четвер, 16 січня 2025 р.

   ДІАГНОСТИЧНИЙ ТИЖДЕНЬ
   ДІАГНОСТИЧНИЙ ДЕНЬ
   ДЕНЬ ЛЬОДОВАРА


   Ранкова гімнастика
   Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики з великим м`ячем»
   Мета: розучити комплекс вправ ранкової гімнастики з великим м`ячем; закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи з великим м`ячем; виховувати любов до фізичних вправ.
   

   Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
   Тема: «Казка Олени Кукуєвицької «Принцеса Крижинка»
   Програмовий зміст: учити дітей розуміти зміст прозового твору, стежити за розвитком подій; формувати уявлення про процес утворення льоду у водоймах, про лід та його властивості; виховувати спостережливість, бажання пізнавати природу, почуття доброти, співчуття.

 

   Здоров'я та фізичний розвиток
   Тема: «Метання торбинки з піском у вертикальну ціль (щит) з відстані 3 м.
Повзання по-пластунському». Рухлива гра «Чия ланка швидше збереться?».
   Програмовий зміст: розучити комплекс загальнорозвиваючих вправ; удосконалювати вміння метати торбинку з піском у вертикальну ціль; закріплювати вміння повзати по-пластунському; виховувати почуття колективізму під час гри.
   Інвентар: 2 торбинки з піском, щит.
   Підготовча частина: Ходьба зі зміною темпу (30 с).

   Ходьба напівприсівши, руки на поясі (20 с).

   Біг у середньому темпі  (35 с), ходьба.

   Копмлекс загальнорозвиваючих вправ:
   1. Нахили голови в сторони. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – нахил голови вправо, 2 – в.п.; 3, 4 – те саме вліво. Повторити 6 разів у повільному темпі.
   2. Піднімання рук угору із сплесками в долоні над головою . В.п.: стійка «ноги разом», руки вздовж тулуба. 1 – підняти руки через сторони вгору (вдихнути), сплеснути в долоні; 2 – опустити руки вниз у в.п. (видихнути). Голову не опускати, спину тримати прямо. Повторити 8 разів в середньому темпі.
   3. Колові обертання рук. В.п.: стійка «ноги разом», руки розставлені в сторони. 1-4 - колові обертання рук вперед, 5-8 – те саме назад. Повторити 6 разів в середньому темпі.
   4. Повороти тулуба в сторони. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – поворот тулуба вправо, 2 – в.п.; 3 – 4 –те саме вліво. Повторити 6 разів у повільному темпі.
   5. Присідання. В.п.: п`яти разом, носки нарізно, руки на поясі. 1 – присісти, руки виставити вперед, 2 – в.п. Повторити 6 разів в повільному темпі.
   6. Стрибки на місці, що чергуються з ходьбою. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – 4 – стрибки на обох ногах на місці; 5 – 8 – ходьба на місці. Стрибати м`яко, на носках, дихати рівномірно. Повторити 2 рази.
   Основна частина:

   Рухлива гра «Чия ланка швидше збереться?». Автор ЗДО №25, м. Луцьк

   Заключна частина: Ходьба у повільному темпі (30 с).

   Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на прогулянку, походіть по снігу та прислухайтесь. Під час прогулянки не ігноруйте сигнал повітряної тривоги.
   Спостереження в природному довкіллі
   Тема: «С. Могилевська «Чому сніг рипить?»
   Мета: продовжувати ознайомлювати дітей з ознаками зими; властивостями снігу; вчити встановлювати причинно-наслідкові звя`зки; розвивати, мислення, спостережливість; виховувати естетичні почуття.


   Задайте дітям запитання:
   👨 Якими є ознаки справжньої зими?
   👨 Від чого сніг рипить?
   👨 Коли рипіння найсильніше?

   Ввечері пограйте разом з дітьми в дидактичну гру
   Назва: «Зимові нейровправи»
   Мета: автоматизувати правильну вимову звука [з] у словах; активізувати словник дітей 
іменниками за лексичною темою «Зима»; розвивати зорово-моторну координацію, навички переключення, самоконтролю, одночасної роботи обох рук.
   Словник: заєць, зірка, ковзани. 
   Спробуйте, це цікаво та корисно!!!

   На завтра нам знадобиться:


Це всі завдання на сьогодні. Дякую за розуміння і співпрацю, шановні батьки!

Немає коментарів:

Дописати коментар