ДО КРАЇНИ МАТЕМАТИКИ
Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики з великим м`ячем»
Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнастики з великим м`ячем; закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи з великим м`ячем; виховувати любов до фізичних вправ.
https://youtu.be/Bn-GASFLPBg
Логіко-математичний розвиток
Тема: «Склад числа з одиниць. Число 0 (нуль). Дидактична гра «Що зайве?» (геометричні фігури)»
Програмовий зміст: закріпити знання дітей про кількісний склад числа з одиниць в межах 5 на основі вимірювання умовною мірою; сформувати уявлення дітей про число і цифру 0; закріплювати знання дітей про геометричні фігури.
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
Тема: «Переказування оповідання Валентини Осєєвої «Сини». Збагачення словника антонімами, прислів’ям»
Програмовий зміст: учити переказувати оповідання без запитань вихователя за частинами та цілий текст, оцінювати поведінку героїв; збагачувати словник антонімами, прислів`ям; виховувати любов до матері, близьких, бажання їм допомагати.
Тема: «Метання торбинки з піском у вертикальну ціль (щит) з відстані 3м. Ходьба по гімнастичній лаві з переступанням через кубики (3-4)». Рухлива гра «Гуси-лебеді»
Програмовий зміст: повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ; удосконалювати вміння метати торбинку з піском у вертикальну ціль, ходити по гімнастичній лаві з переступанням через предмети; розучити гру «Гуси-лебеді».
Інвентар: 2 торбинки з піском, щит, гімнастична лава, 4 кубики, мат.
Підготовча частина: Ходьба між м`ячиками у середньому темпі із зміною напряму (35 с).
Ходьба на носках та п`ятках (25с).
Біг у середньому
темпі (35 с), ходьба.
Копмлекс загальнорозвиваючих вправ:
1. Нахили голови в сторони. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – нахил голови вправо, 2 – в.п.; 3, 4 – те саме вліво. Повторити 6 разів у повільному темпі.
2. Піднімання рук угору із сплесками в долоні над головою . В.п.: стійка «ноги разом», руки вздовж тулуба. 1 – підняти руки через сторони вгору (вдихнути), сплеснути в долоні; 2 – опустити руки вниз у в.п. (видихнути). Голову не опускати, спину тримати прямо. Повторити 8 разів в середньому темпі.
3. Колові обертання рук. В.п.: стійка «ноги разом», руки розставлені в сторони. 1-4 - колові обертання рук вперед, 5-8 – те саме назад. Повторити 6 разів в середньому темпі.
4. Повороти тулуба в сторони. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – поворот тулуба вправо, 2 – в.п.; 3 – 4 –те саме вліво. Повторити 6 разів у повільному темпі.
5. Присідання. В.п.: п`яти разом, носки нарізно, руки на поясі. 1 – присісти, руки виставити вперед, 2 – в.п. Повторити 6 разів в повільному темпі.
6. Стрибки на місці, що чергуються з ходьбою. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – 4 – стрибки на обох ногах на місці; 5 – 8 – ходьба на місці. Стрибати м`яко, на носках, дихати рівномірно. Повторити 2 рази.
Основна частина:
Всі важливі спрви зроблені. Запрошую Вас, шановні батьки разом з дітьми на прогулянку. Під час прогулянки будьтк уважні, не ігноруйте сигнал повітряної тривоги, не піднімайте з землі незнайомі предмети.
Спостереження в природному довкіллі
Тема: «Яків Щоголів «Завірюха»
Мета: продовжувати знайомити дітей з прикметами зими; розвивати спостережливість; виховувати дбайливе, бережливе ставлення до природного довкілля.
Завдання для дітей:
👭 Сформулюйте однією фразою головну думку першої строфи.
👭 Якими словами ще можна назвати завірюху?
Назва: «Зимові нейровправи. Назви малюнок та повтори жест»
Мета: автоматизувати правильну вимову звука [л] у словах, активізувати словник дітей іменниками за лексичною темою «Зима»; розвивати зорово-моторну координацію, навички переключення, самоконтролю, одночасної роботи обох рук.
Словник: ялинка, олень, лижі.
Спробуйте, це цікаво та корисно!!!
Це всі завдання на сьогодні. Дякую за розуміння і співпрацю, шановні батьки.

Немає коментарів:
Дописати коментар