пʼятниця, 17 січня 2025 р.

   ДІАГНОСТИЧНИЙ ТИЖДЕНЬ
   ДІАГНОСТИЧНИЙ ДЕНЬ
   ДЕНЬ ДИТЯЧИХ ВИНАХОДІВ



   Ранкова гімнастика
   Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики з великим м`ячем»
   Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнастики з великим м`ячем; закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи з великим м`ячем; виховувати любов до фізичних вправ.
   https://youtu.be/Bn-GASFLPBg

   Ознайомлення із соціумом

   Тема: «Винахідники»
   Програмовий зміст: вчити дітей знаходити в знайомих речах навколишнього світу нове, незвичайне; удосконалювати вміння дітей утворювати прикметкини від іменників; спонукати дітей до словотворення; формувати вміння поділяти слова на склади, виділяти та називати літев словах; закріпити знання дітей геометричні фігури; розвивати творчі здібності, логічне мислення, мовлення, пам'ять, уяву, фантазію, артикуляційний апарат; иховувати допитливість, самостійність.


   Художньо-продуктивна діяльність. Малювання
   Тема: «Чарівні перетворення ляпки»
   Програмовий зміст: створити умови для експериментування з фарбами; демонструвати нові способи отримання абстрактних зображень (ляпок); заохочувати до самостійного образотворення, пошукової та дослідницької діяльності; розвивати творчу уяву, акуратність під час роботи; виховувати інтерес до творчої діяльності, бажання створювати власні художні образи.


   Дидактична гра

   Назва: «Так чи ні?» 

   Мета: поглиблювати знання дітей про навколишнє середовище; розвивати мислення, пам'ять, увагу, спостережливість, координацію моторних навичок; виховувати старанність, активність.



   Всі важливі справи зроблені. Настав час прогулянці. Під час прогулянки поспостерігайте разом з дітьми за снігом. Але не ігноруйте сигнал повітряної тривоги, почуєте сигнал - прямуйте в укриття. 
   Спостереження в природному довкіллі

   Тема: «Чому взимку іде сніг, а не дощ?» 

   Мета: сформувати в дітей уявлення про сніг як стан води; розвивати аналітичні уміння — встановлювати причинно-наслідкові зв`язки між явищами неживої природи; виховувати естетичні смаки.


 

   👩 Дослідіть будову незайманої сніжинки та з протоптаної стежки. Зробіть висновки.
   
👩 Чому так говорять?
   Сніг для рослин — це шуба.
   
👩 Відшукайте трав’янисті рослини, що не змінюють кольору листя навіть узимку. (Копитняк, суниці садові, барвінок, братки)
   👩 Під яким снігом рослинам тепліше: під пухнастим чи щільним? Чому?


   Якщо стрес і тривога наздогнали Вас і Вашу дитину раптово, стрімко і інтенсивно, це може серйозно відбитися на здоров`ї. Щоб допомогти собі і дитині – грайте з нею! Зробіть це разом з дитиною.

   Психологічна підтримка та емоційна стабілізація
   Тема: «Гра, яка допоможе дитині впоратися з тривогою і стресом. Гра для  стабілізації дихання «Повітряна кулька»



   Інформація для батьків

   «Як спілкуватися з дітьми без стереотипів» 




   Це всі завдання на сьогодні. Дякую за розуміння і співпрацю, шановні батьки. Вдалих вихідних. 

Немає коментарів:

Дописати коментар