середа, 25 грудня 2024 р.

ПОМЕШКАННЯ ТВАРИН ВЗИМКУ



   Ранкова гімнастика
   Назва: «Комплекс вправ ранкової гімнаcтики з малим м`ячем»
   Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнастики (вправи з малим м`ячем); закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи з предметами (малий м`яч); виховувати любов до фізичних вправ.
   https://youtu.be/zFIUJftXckQ


   Ознайомлення із природним довкіллям
   Тема: «Де чиє помешкання?»
   Програмовий зміст: продовжувати ознайомлювати дітей із різноманітним багатим світом природного довкілля; формувати розуміння групування деяких видів тварин, живих об`єктів природи за зовнішніми ознаками, способом життя, місцем проживання; збагачувати знання про підводний світ та його мешканців; розвивати логічне мислення, творчу уяву, естетичне сприйняття навколишнього світу; виховувати дбайливе ставлення до природного довкілля, бажання співчувати, допомагати.


   Здоров'я та фізичний розвиток
   Тема: «Кидання м`яча обома руками від грудей та із-за голови. Ходьба по гімнастичній лаві з переступанням через кубики». Рухлива гра «Карасі і щука». 
   Програмовий зміст: повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ, удосконалювати вміння кидати м`яч обома руками, навички ходьби по гімнастичній лаві з переступанням через кубики; розвивати спритність та швидкість.
   Інвентар: м’яч, гімнастична лава, 4 кубики, мат.
   Підготовча частина: Ходьба зі зміною темпу (30 с).

   Ходьба на зовнішній та внутрішній сторонах стопи (25 с).

   Біг у середньому темпі  (35 с), ходьба.

   Копмлекс загальнорозвиваючих вправ:
   1. Нахили голови в сторони. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – нахил голови вправо, 2 – в.п.; 3, 4 – те саме вліво. Повторити 6 разів у повільному темпі.
   2. «Силачі». Згинання рук у ліктях над плечима. В.п.: стійка «ноги нарізно». 1 – 2 – енергійно зігнути руки в ліктях над плечима (вдихнути); 3 – 4 – опустити руки вниз у в.п. (видихнути). Голову не опускати, спину тримати прямо. Повторити 8 раз в середньому темпі.
   3. «Пузир». Нахили тулуба вперед. В.п.: о.с. – підняти руки в сторони – «показати, який великий пузир» (вдихнути); 2 – нахилити тулуб униз, торкнутись долонями гомілок – «пузир лопнув» (видихнути); 3 – випрямитись, руки в сторони (вдихнути); 4 – опустити руки вниз ( видихнути). Ноги в колінах не згинати. Повторити 6 – 8 разів у середньому темпі.
   4. «Пружинка». Присідання. В.п.: о.с. 1 – 2 присісти, спираючись долонями на коліна ніг (видихнути). Присідати на всій ступні, лікті відвести в сторони. Повторити 6 раз в повільному темпі.
   5. «Намет». Вигинання спини вгору. В.п.: упор руками, стоячи на колінах. 1 – 2 випрямити ноги, стояти зігнувшись (видихнути); 3 – 4 – повернутись у в.п. (вдихнути). Руки прямі, ступні ніг з підлоги не піднімати. Повторити 6 разів у повільному темпі.
   6. «Гвинтик». Стрибки на місці з поворотом на обох ногах, що чергуються з ходьбою. В.п.: зімкнута стійка, руки на поясі. 1 – 4 – стрибки на обох ногах на місці, повертаючись під час кожного стрибка на 90֠ вліво; 5 – 8 – ходьба на місці. Повторити те саме в інший бік. Стрибати м`яко, на носках, дихати рівномірно. Повторити 2 рази.
   Основна частина:

   Рухлива гра «Карасі і щука». Автор Надія Камозіна 

   Заключна частина: Ходьба у повільному темпі (30 с).

   Валеологія
   Тема: «Органи чуття»
   Програмовий зміст: закріплювати знання про органи чуття, про їх особливості й призначення; розвивати тактильні відчуття, слух, увагу, спостережливість та допитливість; спонукати до самопізнання; виховувати почуття поваги до себе, бажання знати, доглядати і берегти свої органи чуття.


   Всі важливі справи зроблені. Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на прогулянку. Під час прогулянки будьте уважні, не ігноруйте сигнал повітряної тривоги! Почуєте сигнал - прямуйте в укриття! Гуляючи з дітьми парком, поспостерігайте за інеєм.
   Спостереження в природному довкіллі
   Тема: «Євген Гуцало «Іній»
   Мета: сформувати у дітей поняття про іній як стан води; розвивати спостережливість, вміння аналізувати, порівнювати, узагальнювати; виховувати допитливість, естетичні почуття.

 

   Задайте дітям запитання:
   👂 У чому затонув ранковий світ?
   👂Як розлився туман?
   👂 Що сталося з ранковими променями сонця?
   👂 Із самим сонцем?

   Ввечері разом з дітьми зробіть дихальну вправу
   Назва: «Футбол»
   Мета: Дихальна гімнастика дуже корисна для організму дитини: вона покращує обмін кисню по всьому тілу, стимулює роботу шлунка і кишечника, серцевого м’яза. Крім того, якщо ваша дитина відрізняється гіперактивністю, то завдяки дихальній гімнастиці, вона навчиться розслаблятися, заспокоюватися.


   На завтра нам знадобиться: 


   Це всі завдання на сьогодні. Дякую за розуміння і співпрацю, шановні батьки Бережіть себе і дітей!

Немає коментарів:

Дописати коментар