середа, 15 січня 2025 р.

ДІАГНОСТИЧНИЙ ТИЖДЕНЬ
ДІАГНОСТИЧНИЙ ДЕНЬ
ЗИМОВІ ЗАБАВИ



   Ранкова гімнастика
   Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики»
   Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнастики без предметів; закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи без предметів; виховувати любов до фізичних вправ.
   https://youtu.be/ZVdxS2PELWw

   Логіко-математичний розвиток
   Тема: «Геометричні фігури. Кількісна і порядкова лічба. Порівняння множин предметів»
   Програмовий зміст: вправляти дітей у кількісній і порядковій лічбі в межах 9, порівнянні множин предметів; закріпити знання дітей про форму предметів; формувати вміння аналізувати пізнавальну задачу.


   Художньо-продуктивна діяльність. Ліплення
   Тема: «Зимові забави»
   Програмовий зміст: закріплення способу ліплення з валика; продовжувати навчати передавати нескладні рухи; аналізувати особливості будови фігури людини, співвідносити частини за розмірами і пропорціями; розвивати окомір, синхронізувати роботу обох рук; виховувати інтерес до ліплення.


   Художньо-продуктивна діяльність. Музичне
   Тема: «Музично-ритмічна діяльність. «Бадьорий крок і біг», музика Ф.Надененко». Автор Ольга Маєвська


   Дидактична гра
   Назва: «Що подарувала нам зима?»
   Мета: поглибити знання дітей про зимові зміни у природи; вчити відповідати на запитання на основі картинок-асоціацій; розвивати мовлення, увагу, пам'ять, спостережливість; виховувати бережливе ставлення до природи.

 
   Всі важливі справи зроблені. Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на прогулянку. Під час прогулянки поспостерігайте за птахами, не забудьте взяти із собою частування для пташок, погодуйте їх. Але не забувайте про правила безпеки, прислухайтесь до сигналу повіиряної тривоги.

   Спостереження в природному довкіллі

   Тема: «Олександр Маландій «Пташиний одяг» 

   Мета: поглибити знання дітей про світ птахів; особливості зовнішнього вигляду; збагатити словник дітей слова-назвами птахів; розвивати спостережливість, зв’язне мовлення; виховувати бережливе ставлення до птахів, бажання допомогти пернатим друзям.


   
   Задайте діітям запитання: 
   👧 Від чого, на думку автора, залежить імення пташки?
   👧 Як одержав своє ім’я рябчик? Синиці? Голуби? Жовтобрюшки? Чорногузи? Сорока? Чистун? Зеленяк?
   👧 Назвіть види одягу, описані у вірші.
   👧 Які птахи із названих — зимуючі?
   👧 Поясніть значення слів: у витка, різномасті.   

   Ввечері разом з дітьми зробіть дихальну вправу
   Назва: «Живі предмети»
   Мета: Дихальна гімнастика дуже корисна для ор-ганізму дитини: вона покращує обмін кисню по всьому тілу, стимулює роботу шлунка і кишечника, серцевого м’яза. Крім того, якщо ваша дитина відрізняється гіперактивністю, то завдяки дихальній гімнастиці, вона навчиться розслаблятися, заспокоюватися.

Це всі завдання на сьогодні. Дякую за розуміння і співпрацю, шановні батьки.

Немає коментарів:

Дописати коментар