ДІАГНОСТИЧНИЙ ТИЖДЕНЬ
ДІАГНОСТИЧНИЙ ДЕНЬ
ДЕНЬ ЛЬОДОВАРА
Програмовий зміст: учити дітей розуміти зміст прозового твору, стежити за розвитком подій; формувати уявлення про процес утворення льоду у водоймах, про лід та його властивості; виховувати спостережливість, бажання пізнавати природу, почуття доброти, співчуття.
Тема: «Метання торбинки з піском у вертикальну ціль (щит) з відстані 3 м.
Повзання по-пластунському». Рухлива гра «Чия ланка швидше збереться?».
Програмовий зміст: розучити комплекс загальнорозвиваючих вправ; удосконалювати вміння метати торбинку з піском у вертикальну ціль; закріплювати вміння повзати по-пластунському; виховувати почуття колективізму під час гри.
Підготовча частина: Ходьба зі зміною темпу (30 с).
Ходьба напівприсівши, руки на поясі (20 с).
Біг у середньому
темпі (35 с), ходьба.
Копмлекс загальнорозвиваючих вправ:
1. Нахили голови в сторони. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – нахил голови вправо, 2 – в.п.; 3, 4 – те саме вліво. Повторити 6 разів у повільному темпі.
2. Піднімання рук угору із сплесками в долоні над головою . В.п.: стійка «ноги разом», руки вздовж тулуба. 1 – підняти руки через сторони вгору (вдихнути), сплеснути в долоні; 2 – опустити руки вниз у в.п. (видихнути). Голову не опускати, спину тримати прямо. Повторити 8 разів в середньому темпі.
3. Колові обертання рук. В.п.: стійка «ноги разом», руки розставлені в сторони. 1-4 - колові обертання рук вперед, 5-8 – те саме назад. Повторити 6 разів в середньому темпі.
4. Повороти тулуба в сторони. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – поворот тулуба вправо, 2 – в.п.; 3 – 4 –те саме вліво. Повторити 6 разів у повільному темпі.
5. Присідання. В.п.: п`яти разом, носки нарізно, руки на поясі. 1 – присісти, руки виставити вперед, 2 – в.п. Повторити 6 разів в повільному темпі.
6. Стрибки на місці, що чергуються з ходьбою. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – 4 – стрибки на обох ногах на місці; 5 – 8 – ходьба на місці. Стрибати м`яко, на носках, дихати рівномірно. Повторити 2 рази.
Основна частина:
Рухлива гра «Чия ланка швидше
збереться?». Автор ЗДО №25, м. Луцьк
Заключна частина: Ходьба у повільному темпі (30
с).
Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на прогулянку, походіть по снігу та прислухайтесь. Під час прогулянки не ігноруйте сигнал повітряної тривоги.
Спостереження в природному довкіллі
Тема: «С. Могилевська «Чому сніг рипить?»
Мета: продовжувати ознайомлювати дітей з ознаками зими; властивостями снігу; вчити встановлювати причинно-наслідкові звя`зки; розвивати, мислення, спостережливість; виховувати естетичні почуття.
Ввечері пограйте разом з дітьми в дидактичну гру
Назва: «Зимові нейровправи»
Мета: автоматизувати правильну вимову звука [з] у словах; активізувати словник дітей
Словник: заєць, зірка, ковзани.

Немає коментарів:
Дописати коментар