понеділок, 20 січня 2025 р.

ТВАРИНИ



   Ранкова гімнастика
   Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики з великим м`ячем»
   Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнастики з великим м`ячем; закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи з великим м`ячем; виховувати любов до фізичних вправ.
   https://youtu.be/Bn-GASFLPBg


   Ознайомлення із природним довкіллям
   Тема: «Одяг» тварин та птахів
»
   Програмовий зміст: розширювати знання дітей про особливості природного довкілля у різні пори року, зокрема у зимовий час; ознайомити зі змінами, що відбуваються в житті тварин узимку; формувати уявлення про різноманітну роль «одягу» тварин (пір`я, хутро); його відповідність умовам проживання і поведінці тварин; поглиблювати знання дітей про ведмедів (білий, бурий); навчати аналізувати, порівнювати а спостерігати; розвивати логічне мислення, мовлення, пам'ять, творчу уяву; виховувати любов до природи у різних її проявах.


   Дидактична гра
   Тема: «Хто у темряві сховався?»
   Мета: вправляти дітей в розпізнаванні тварин за їх зовнішнім виглядом та характеристики; сприяти розвитку знань про біорізноманіття та природний світ; розвивати увагу та спостережливість; сприяти розвитку уваги.

  

   Художня література
   Тема: «Слухання казки братів Грімм «Заєць і їжак»
   Програмовий зміст: учити дітей розуміти зміст прозового твору, стежити за розвитком подій, відповідати на запитання вихователя; висловлювати власне ставлення до героїв казки; стимулювати відповіді-міркування на поставлені запитання; збагачувати та активувати словниковий запас дітей; розвивати уяву, фантазію, мислення; виховувати почуття доброти, співчуття та справедливості.

  

   Художньо-продуктивна діяльність. Музичне
   Тема: «Гра на дитячих музичних інструментах. «Дзвоники музичні», музика і слова Н.Рубальської». Автор Ірина Линник


   Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на прогулянку, поспостерігайте за снігом. Під час прогулянки будьте уважні, не ігноруйте сигнал повітряної тривоги. 
   Спостереження в природному довкіллі
   Тема: «Василь Сухомлинський «Як дзвенять сніжинки»
   Мета: продовжувати формувати в дітей уявлення про сніг як один із зимових опадів; 
розвивати аналітичні уміння — встановлювати причинно-наслідкові зв’язки між явищами неживої природи; виховувати естетичні смаки.

 
   Задайте дітям запитання:
   👪 Що сталося зі сніговим килимом? Чому?
   👪 Звідки з’явилася чорна хмара?
   👪 Як вона поводилася?
   👪 Як поводяться сніжинки?
   👪 Якими ви їх собі уявляєте?
   👪 Звідки з’являється дзвін? Чому?
   👪 Чи спостерігали ви коли-небудь таке явище?
   👪 Чи можна сніжинки порівняти з живими істотами?

   Ввечері разом з дітьми пограйте в пальчикову гру, зробіть

   «Масаж олівцями «Ковзання»

   Мета: Значення пальчикових ігор дуже велике для формування всебічно розвиненої особистості. Грайте з дитиною якомога частіше. Цим ви будете сприяти активації розумових процесів, розвитку мови і фантазії дитини. Чим краще розвинені кисті у дитини і активніше працюють пальчики, тим швидше вона починає говорити і легко справляється з вимовою складних звуків.



   Малювання та розфарбовування надзвичайно ефективно сприяють розвитку пам'яті, уяви, дрібної моторики малюка, уваги, зосередженості, що в майбутньому буде сприятливо позначатися на становленні мовлення дитини і процесі навчання. Дитина краще запам'ятовує предмети, букви і цифри розфарбовуючи їх.

   Консультація для батьків

   «Вчимося правильно тримати олівець і розфарбовувати»



   Розвиток письмових навичок починається задовго до того, як дитина вчиться писати перші палички, а потім букви. Згідно з дослідженнями фізіологів і психологів, ці задатки формуються, коли дитина робить перші спроби намалювати щось, намагається розфарбовувати прості картинки. Тобто навчання письму починається з елементарного вміння малювати.
   Олівець необхідно затиснути середнім і великим пальцями, притримуючи зверху вказівним, на 2-3 см вище заточеного краю.

   Швидше і цікаво пояснити малюку як правильно тиримати олівець, вам допоможуть маленькі хитрощі:



   Спочатку діти дуже сильно стискають олівець під час малювання, через що рука пітніє і швидко втомлюється. Робіть невеликі перерви на зарядку для рук, частіше малюйте пензликом і фарбами — техніка малювання великими мазками сприяє розслабленню руки.
   Кисть руки, яка тримає олівець або пензлик, не повинна бути напружена і не повинна висіти в повітрі над папером.
   Зверніть особливу увагу на те, як сидить ваша дитина. Вона повинна знати правила:
   • сидіти прямо;
   • притримувати папір рукою, вільною від малювання;
   • лікті не повинні бути притиснуті до тіла і тим більше не повинні висіти.


   Завжди звертайте увагу на те, на якій відстані від очей знаходиться папір.
   Батьки повинні підготувати для своєї дитини стіл і стілець відповідно до зросту.
   Олівцем треба розфарбовувати в одному напрямку в межах одного зображення. Покажіть своїм прикладом, як правильно робити штрихи і мазки: вони повинні розташовуватися один біля одного, без будь-яких пропусків, не повинні виходити за контур малюнка або його окремої деталі, при розмальовуванні фарбами поясніть необхідність того, що потрібно почекати, доки підсохне одна ділянка перш, ніж почати заповнювати кольором сусідню.
   Розфарбовувати або малювати потрібно тільки за столом!
   Завжди звертайте увагу, як дитина сидить і як тримає олівець. Малювання та розфарбовування взаємопов’язане з мисленням, зоровим сприйняттям, вимовою, моторною координацією, пов’язуючи воєдино всі ці функції. Малювання та розфарбовування надзвичайно ефективно сприяють розвитку пам’яті, уяви, дрібної моторики малюка, уваги, зосередженості, що в майбутньому буде сприятливо позначатися на становленні мовлення дитини і процесі навчання. Дитина краще запам’ятовує предмети, букви і цифри розфарбовуючи їх.


   Це всі завдання на сьогодні. дякую за розуміння і співпрацю, шановні батьки!

Немає коментарів:

Дописати коментар