ЗИМОВІ ЗАБАВИ
Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики з великим м`ячем»
Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнастики з великим м`ячем; закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи з великим м`ячем; виховувати любов до фізичних вправ.
https://youtu.be/Bn-GASFLPBg Літературне читання
Тема: «Безпека взимку»
Мета: продовжувати розширювати знання дітей про зимові розваги; активізувати словник; формувати поняття про необхідність дотримання правил безпеки під час зимових розваг; учити обирати безпечні місця для ігор.
Логіко-математичний розвиток
Тема: «Лічба в межах 10. Число 10. Дидактична вправа «Зимові рахівнички»
Програмовий зміст: ознайомити дітей з утворенням числа 10; вчити лічити в межах 10; закріпити знання про цифри в межах 10, вміння співвідносити цифри з кількістю предметів.
Художньо-продуктивна діяльність. Ліплення
Тема: «Зимові розваги. Санчата»
Програмовий зміст: продовжувати ознайомлювати дітей з предметним довкіллям; закріплювати відомі навички виконання різних прийомів ліплення - скочування, розкочування, притискання, згладжування, сплющування; навчати ліпити санчата, передаючи характерні особливості їх зовнішнього вигляду (форму, колір, співвідношення частин); формувати вміння планувати свою роботу — відбирати потрібний матеріал (пластилін), визначати спосіб ліплення; розвивати дрібну моторику, логічне мислення, творчу ініціативу, пам’ять, уяву; закріплювати вміння користування обладнанням; виховувати самостійність, акуратність, бажання доводити розпочату роботу до кінця й отримувати задоволення від ліплення.
Художньо-продуктивна діяльність. Музичне
Тема: «Музично-ритмічна діяльність. Врава «Відійди-підійди». Автор Олена Семенюта
Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на прогулянку, поспостерігайте за птахами, погодуйте їх крихтами хліба та насінням. Але не забувайте про безпеку, не ігноруйте сигнал повітряної тривоги, не беріть до рук сторонні предмети.
Спостереження в природному довкіллі
Тема: «Володимир Лучук «Кольорові пташки»
Мета:поглибити знання дітей про зимуючих птахів, особливості зовнішнього вигляду, спосіб пересування; спосіб їх життя взимку; розвивати спостережливість; виховувати дбайливе, бережливе ставлення до пернатих друзів.
Задайте дітям запитання:
👱 Якими кольорами автор малює снігурів? Синиць? Омелюха? Горобчика?
👱 Поясніть заголовок.
👱 Намалюйте пташку, яка вам найбільше сподобалась.
Ввечері пограйте разом з дітьми в дидактичну гру
Назва: «Зимові нейровправи. Назви малюнок та повтори жест»
Мета: автоматизувати правильну вимову звука [р] у словах, активізувати словник дітей іменниками за лексичною темою «Зима»; розвивати зорово-моторну координацію, навички переключення, самоконтролю, одночасної роботи обох рук.
Словник: рукавиця, светр, подарунок.
Спробуйте, це цікаво та корисно!!!
Немає коментарів:
Дописати коментар