середа, 22 січня 2025 р.

ДЕНЬ СОБОРНОСТІ УКРАЇНИ



   Ранкова гімнастика
   Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики з великим м`ячем»
   Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнас-тики з великим м`ячем; закріплювати вмі-ння робити загальнорозвиваючі вправи з великим м`ячем; виховувати любов до фізичних вправ.
   https://youtu.be/Bn-GASFLPBg


   Народознавство
   Тема: «День Соборності та Свободи України»
   Програмовий зміст: поглибити знання дітей про свято Соборності України, розширити знання дітей про свою державу, в доступній формі продовжувати знайомити дітей з державними символами України, символічним значенням кольорів прапора, прищеплювати почуття гордості за Україну, за свій народ, за свою мову, виховувати патріотичні почуття та повагу до національних символів.


   Дидактична гра
   Назва: «Дидактична гра «Україна: так чи ні?»
   Мета: закріпити уявлення дітей про рідну країну; розширити уявлення про офіціальні та      неофіціальні символи України; розвивати асоціативне мислення та логічне мислення, увагу та пам'ять; виховувати любов до Ба-тьківщини та повагу до населення та символіки різних країн світу.



   Логіко-математичний розвиток
   Тема: «Склад числа з одиниць. Чотирикутники. Дидактична гра «Дні тижня» 
   Програмовий зміст: дати уявлення дітей про чотирикутники, їх ознаки (кути, сторони); закріпити знання про кількісний склад числа з одиниць на основі вимірювання умовною мірою; формувати знання про дні тижня, передумови самоконтролю і самооцінки.

 

   Художньо-продуктивна діяльність. Аплікація

   Тема: «День Соборності України»
   Програмовий зміст: розширити кругозір дітей про святкування Дня Соборності України; удосконалювати техніку вирізування з паперу, складеного навпіл та декілька разів; підтримувати намагання самостійно комбінувати знайомі техніки аплікації; повторювати правила безпеки під час роботи з ножицями; розвивати дрібну моторику руки, увагу, творчу уяву, творчі здібності; формувати естетичний смак; виховувати почуття національної гідності, гордості за свою Батьківщину та народ, повагу до культурних цінностей охайність та обережність під час роботи з ножицями.


   Художньо-продуктивна діяльність. Музичне
   Тема: «Слухання музики. «Старовинний марш / композитор Михайло Скорульський». Автор Ludmila Penzeva


   Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на прогулянку. Під час прогулянки не ігноруйте сигнал повітряної тривоги, як почуєте сигнал - прямуйте в укриття. 

   Спостереження в природному довкіллі

   Тема: «Григорій Чупринка «Під снігом»

   Мета: продовжувати знайомити дітей з прикметами зими; розвивати спостережливість;          виховувати дбайливе, бережливе ставлення  до природного довкілля.



   Задайте дітям запитання:

   👬 Як діє метелиця?

   👬 Як ще можна назвати її? 

   👬 Чи боїтеся ви завії?


   Ввечері зробіть разом з дітьми дихальну вправу
   Назва: «Горох»
   Мета: Дихальна гімнастика дуже корисна для організму дитини: вона покращує обмін кисню по всьому тілу, стимулює роботу шлунка і кишечника, серцевого м’яза. Крім того, якщо ваша дитина відрізняється гіперактивністю, то завдяки дихальній гімнастиці, вона навчиться розслаблятися, заспокоюватися.


Це всі завдання на сьогодні. Дякую за розуміння і співпрацю, шановні батьки.

Немає коментарів:

Дописати коментар