вівторок, 24 грудня 2024 р.

РІЗДВЯНА КАЗКА



   Ранкова гімнастика
   Назва: «Комплекс вправ ранкової гімнаcтики з малим м`ячем»
   Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнастики (вправи з малим м`ячем); закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи з предметами (малий м`яч); виховувати любов до фізичних вправ.

   Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (+грамота)

   Тема: «Звуковий аналіз і синтез слів. Звуки [д], [д`]. Літери Дд»
   Програмовий зміст: сприяти усвідомленню дитиною мовлення шляхом практичного ознайомлення з елементами мови (речення, слово, звук); формувати знання про голосні, тверді та м`які приголосні звуки; продовжувати вчити позначати голосні та приголосні умовними позначками – фішками; закріплювати вміння визначати послідовність звуків у слові; розвивати фонематичний слух; познайомити з літерами Дд як письмовим позначенням звуків [д], [д`]; навчити записувати друковані літери за зразком; виховувати інтерес до занять.


   Народознавство
   Тема: «12 страв Різдвяної вечері»
   Програмовий зміст: дати дітям знання про основні 12 страв Різдвяної вечері, розкрити символізм кожної страви, пояснити деякі особливості Різдвяних страв нашого регіону, продемонструвати фотографії куті, узвару, голубців, вареників, грибів, пісного борщу, пампушок, паляниці (хліба), пиріжків, квашених овочів, риби, квасолі, ввести назви цих страв в активний словник дітей.

 

   Шановні батьки, запрошую Вас разом з дітьми переглянути онлай-свято, підготовлене нашими вихователями з участю дітей нашої групи.

   Художньо-продуктивна діяльність. Музичне
   Тема: «Хай уся земля почує – Україна колядує»
   Програмовий зміст: розширювати уявлення дітей про Різдвяні свята, традиції святкування; розвивати пам'ять, мислення, увагу; виховувати інтерес до народної творчості.

   Всі важливі справи зроблені. Запрошую вас, шановні батьки, разом з дітьми на прогулянку. Під час прогулянки будьте уважні, не ігноруйте сигнал повітряної тривоги, додержуйтесь правил поводження - прямуйте в укриття.
   Спостереження в природному довкіллі
   Тема: «Євген Гуцало «Іній»
   Мета: сформувати у дітей поняття про іній як стан води; розвивати спостережливість, вміння аналізувати, порівнювати, узагальнювати; виховувати допитливість, естетичні почуття.

 

   Задайте дітям запитання:
   👀 У чому затонув ранковий світ?
   👀 Як розлився туман?
   👀 Що сталося з ранковими променями сонця?
   👀 Із самим сонцем?


   Ввечері разом з дітьми пограйте в дидактичну гру
   Назва: «Що переплутав художник?»
   Мета: у даному ілюстрованому матеріалі потрібно знайти на зображеннях помилки, щось таке, чого насправді не буває. Ці завдання розвивають у малечі спостережливість, їх можна використовувати для розмови з дитиною, чому той чи інший малюнок неправильний і як має бути правильно.

   Це всі завдання на сьогодні. Дякую за розуміння і співпрацю, шановні батьки. Гарного вечора.

Немає коментарів:

Дописати коментар