У ЗИМОВОМУ ЛІСІ
Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнасти-ки з великим м`ячем»
Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнастики з великим м`ячем; закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи з великим м`ячем; виховувати любов до фізичних вправ.
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
Тема: «Складання творчих розповідей за сюжетною ігровою ситуацією «У зимовому лісі». Утворення споріднених слів»
Програмовий зміст: учити складати творчі розповіді за сюжетною ігровою ситуацією, на тему та за планом вихователя; закріпити вміння утворювати споріднені слова; збагатити словник словами, що означають назви тварин; розвивати темп мовлення, творче мислення; виховувати вміння працювати за словесною інструкцією.
Дидактична гра
Назва: «Хто?», «Що?»
Мета: сформувати знання дітей про слова – назви істот та неістот, уявлення про те, що слова назви істот відповідають на питання «хто?», а слова назви неістот – «що?»; активізувати
словник дітей; розвивати мовлення, увагу,
зосередженність.
Здоров'я та фізичний розвиток
Тема: «Стрибки в довжину з розбігу. Ходьба з торбинкою на голові по мотузку, покладеному на підлозі у вигляді кола». Рухлива гра «Квач»
Програмовий зміст: повторити комплекс вправ ранкової гімнастики з великим м`ячем; закріплювати вміння правильно приземлятись під час стрибка в довжину з розбігу, навички ходьби по мотузку, покладеному на підлогу; розвивати спритність та швидкість під час гри.
Інвентар: мат, мотузка, торбинка з піском .
Підготовча частина: Ходьба чітким кроком , «як фізкультурник» (30 с).
Ходьба на носках приставним кроком (лівим та правим боком)
(25с).
Біг у середньому
темпі (35 с), ходьба.
Копмлекс загальнорозвиваючих вправ:
1. Нахили голови в сторони. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – нахил голови вправо, 2 – в.п.; 3, 4 – те саме вліво. Повторити 6 разів у повільному темпі.
2. Піднімання рук угору із сплесками в долоні над головою . В.п.: стійка «ноги разом», руки вздовж тулуба. 1 – підняти руки через сторони вгору (вдихнути), сплеснути в долоні; 2 – опустити руки вниз у в.п. (видихнути). Голову не опускати, спину тримати прямо. Повторити 8 разів в середньому темпі.
3. Колові обертання рук. В.п.: стійка «ноги разом», руки розставлені в сторони. 1-4 - колові обертання рук вперед, 5-8 – те саме назад. Повторити 6 разів в середньому темпі.
4. Повороти тулуба в сторони. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – поворот тулуба вправо, 2 – в.п.; 3 – 4 –те саме вліво. Повторити 6 разів у повільному темпі.
5. Присідання. В.п.: п`яти разом, носки нарізно, руки на поясі. 1 – присісти, руки виставити вперед, 2 – в.п. Повторити 6 разів в повільному темпі.
6. Стрибки на місці, що чергуються з ходьбою. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – 4 – стрибки на обох ногах на місці; 5 – 8 – ходьба на місці. Стрибати м`яко, на носках, дихати рівномірно. Повторити 2 рази.
Основна частина:
Рухлива гра «Квач». Автор Світлана Біркіна
Заключна частина: Ходьба у повільному темпі (30
с).
Спостереження в природному довкіллі
Тема: «З.Друзь «Де ночують птахи взимку?»
Мета: поглибити знання дітей про зимуючих птахів, про спосіб їх життя взимку; розвивати спостережливість; виховувати дбайливе, бережливе ставлення до пернатих друзів.
Задайте дітям запитання:
💁 Дайте відповідь на заголовок-запитання.
💁 Чому не зимують птахи у шпаківнях?
Назва: «Знайди відмінності. Зима»
Мета: Такі ігри добре розвивають увагу і спостережливість, а також виробляють в дитини вміння зосередитися на конкретному завданні. Такі ігри відносяться до класу розвиваючих, і підходять для дітей різного віку.

Немає коментарів:
Дописати коментар