.
   Спостереження в природному довкіллі
   Тема: «Горобина»
   Мета: поглибити знання дітей про горобину, різноманітність видів та користь від цієї рослини; розвивати спостережливість, зв’язне мовлення; виховувати естетичні почуття, дбайливе ставлення до живої природи.


   Задайте дітям запитання:
   👥 Яка ця рослина — горобина?
   👥  Це використовуються її плоди?
   👥  Скільки всього існує видів горобини?
   👥 Скільки видів цієї рослини відомо в Україні?
   👥  Яка горобина найпоширеніша?

   Ввечері разом з дітьми зробіть дихальну вправу
   Назва: «Веселий хом`як»
   Мета: Дихальна гімнастика дуже корисна для організму дитини: вона покращує обмін кисню по всьому тілу, стимулює роботу шлунка і кишечника, серцевого м’яза. Крім того, якщо ваша дитина відрізняється гіперактивністю, то завдяки дихальній гімнастиці, вона навчиться розслаблятися, заспокоюватися.


   Це всі завдання на сьогодні, шановні батьки. Дякую за розуміння і співпрацю. 

Немає коментарів:

Дописати коментар