понеділок, 13 січня 2025 р.

   ДІАГНОСТИЧНИЙ ТИЖДЕНЬ
   ДІАГНОСТЧНИЙ ДЕНЬ
   ПОМІЧНИКИ НА КУХНІ



   Ранкова гімнастика
   Назва: «Комплекс вправ ранкової гімнастики»
   Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнас-тики без предметів; закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи без пре-дметів; виховувати любов до фізичних вправ.
   https://youtu.be/ZVdxS2PELWw


   Ознайомлення із соціумом
   Тема: «Наші помічники на кухні»
   Програмовий зміст: формувати у дітей розуміння того, що людина створює речі для полегшення життєдіяльності, навички користування ножем, ложкою, виделкою; розширювати та збагачувати уявлення про предмети посуду, їх призначення та функції; закріплювати правила сервірування столу; виховувати нави-чки правильної поведінки за столом під час прийому їжі.



   Художня література
   Тема: «Читання вірша Тамари Коломієць «Кротів борщ»
   Програмовий зміст: ознайомити дітей з віршованим художнім твором; учити розуміти зміст прочитаного та давати оцінку поведінки героя художнього твору; закріпити знання про продукти харчування; розвивати уяву, пам’ять, фантазію, мислення.


   Дидактична гра 
   Назва: «Що ми споживаємо?»
Мета: поглибити знання дітей про продукти харчування; формувати мотиваційну установку на споживання корисної для здоров’я їжі; виховувати навички культури і гігієни правильного харчування, бережливого ставлення до свого здоров’я.


   Валеологія
   Тема: «Євген Дмитренко «Зубна щітка»
Мета: ознайомити дітей із призначенням зубів; розвивати спостережливість, зв’язне мовлення; виховувати гігієнічні навички.


   Художньо-продуктивна діяльність. Музичне
   Тема: «Співи. Пісня « Прийшла зима біловолоса», музика Л.Давидова, сл. А. Бабенко


   Ввечері пограйте з дітьми в пальчикові ігри та зробіть
   «Масаж олівцями «Естафета»
   Мета: Значення пальчикових ігор дуже велике для формування всебічно розвиненої особистості. Грайте з дитиною якомога частіше. Цим ви будете сприяти активації розумових процесів, розвитку мови і фантазії дитини. Чим краще розвинені кисті у дитини і активніше працюють пальчики, тим швидше вона починає говорити і легко справляється з вимовою складних звуків.

   Міні-консультація для батьків
   «Яку роль у вихованні дитини відіграють емоції?»
   Дошкільне дитинство – особливий період в розвитку дитини, коли розвиваються загальні здібності, необхідні кожній людині в будь-якому виді діяльності.
   Зараз діти стали менш чутливими до почуттів інших, вони не завжди можуть зрозуміти їх, не можуть висловити й усвідомити свій внутрішній стан і свій настрій, і часто виявляють його в різкій формі. Звідси і виникають труднощі в стосунках з однолітками та дорослими. Також збідніла емоційна сфера є причиною затримки розвитку інтелектуальної сфери. Діти менше цікавляться чимось но-вим, в їхніх іграх відсутня творчість, а деякі зовсім не виміють гратись.
   Емоції відіграють важливу роль в житті дитини. Виявляючись у поведінці, вони інформують дорослого про те, що дитині подобається, що дратує. По мірі того, як дитина росте, її емоційний світ стає різноманітнішим і багатшим.
   До 3-х років емоційний розвиток дитини досягає такого рівня, що він може себе поводити зразково. Однак те, що діти здатні до так званої «хорошої поведінки», ще не значить, що вона постійно буде такою.
   Для молодшого дошкільника характерними є різкі перепади настрою, адже його емоційний стан залежить від фізичного комфорту. Якщо чотирирічний малюк дуже втомився чи переніс повний напруження день, він цілком може себе поводити, як менша віком дитина. І це є сигналом для дорослого, що в даний момент йому потрібна допомога та підтримка. На настрій малюка 3-4 років починають впливати взаємостосунки з однолітками та дорослими. Він починає оцінювати поведінку оточуючих людей.
   До 4-5 років дитина стає більш витривалою фізично. Це стимулює розвиток психологічної витривалості. Знижується втомлюваність, фон настрою вирівнюється, стає більш стабільним, менш сприятливим до перепадів.
   В дітей старшого дошкільного віку почуття панують над всіма їх сторонами життя. Дитина 6 років може бути стриманою і приховати страх, агресію, сльози. Але лише тоді, коли це дуже потрібно.
   Найбільш сильним і важливим джерелом для хвилювань стають стосунки з іншими людьми – дорослими та дітьми. Потреба «бути хорошим» для оточуючих визначає поведінку дитини. Ця потреба визначає появу складних багатопланових почуттів: ревнощі, співчуття, заздрість.
   Процес розпізнавання і передачі емоцій є складним і потребує від дитини певних знань, певного рівня розвитку. Діти звертають увагу головним чином на ви-раз обличчя, не помічаючи пантоміміку (жести, постава). Старші дошкільники мають ще недостатні уявлення про емоційні стани людини і їх прояви.
   Емоції не розвиваються самі по собі. Змінюються установки особистості, її відношення до світу, і разом з ними формуються і змінюються емоції. Виховання через емоційні впливи – дуже тонкий процес. Основним завданням його є не пригнічення та викорінення емоцій, а правильне керування ними.
   Створюємо емоційне благополуччя дітей
   Шановні батьки!
   Виростити психічно здорову та емоційно стійку дитину Вам допоможуть наступні рекомендації:
   - Оточіть дитину атмосферою психологічного комфорту: відмовтесь від непо-розумінь та конфліктів, категоричності, підвищених, необґрунтованих та незрозумілих вимог до дитини.
   - Звільніть дитину від негативних переживань. Навчіться керувати власними діями та висловами.
   - Збільшіть емоційне спілкування з дитиною: цікавтесь її внутрішнім станом, переживаннями, бажаннями.
   - Виявляйте любов до дитини обіймами, поглажуваннями, цілунками, ласкавим поглядом та теплим словом.
   - Вселяйте віру дитини в її сили, можливості.
   - Схвалюйте найменший успіх дитини, особливо невпевненої та сором'язливої.
   - Будьте поруч з дитиною в її труднощах і радощах.
   - Свої зауваження чи побажання висловлюйте тактовно.
   - Будьте терпимі та доброзичливі.

   Це вся інформація на сьогодні. Дякую за розуміння і співпрацю, шановні батьки!

Немає коментарів:

Дописати коментар