четвер, 26 грудня 2024 р.

 ДЕНЬ ЗДОРОВ`Я "ЧИСТОТА - ЗАПОРУКА ЗДОРОВ`Я"


   Ранкова гімнастика
   Назва: «Комплекс вправ ранкової гімнаcтики з малим м`ячем»
   Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнастики (вправи з малим м`ячем); закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи з предметами (малий м`яч); виховувати любов до фізичних вправ.
   https://youtu.be/zFIUJftXckQ

   Урок здоров`я
   Тема: «До країни чистоти»
   Програмовий зміст: поглиблювати знання дітей про значення чистоти для збереження і зміцнення здоров`я; з`ясувати призначення засобів гігієни; формувати культурно-гігієнічні навички.


   Логіко-математичний розвиток
   Тема: «Вимірювання довжини. Орієнтування у просторі. Дидактична гра «Знайди пару»
   Програмовий зміст: формувати уявлення про кількісний склад числа з одиниць на основі вимірювання; вчити визначати положення предметів один відносно одного; розвивати логічне мислення.


   Художньо-продуктивна діяльність. Ліплення
   Тема: «Ялинкові прикраси»
   Програмовий зміст: викликати інтерес до Новорічних свят; підтримувати позитивний настрій; ознайомити зі старовинним звичаєм виготовлення іграшок для ялинки; удосконалювати техніку ліплення із солоного тіста; навчати створювати іграшки – об`ємні вироби із тіста; розвивати уявлення, мислення, пам'ять, дрібну моторику рук, творчість.


   Здоров'я та фізичний розвиток
   Тема: «Кидання м`яча обома руками знизу та із-за голови в кільце, закріплене на стояку. Ходьба по мотузку, покладеному на підлогу у вигляді кола з торбинкою з піском на голові». Рухлива гра «Кольорові автомобілі»
   Програмовий зміст: повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ; удосконалювати навички ходьби по мотузку, покладеному на підлогу у вигляді кола з торбинкою з піском на голові та вміння кидати м`яч обома руками із-за голови в кільце; розвивати увагу та спритність.
   Інвентар: м’яч, кільце, мотузок, торбинка з піском.
   Підготовча частина: Ходьба «змійкою» у середньому темпі зі зміною напряму (35 с).

   Ходьба з підніманням високо ніг, «як конячка» (25 с).

   Біг у середньому темпі  (35 с), ходьба.

   Копмлекс загальнорозвиваючих вправ:
   1. Нахили голови в сторони. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – нахил голови вправо, 2 – в.п.; 3, 4 – те саме вліво. Повторити 6 разів у повільному темпі.
   2. «Силачі». Згинання рук у ліктях над плечима. В.п.: стійка «ноги нарізно». 1 – 2 – енергійно зігнути руки в ліктях над плечима (вдихнути); 3 – 4 – опустити руки вниз у в.п. (видихнути). Голову не опускати, спину тримати прямо. Повторити 8 раз в середньому темпі.
   3. «Пузир». Нахили тулуба вперед. В.п.: о.с. – підняти руки в сторони – «показати, який великий пузир» (вдихнути); 2 – нахилити тулуб униз, торкнутись долонями гомілок – «пузир лопнув» (видихнути); 3 – випрямитись, руки в сторони (вдихнути); 4 – опустити руки вниз ( видихнути). Ноги в колінах не згинати. Повторити 6 – 8 разів у середньому темпі.
   4. «Пружинка». Присідання. В.п.: о.с. 1 – 2 присісти, спираючись долонями на коліна ніг (видихнути). Присідати на всій ступні, лікті відвести в сторони. Повторити 6 раз в повільному темпі.
   5. «Намет». Вигинання спини вгору. В.п.: упор руками, стоячи на колінах. 1 – 2 випрямити ноги, стояти зігнувшись (видихнути); 3 – 4 – повернутись у в.п. (вдихнути). Руки прямі, ступні ніг з підлоги не піднімати. Повторити 6 разів у повільному темпі.
   6. «Гвинтик». Стрибки на місці з поворотом на обох ногах, що чергуються з ходьбою. В.п.: зімкнута стійка, руки на поясі. 1 – 4 – стрибки на обох ногах на місці, повертаючись під час кожного стрибка на 90֠ вліво; 5 – 8 – ходьба на місці. Повторити те саме в інший бік. Стрибати м`яко, на носках, дихати рівномірно. Повторити 2 рази.
   Основна частина:


   Рухлива гра «Кольорові автомобілі». Автор Каріна Мельник

   Заключна частина: Ходьба у повільному темпі (30 с).

   Запрошую Вас, шановні батьки, на прогулянку разом з дітьми. Під час прогулянки дотримуйтесь правил поводження під час повітряної тривоги, як почуєте сигнал - прямуйте в укриття.
   Спостереження в природному довкіллі
   Тема: «Анатолій Камінчук «Спи, сонечко, спи»
   Мета: розвивати спостережливість, пізнавальні інтереси, мислення, зв’язне мовлення; виховувати естетичні почуття, любов до природи.

      Задайте дітям запитання:
   👆 Чому стомилося сонечко?
   👆 Де воно заснуло?
   👆 Хто його вкрив?
   👆 Із чого ця ковдра?

   Ввечері пограйте з дітьми в дидактичну гру
Назва: «Зимова нейрогімнастика»
   Мета: завдання: виконуємо вправи обома руками одночасно (потрібно розглянути картинки і одночасно вказівними пальцями рук вказати на однакові малюнки)


Це всі завдання на сьогодні, шановні батьки. Дякую Вам за розуміння і співпрацю.


Немає коментарів:

Дописати коментар