вівторок, 21 січня 2025 р.

ПРО ВСЕ НА СВІТІ



   Ранкова гімнастика
   Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики з великим м`ячем»
   Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнастики з великим м`ячем; закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи з великим м`ячем; виховувати любов до фізичних вправ.
   https://youtu.be/Bn-GASFLPBg

 Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (+грамота)
   Тема: «Наголошений склад. Звук [ґ]. Літера ґґ»
   Програмовий зміст: вчити дітей визначати на слух наголошений склад; ознайомити з поняттям «наголошений склад», «наголос»; ознайомити з фішкою - знаком наголос (похила риска);        розвивати фонематичний слух; закріпити вмін-ня виокремлювати звук, що повторюється; познайомити з літерою ґ [ґ], навчати записувати друковані літері за зразком, учити розуміти навчальне завдання, виконувати його самостійно.  



   Дидактична гра
   Назва: «Один – багато. Україна»
   Мета: удосконалювати вміння розрізняти один та багато предметів на ігрових картках та      поєднувати їх у пари; вчити правильно утворювати іменники однини і множини; розвивати спостережливість, увагу, логічне мислення; виховувати любов до рідної мови.

 
 
   Здоров'я та фізичний розвиток
   Мета: «Метання великого м`яча в горизонтальну ціль (кошик) обома руками із-за голови. Лазіння по гімнастичній стінці приставним кроком». Рухлива гра «Квач».
   Програмовий зміст: повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ; удосконалювати вміння метати м`яч у горизонтальну ціль обома руками із-за голови; закріплювати вміння лазити по гімнастичній стінці приставним кроком; розучити гру «Квач».
   Інвентар: м`яч, кошик, гімнастична стінка, мат.
   Підготовча частина: Ходьба «змійкою» між м`ячиками із зміною напряму (35 с).

   Біг у середньому темпі  (35 с), ходьба.

   Копмлекс загальнорозвиваючих вправ:
   1. Нахили голови в сторони. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – нахил голови вправо, 2 – в.п.; 3, 4 – те саме вліво. Повторити 6 разів у повільному темпі.
   2. Піднімання рук угору із сплесками в долоні над головою . В.п.: стійка «ноги разом», руки вздовж тулуба. 1 – підняти руки через сторони вгору (вдихнути), сплеснути в долоні; 2 – опустити руки вниз у в.п. (видихнути). Голову не опускати, спину тримати прямо. Повторити 8 разів в середньому темпі.
   3. Колові обертання рук. В.п.: стійка «ноги разом», руки розставлені в сторони. 1-4 - колові обертання рук вперед, 5-8 – те саме назад. Повторити 6 разів в середньому темпі.
   4. Повороти тулуба в сторони. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – поворот тулуба вправо, 2 – в.п.; 3 – 4 –те саме вліво. Повторити 6 разів у повільному темпі.
   5. Присідання. В.п.: п`яти разом, носки нарізно, руки на поясі. 1 – присісти, руки виставити вперед, 2 – в.п. Повторити 6 разів в повільному темпі.
   6. Стрибки на місці, що чергуються з ходьбою. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – 4 – стрибки на обох ногах на місці; 5 – 8 – ходьба на місці. Стрибати м`яко, на носках, дихати рівномірно. Повторити 2 рази.
   Основна частина:

   Рухлива гра «Квач». Автор Світлана Біркіна
   Мета: продовжувати знайомити дітей з перлинами світової класичної музики та українськими народними іграми; розвивати творчі здібності дітей засобами музики, загальну моторику та музичний слух, вміння слухати музику і діяти відповідно до зміни мелодії; створити у дітей радісний настрій; сприяти опануванню ігрових навичок; виховувати комунікативні навички, здатність виконувати завдання спільно з однолітками, емоційність та задоволення від спільної діяльності з дорослими та однолітками.

   Заключна частина: Ходьба у повільному темпі (30 с).

   Всі важливі справи зроблені. Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на прогулянку. Під час прогулнки не ігноруйте сигнал повітряної тривоги, почуєте сигнал - прямуйте в укриття.
   Спостереження в природному довкіллі
   Тема: «Василь Заєць «Пухові шапочки»
   Мета: продовжувати знайомити дітей з прикметами зими; розвивати спостережливість;          виховувати дбайливе, бережливе ставлення до природного довкілля.


   Задайте дітям запитання: 
   👫 Якими словами автор називає сніг?
   👫 Що таке сніг?
   👫 Чому вітерець сплітає «пухові шапочки»?
   👫 Кому в’яже шапочку бабуся?
   👫 Кому слід сказати спасибі?


   Ввечері разом з дітьми пограйте в дидактичну гру
   Назва: «Що переплутав художник?»
   Мета: у даному ілюстрованому матеріалі потрібно знайти на зображеннях помилки, щось таке, чого насправді не буває. Ці завдання розвивають у малечі спостережливість, їх можна використовувати для розмови з дитиною, чому той чи інший малюнок неправильний і як має бути правильно.


   На завтра нам знадобиться: 


   Це всі завдання на сьогодні. Дякую за розуміння і співпрацю, шановні батьки.

Немає коментарів:

Дописати коментар