середа, 29 січня 2025 р.

   ДЕНЬ БЕЗПЕКИ
   ЗИМОВІ ЗАБАВИ



   Ранкова гімнастика
   Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики з великим м`ячем»
   Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнастики з великим м`ячем; закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи з великим м`ячем; виховувати любов до фізичних вправ.
   https://youtu.be/Bn-GASFLPBg

   Літературне читання
   Тема: «Безпека взимку»
   Мета: продовжувати розширювати знання дітей про зимові розваги; активізувати словник; формувати поняття про необхідність дотримання правил безпеки під час зимових розваг; учити обирати безпечні місця для ігор.


   Логіко-математичний розвиток
   Тема: «Лічба в межах 10. Число 10. Дидактична вправа «Зимові рахівнички» 
   Програмовий зміст: ознайомити дітей з утворенням числа 10; вчити лічити в межах 10; закріпити знання про цифри в межах 10, вміння співвідносити цифри з кількістю предметів.


   Художньо-продуктивна діяльність. Ліплення
   Тема: «Зимові розваги. Санчата»
   Програмовий зміст: продовжувати ознайомлювати дітей з предметним довкіллям; закріплювати відомі навички виконання різних прийомів ліплення - скочування, розкочування, притискання, згладжування, сплющування; навчати ліпити санчата, передаючи характерні особливості їх зовнішнього вигляду (форму, колір, співвідношення частин); формувати вміння планувати свою роботу — відбирати потрібний матеріал (пластилін), визначати спосіб ліплення; розвивати дрібну моторику, логічне мислення, творчу ініціативу, пам’ять, уяву; закріплювати вміння користування обладнанням; виховувати самостійність, акуратність, бажання доводити розпочату роботу до кінця й отримувати задоволення від ліплення.


   Художньо-продуктивна діяльність. Музичне
   Тема: «Музично-ритмічна діяльність. Врава «Відійди-підійди». Автор Олена Семенюта



   Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на прогулянку, поспостерігайте за птахами, погодуйте їх крихтами хліба та насінням. Але не забувайте про безпеку, не ігноруйте сигнал повітряної тривоги, не беріть до рук сторонні предмети.
   Спостереження в природному довкіллі
   Тема: «Володимир Лучук «Кольорові пташки»
   Мета:поглибити знання дітей про зимуючих птахів, особливості зовнішнього вигляду, спосіб пересування; спосіб їх життя взимку; розвивати спостережливість; виховувати дбайливе, бережливе ставлення до пернатих друзів.


   Задайте дітям запитання:
   👱 Якими кольорами автор малює снігурів? Синиць? Омелюха? Горобчика?
   👱 Поясніть заголовок. 
   👱 Намалюйте пташку, яка вам найбільше сподобалась.

   Ввечері пограйте разом з дітьми в дидактичну гру
   Назва: «Зимові нейровправи. Назви малюнок та повтори жест»
   Мета: автоматизувати правильну вимову звука [р] у словах, активізувати словник дітей       іменниками за лексичною темою «Зима»; розвивати зорово-моторну координацію, навички переключення, самоконтролю, одночасної роботи обох рук.
   Словник: рукавиця, светр, подарунок.
   Спробуйте, це цікаво та корисно!!!


   Це всі завдання на сьогодні. Дякую за розуміння і співпрацю, шановні батьки.

Немає коментарів:

Дописати коментар