ДЕНТ ВІДКРИТТЯ АНТАРКТИДИ
Назва: «Комплекс вправ ранкової гімнастики з великим м`ячем»
Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнастики з великим м`ячем; закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи з великим м`ячем; виховувати любов до фізичних вправ.
Ознайомлення із природним довкіллям
Тема: «Тварини Антарктиди»
Програмовий зміст: розширити знання дітей про тваринний світ Антарктиди, способом життя тварин, птахів, комах; виховувати любов і дбайливе ставлення до природного довкілля.
Тема: «Закріплення знань про склад. Звук [ч], літера Чч»
Програмовий зміст: продовжувати ознайомлювати зі складами; дати знання про закритий та відкритий склад, приголосний звук [ч], виокремлювати звук, що повторюється; познайомити з літерою Ч як письмовим позначенням звука [ч], навчити записувати друковані літери за зразком; розвивати мовлення, фонематичний слух, логічне мислення, пам'ять; виховувати інтерес до занять, бажання навчатися.
Здоров'я та фізичний розвиток
Тема: «Метання великого м’яча в горизонтальну ціль (кошик) обома руками із-за голови. Пролізання під шнуром напівприсівши». Рухлива гра «Чия ланка швидше збереться?»
Програмовий зміст: повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ; удосконалювати вміння метати м’яч у горизонтальну ціль обома руками із-за голови та пролізання під шнуром напівприсівши; виховувати почуття колективізму під час гри.
Інвентар: м’яч, кошик, 2 стояки, шнур.
Підготовча частина: Ходьба зі зміною темпу (35 с).
Ходьба з підніманням високо ніг, «як конячка» (25с).
Біг у середньому
темпі (35 с), ходьба.
Копмлекс загальнорозвиваючих вправ:
1. Нахили голови в сторони. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – нахил голови вправо, 2 – в.п.; 3, 4 – те саме вліво. Повторити 6 разів у повільному темпі.
2. Піднімання рук угору із сплесками в долоні над головою . В.п.: стійка «ноги разом», руки вздовж тулуба. 1 – підняти руки через сторони вгору (вдихнути), сплеснути в долоні; 2 – опустити руки вниз у в.п. (видихнути). Голову не опускати, спину тримати прямо. Повторити 8 разів в середньому темпі.
3. Колові обертання рук. В.п.: стійка «ноги разом», руки розставлені в сторони. 1-4 - колові обертання рук вперед, 5-8 – те саме назад. Повторити 6 разів в середньому темпі.
4. Повороти тулуба в сторони. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – поворот тулуба вправо, 2 – в.п.; 3 – 4 –те саме вліво. Повторити 6 разів у повільному темпі.
5. Присідання. В.п.: п`яти разом, носки нарізно, руки на поясі. 1 – присісти, руки виставити вперед, 2 – в.п. Повторити 6 разів в повільному темпі.
6. Стрибки на місці, що чергуються з ходьбою. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – 4 – стрибки на обох ногах на місці; 5 – 8 – ходьба на місці. Стрибати м`яко, на носках, дихати рівномірно. Повторити 2 рази.
Основна частина:
Рухлива гра «Чия ланка швидше збереться?». Автор ЗДО №25,
м.Луцьк
Заключна частина: Ходьба по «звивистій
доріжці» у повільному темпі (30 с).
Запрошую Вас, шановні батьки, на прогулянку разом з дітьми, візьміть з собою на прогулянку крихти хліба, насіння, погодуйте птахів, поспостерігайте за птахами.
Спостереження в природному довкіллі
Тема: «Федір Петров «Снігурі»
Мета: поглибити знання дітей про зимуючих птахів, про спосіб їх життя взимку; розвивати спостережливість; виховувати дбайливе, бережливе ставлення до пернатих друзів.
👰 Хто заглядає у вікно до хлопчика?
👰 Який зовнішній вигляд снігурів?
Ввечері разом з дітьми зробіть дихальну вправу
Назва: «Рибка»
Мета: Дихальна гімнастика дуже корисна для ор-ганізму дитини: вона покращує обмін кисню по всьому тілу, стимулює роботу шлунка і кишечника, серцевого м’яза. Крім того, якщо ваша дитина відрізняється гіперактивністю, то завдяки дихальній гімнастиці, во-на навчиться розслаблятися, заспокоюватися.

Немає коментарів:
Дописати коментар