вівторок, 7 січня 2025 р.

   ДІАГНОСТИЧНИЙ ТИЖДЕНЬ
   ДІАГНОСТИЧНИЙ ДЕНЬ
   ЗИМОВА ПОДОРОЖ



   Ранкова гімнастика
   Назва: «Комплекс вправ ранкової гімнастики»
   Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнастики без предметів; закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи без предметів; виховувати любов до фізичних вправ.
   https://youtu.be/ZVdxS2PELWw


   Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (+грамота)

   Тема: «Поділ слів на склади. Літера ь («м`який знак»)»
   Програмовий зміст: формувати у дітей практичне уявлення про склад; познайомити з його умовним позначенням; учити вимовляти слова по складах, утворювати слова з першим названим складом; вправляти у поділі слів на склади, у синтезі слів із заданим звуком; познайомити з літерою ь як такою, що вказує на м`якість приголосного; розвивати мовлення, фонематичний слух, логічне мислення, пам'ять, дрібну моторику; навчити записувати друковані літери за зразком; виховувати інтерес до занять.

   Ознайомлення із природним довкіллям
   Тема: «Подорож зимовою стежинкою»
   Програмовий зміст: поглибити знання дітей про особливості пристосування рослин і птахів до змін у природі з настанням холодної пори року – зими; ознайомлювати з об`єктами живої природи (дерева, квіти, птахи); навчати бачити зміни, що відбуваються в природі взимку; розвивати вміння знаходити ознаки пристосування рослин до природних умов; закріплювати знання про садові квіти, дерева, зимуючих птахів; формувати основи екологічної свідомості; виховувати дбайливе ставлення до світу природи.


   Здоров'я та фізичний розвиток
   Тема: «Метання торбинки з піском у горизонтальну ціль із-за спини через плече. Ходьба приставним кроком по мотузку, покладеному на підлогу зигзагом». «Рухлива гра «Чия ланка швидше збереться?»
   Програмовий зміст: розучити комплекс загальнорозвиваючих вправ, рухливу гру; удосконалювати вміння метати торбинку з піском у горизонтальну ціль; закріпити навички ходьби по мотузку, покладеному на підлогу.
   Інвентар: 2 торбинки з піском, обруч, мотузок.
   Підготовча частина: Ходьба парами із зміною темпу «змійкою» (30 с).


   Ходьба на носках, руки на поясі (25 с).

   Біг парами у середньому темпі  (35 с), ходьба.


   Копмлекс загальнорозвиваючих вправ:
   1. Повороти голови в сторони. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – поворот голови вправо, 2 – в.п.; 3, 4 – те саме вліво. Повторити 6 разів у повільному темпі.
   2. Піднімання рук через сторони угору. В.п.: стійка «ноги разом», руки вздовж тулуба. 1 – підняти руки через сторони вгору (вдихнути); 2 – опустити руки вниз у в.п. (видихнути). Голову не опускати, спину тримати прямо. Повторити 8 раз в середньому темпі.
   3. Нахили тулуба вперед. В.п.: сидячи на підлозі, ноги нарізно, руки на поясі. 1- нахил тулуба вперед, руками торкнутися носків ніг. 2 – в.п. Повторити 6 – 8 разів у середньому темпі.
   4. Піднімання по черзі ніг угору. В.п.: упор сидячи на підлозі. 1 – підняти вгору праву ногу, 2 – в.п.; 3 – 4 те саме лівою ногою. Повторити 6 раз в повільному темпі.
   5. Повороти тулуба в сторони. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – поворот тулуба вправо, 2 – в.п.; 3 – 4 –те саме вліво. Повторити 6 разів у повільному темпі.
   6. Стрибки на місці з поворотом на обох ногах, що чергуються з ходьбою. В.п.: зімкнута стійка, руки на поясі. 1 – 4 – стрибки на обох ногах на місці, повертаючись під час кожного стрибка на 90֠ вліво; 5 – 8 – ходьба на місці. Повторити те саме в інший бік. Стрибати м`яко, на носках, дихати рівномірно. Повторити 2 рази.
   Основна частина:

   Рухлива гра «Чия ланка швидше збереться?». Автор ЗДО №25, м. Луцьк

   Заключна частина: Ходьба (35 с) у повільному темпі з рухами рук угору та вниз (6 – 8 раз).

   Всі важливі справи зроблені. Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на прогулянку. Під час прогулянки поспостерігайте за вітром. Але не забувайте про безпеку, як почуєте сигнал повітряної тривоги - прямуйте в укриття!
   Спостереження в природному довкіллі
   Тема: «Марія Людкевич «Вітер»
   Мета: сформувати у дітей відомості про поняття вітер; поглибити знання про його властивості; розвивати спостережливість; уміти аналізувати та встановлювати взаємозв`язки між живою та неживою природою; виховувати інтерес до неживої природи.


   Задайте дітям запитання:
   👤 Що видно з вікна?
   👤 Куди, на вашу думку, поспішають хмари?
   👤 Що стогне і виє? Чому?
   👤 Якими словами описаний вітер?
   👤 Чи можна його порівняти з живою істотою?
   👤 Чому краще сидіти вдома?
   👤 Намалюйте вітер словами, фарбами, олівцем.

   Ввечері пограйте з дітьми в дидактичну гру
   Назва: «Що переплутав художник?»
   Мета: у даному ілюстрованому матеріалі потрібно знайти на зображеннях помилки, щось таке, чого насправді не буває. Ці завдання розвивають у малечі спостережливість, їх можна використовувати для розмови з дитиною, чому той чи інший малюнок неправильний і як має бути правильно.


   На завтра нам знадобиться: 


   Це всі завдання на сьогодні. Дякую за розуміння і співпрацю, шановні батьки. 

Немає коментарів:

Дописати коментар