вівторок, 28 січня 2025 р.

ДЕНТ ВІДКРИТТЯ АНТАРКТИДИ



   Ранкова гімнастика
   Назва: «Комплекс вправ ранкової гімнастики з великим м`ячем»
   Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнастики з великим м`ячем; закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи з великим м`ячем; виховувати любов до фізичних вправ.
   https://youtu.be/Bn-GASFLPBg

   Ознайомлення із природним довкіллям
   Тема: «Тварини Антарктиди»
   Програмовий зміст: розширити знання дітей про тваринний світ Антарктиди, способом життя тварин, птахів, комах; виховувати любов і дбайливе ставлення до природного довкілля.


   Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (+грамота)
   Тема: «Закріплення знань про склад. Звук [ч], літера Чч»
   Програмовий зміст: продовжувати ознайомлювати зі складами; дати знання про закритий та відкритий склад, приголосний звук [ч], виокремлювати звук, що повторюється; познайомити з літерою Ч як письмовим позначенням звука [ч], навчити записувати друковані літери за зразком; розвивати мовлення, фонематичний слух, логічне мислення, пам'ять; виховувати інтерес до занять, бажання навчатися.


   Здоров'я та фізичний розвиток

   Тема: «Метання великого м’яча в горизонтальну ціль (кошик) обома руками із-за голови. Пролізання під шнуром напівприсівши». Рухлива гра «Чия ланка швидше збереться?»
   Програмовий зміст: повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ; удосконалювати вміння метати м’яч у горизонтальну ціль обома руками із-за голови та пролізання під шнуром напівприсівши; виховувати почуття колективізму під час гри.
   Інвентар: м’яч, кошик, 2 стояки, шнур.
   Підготовча частина: Ходьба зі зміною темпу (35 с).

   Ходьба з підніманням високо ніг, «як конячка» (25с).

   Біг у середньому темпі  (35 с), ходьба.

   Копмлекс загальнорозвиваючих вправ:
   1. Нахили голови в сторони. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – нахил голови вправо, 2 – в.п.; 3, 4 – те саме вліво. Повторити 6 разів у повільному темпі.
   2. Піднімання рук угору із сплесками в долоні над головою . В.п.: стійка «ноги разом», руки вздовж тулуба. 1 – підняти руки через сторони вгору (вдихнути), сплеснути в долоні; 2 – опустити руки вниз у в.п. (видихнути). Голову не опускати, спину тримати прямо. Повторити 8 разів в середньому темпі.
   3. Колові обертання рук. В.п.: стійка «ноги разом», руки розставлені в сторони. 1-4 - колові обертання рук вперед, 5-8 – те саме назад. Повторити 6 разів в середньому темпі.
   4. Повороти тулуба в сторони. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – поворот тулуба вправо, 2 – в.п.; 3 – 4 –те саме вліво. Повторити 6 разів у повільному темпі.
   5. Присідання. В.п.: п`яти разом, носки нарізно, руки на поясі. 1 – присісти, руки виставити вперед, 2 – в.п. Повторити 6 разів в повільному темпі.
   6. Стрибки на місці, що чергуються з ходьбою. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – 4 – стрибки на обох ногах на місці; 5 – 8 – ходьба на місці. Стрибати м`яко, на носках, дихати рівномірно. Повторити 2 рази.
   Основна частина:

   Рухлива гра «Чия ланка швидше збереться?». Автор ЗДО №25, м.Луцьк

   Заключна частина: Ходьба по «звивистій доріжці» у повільному темпі (30 с).

   Запрошую Вас, шановні батьки, на прогулянку разом з дітьми, візьміть з собою на прогулянку крихти хліба, насіння, погодуйте птахів, поспостерігайте за птахами.
   Спостереження в природному довкіллі
   Тема: «Федір Петров «Снігурі»
   Мета: поглибити знання дітей про зимуючих птахів, про спосіб їх життя взимку; розвивати спостережливість; виховувати дбайливе, бережливе ставлення до пернатих друзів.


   Задайте дітям запитання:
   👰 Хто заглядає у вікно до хлопчика?
   👰 Який зовнішній вигляд снігурів?
   👰 Чому їх так назвали?
   👰 За що птахи дякували хлопчикові?
   👰 Чи можна назвати вірш — «Вдячні пташки»?

   Ввечері разом з дітьми зробіть дихальну вправу

   Назва: «Рибка»

   Мета: Дихальна гімнастика дуже корисна для ор-ганізму дитини: вона покращує обмін кисню по всьому тілу, стимулює роботу шлунка і кишечника, серцевого м’яза. Крім того, якщо ваша дитина відрізняється гіперактивністю, то завдяки дихальній гімнастиці, во-на навчиться розслаблятися, заспокоюватися. 



   На завтра нам знадобиться: 


   Це всі завдання на сьогодні. Дякую за розуміння і співпрацю, шановні батьки.

Немає коментарів:

Дописати коментар