вівторок, 14 січня 2025 р.

   ДІАГНОСТИЧНИЙ ТИЖДЕНЬ
   ДІАГНОСТИЧНИЙ ДЕНЬ
   ПОДОРОЖ НА ПІВНІЧНИЙ ПОЛЮС



   Ранкова гімнастика
   Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики»
   Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнастики без предметів; закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи без предметів; виховувати любов до фізичних вправ.
   https://youtu.be/ZVdxS2PELWw

   Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (+грамота)
   Тема: «Склад слова. Звук [г], літера Гг»
   Програмовий зміст: продовжувати вчити дітей вимовляти слова по складах; закріплювати вміння визначати послідовність звуків у слові, позначення фішками голосних, твердих та м`яких приголосних звуків, визначати їх кількість; розвивати вміння складати речення за поданою схемою; познайомити з літерами Гг як письмовим позначенням звука [г]; формувати навички підготовки руки дитини до письма за зразком у зошиті в клітинку; навчити записувати друковані літери за зразком; виховувати інтерес до занять.


   Ознайомлення із природним довкіллям
   Тема: «Подорож на Північний полюс»
   Програмовий зміст: формувати уявлення дітей про кліматичні умови Півночі, тундри; ознайомити з культурою та особливостями жителів Півночі; дати первинні уявлення про життя людей на Півночі, про залежність їх життя від кліматичних умов; ознайомити з тваринами та рослинами Півночі: розвивати вміння встановлювати залежність між температурою повітря і станом води та ґрунту; розвивати логічне мислення, мовлення, пам'ять, увагу, творчу уяву; виховувати пізнавальну активність, спостережливість.

 

   Здоров'я та фізичний розвиток
   Тема: «Кидання м`яча обома руками від грудей та із-за голови. Стрибки в довжину з розбігу». Рухлива гра «Трамвай»
   Програмовий зміст: повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ; удосконалювати вміння кидати й ловити м`яч обома руками; навчати відшто-вхуватись однією ногою під час стрибків у довжину з розбігу виробляти вміння узгоджувати свої дії з рухами інших дітей під час гри.
   Інвентар: м`яч, мат.
   Підготовча частина: Ходьба з рухами рук, крок правою – руки в сторони, лівою – руки вниз (30 с).

   Ходьба на зовнішній і внутрішній сторонах стопи (25 с).

   Біг у середньому темпі  (35 с), ходьба.

   Копмлекс загальнорозвиваючих вправ:
   1. Повороти голови в сторони. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – поворот голови вправо, 2 – в.п.; 3, 4 – те саме вліво. Повторити 6 разів у повільному темпі.
   2. Піднімання рук через сторони угору. В.п.: стійка «ноги разом», руки вздовж тулуба. 1 – підняти руки через сторони вгору (вдихнути); 2 – опустити руки вниз у в.п. (видихнути). Голову не опускати, спину тримати прямо. Повторити 8 раз в середньому темпі.
   3. Нахили тулуба вперед. В.п.: сидячи на підлозі, ноги нарізно, руки на поясі. 1- нахил тулуба вперед, руками торкнутися носків ніг. 2 – в.п. Повторити 6 – 8 разів у середньому темпі.
   4. Піднімання по черзі ніг угору. В.п.: упор сидячи на підлозі. 1 – підняти вгору праву ногу, 2 – в.п.; 3 – 4 те саме лівою ногою. Повторити 6 раз в повільному темпі.
   5. Повороти тулуба в сторони. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – поворот тулуба вправо, 2 – в.п.; 3 – 4 –те саме вліво. Повторити 6 разів у повільному темпі.
   6. Стрибки на місці з поворотом на обох ногах, що чергуються з ходьбою. В.п.: зімкнута стійка, руки на поясі. 1 – 4 – стрибки на обох ногах на місці, повертаючись під час кожного стрибка на 90֠ вліво; 5 – 8 – ходьба на місці. Повторити те саме в інший бік. Стрибати м`яко, на носках, дихати рівномірно. Повторити 2 рази.
   Основна частина:

   Рухлива гра «Трамвай». Автор Світлана Перката



   Заключна частина: Ходьба у повільному темпі на носках, «як лисичка» (30 с).
 

   Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на прогулянку. Поспостерігайте з дітьми за горобцями. Візьміть з собою на прогулянку крихти хліба та насіння, погодуйте птахів. Під час прогулянки будьте уважні, не ігноруйте сигнал повітряної тривоги.
   Спостереження в природному довкіллі
   Тема: «Ліні Костенко «Зимові горобці»
   Мета: поглибити знання дітей про життя горобчиків у зимовий період, про особливості 
поведінки; розвивати спостережливість; виховувати бережливе ставлення до птахів, бажання допомогти пернатим друзям.


   Задайте дітям запитання: 
   👦 Чому спить ріка?
   👦 Чому похнюпились паркани?
   👦 Поясніть значення слів: лузають зиму горобці і літолітечко пригадують.

   👦 Промовте разом з дітьми скоромовку:
   Летів горобець
   Через безверхий хлівець,
   Ніс четверик гороху
   Без червотоку,
   Без прочервоточини.

   Ввечері пограйте разом з дітьми в дидактичну гру
   Назва: «Що переплутав художник?»
   Мета: у даному ілюстрованому матеріалі потрібно знайти на зображеннях помилки, щось таке, чого насправді не буває. Ці завдання розвивають у малечі спостережливість, їх можна використовувати для розмови з дитиною, чому той чи інший малюнок неправильний і як має бути правильно.

   
   Нам на завтра знадобиться:


   Це всі завдання на сьогодні. Дякую за розуміння і співпрацю, шановні батьки.


Немає коментарів:

Дописати коментар