понеділок, 23 грудня 2024 р.

ЗИМОВІ РОЗВАГИ



   Ранкова гімнастика
   Назва: «Комплекс вправ ранкової гімнаcтики з малим м`ячем»
   Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнастики (вправи з малим м`ячем); закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи з предметами (малий м`яч); виховувати любов до фізичних вправ.
   https://youtu.be/zFIUJftXckQ

   Дидактична гра
   Назва: «Що для чого? Зимові розваги»
   Мета: розширити знання дітей про зимові розваги; вчити встановлювати логічні зв`язки між об`єкта и і предметами; розвивати зорове сприйняття, асоціативне, логічне мислення, увагу, мовлення, пам'ять; виховувати зосередженість, обачне ставлення під час зимових розваг.


   Конструювання з паперу
   Тема: «Гірлянда з прапорців»
   Програмовий зміст: розвивати навички складання аркуша паперу навпіл, поєднуючи сторони і кути; розвивати окомір, художній смак.


   Впевнена, діти, що у вас вийшли дуже гарні гірлянди. Я з нетерпінням чекатиму фото ваших робіт. 

   Художньо-продуктивна діяльність. Музичне

   Тема: «Святкова Новорічна руханка «Поспішайте до ялинки». Автор Чарівна Казка
   «Пісня «Тишком – нишком». Н.Май


   Шановні батьки, вивчіть, будь ласка, з дітьми таночок і пісеньку, це для Новорічної онлай-розваги. Нехай діти затанцюють та заспівають, а Ви зніміть відео. Я буду чекати. Ми з задоволенням додамо Ваші відео до онлайн-свята.

   Всі важливі справи зроблені. Запрошую Вас, шановні батьки, разом з діми на прогулянки. Під час прогулянки будьте уважні, не ігноруйте сигнал повітряної тривоги, як почуєте сигнал - прямуте в укриття.
   Спостереження в природному довкіллі
   Тема: «Степан Жупанин «Віхола»
   Мета: поглибити знання дітей про зимові явища і свята; розвивати спостережливість; виховувати дбайливе ставлення до природного довкілля.


   Задайте дітям запитання:
   ✋ На чому їхала Віхола?
     Де вона летить?
     Чим цвіте село?
    Чим воно дзвенить? Світиться?
    Коли ви спостерігали таку картину?

   Ввечері пограйте разом з дітьми в пальчикові ігри, зробіть
   Назва: «Масаж олівцями «Вертоліт»
   Значення пальчикових ігор дуже велике для формування всебічно розвиненої особистості. Грайте з дитиною якомога частіше. Цим ви будете сприяти активації розумових процесів, розвитку мови і фантазії дитини. Чим краще розвинені кисті у дитини і активніше працюють пальчики, тим швидше вона починає говорити і легко справляється з вимовою складних звуків.


   Консультація для батьків
   Тема: «Спостерігаємо разом з дитиною»
   Дитині дуже важливо багато часу проводити на свіжому повітрі.
   Як же перетворити прогулянку на одне з улюблених занять?
   Чому так важливо гуляти з дитиною?
   Насамперед варто зрозуміти, чому прогулянки є обов’язковою складовою режиму дитини. Та й не лише дитини: дорослим також необхідно гуляти хоча б 30 хвилин щодня.
   Адже під час прогулянки ми:
   1) дихаємо свіжим повітрям (на вулиці повітря, без сумніву, чистіше, ніж у звичайній квартирі);
   2) очищуємо легені від домашнього пилу, алергенів, бактерій та інших шкідливих часток, прихованих від наших очей;
   3) отримуємо життєво важливий вітамін D (особливо необхідний для повноцінного розвитку організму, що росте);
   4) активізуємо обмінні процеси і покращуємо роботу всього організму;
   5) стимулюємо фізичну активність,
що сприяє зміцненню імунітету і серцево-судинної системи;
   6) розвиваємо координацію, реакцію і тренуємо очі, запобігаючи проблемам із зором.
   7) Крім того, виходячи щодня на прогулянку, ми запобігаємо безсонню. Діти, які за будь-якої погоди гуляють, сплять набагато краще і якість їхнього сну значно вища, що сприяє кращому відновленню організму.
   Прогулянка дуже важлива не тільки для фізичного розвитку. Вона має психологічну цінність.
   Психологи запевняють, що прогулянка є також потужним засобом психічного розвитку дитини. Під час неї дитина може вийти за межі звичного, відкрити нове, отримати індивідуальний досвід — відчути, спробувати, доторкнутися до того, що її оточує.
   Під час прогулянки дитина пізнає себе та довкілля, зокрема:
  •    отримує різноманітні відчуття та емоції від того, що вона почула, побачила, створила власноруч, відтворила під час гри;
  •    розширює знання та досвід (запам’ятовує те, що привернуло її увагу чи змусило замислитися);
  •    розкриває творчий потенціал — уява та фантазія дитини активізуються, коли вона будує замки із піску, малює на асфальті чи вигадує нові ігри.
   А ще кожна прогулянка зумовлює естетичні переживання від того, що дитина споглядає красу навколишнього світу. У парку чи у дворі дитина має змогу спостерігати за явищами природи, помічати гру світла й тіні, відчувати аромат квітів та насолоджуватися співом пташок.
   Що батькам потрібно робити, аби прогулянка була цікавою та пізнавальною для дитини?
   А як же зацікавити дитину, зробити щоденні гуляння на вулиці захопливим заняттям, а не рутинним обов’язком, що швидко набридає?
   Спеціалісти рекомендують батькам під час прогулянки з дитиною дотримуватися таких порад:
1. Обговорювати побачене на вулиці
   Під час прогулянок розмовляйте з дитиною про те, що вас оточує, обговорюйте з нею сезонні зміни в природі, спостерігаючи за рослинами, тваринами.
  • «Дивись, он там іде будівництво. Бачиш будівельників на даху?»;
  • «Он ворона знайшла горішок і понесла до гнізда».
   Коли ви перераховуєте об’єкти, які зустрічаються вам на шляху, дитина їх запам’ятовує й розвиває свій словниковий запас.
   2. Звертати увагу на відчуття
   Під час прогулянок допоможіть дитині помічати деталі й відчуття, коментуйте те, що ви бачите, чуєте, відчуваєте: «Я чую, як співають птахи», «Ой, який приємний аромат!», «Відчуваю на собі подих вітру» тощо.
   Не забороняйте малюкам брати в руки камінчики, палички, листочки, мох, шматочки кори. Можете запропонувати поводити пальчиками і долонькою по стовбурах дерев. У кожного з них різна кора, а, отже, й тактильні відчуття будуть різними.
   3. Уникати гіперопіки
   Тож завдання дорослих — давати дитині змогу почуватися в безпеці й водночас уникати гіперопіки — допомагати, підтримувати, включатися в потрібний момент.
   4. Вчити дитину орієнтуватися в місті
   Під час прогулянок навчіть дитину орієнтуватися в міському просторі. Зайдіть на пошту,у бібліотеку або книжковий магазин. Поясніть, що на зелене світло світлофора можна переходити вулицю, а на червоне — ні. Розкажіть, що вивіска «Перукарня» означає місце, де можна постригтися. Гуляючи біля фонтанів, поясніть, що влітку вони працюють, а взимку — ні.
   5. Спільно грати з дитиною
   Чимало батьків розглядають прогулянку як можливість поспілкуватися з іншими батьками чи погортати стрічку новин. Але психологи радять відкладати гаджети та розмови й більше часу на прогулянці перебувати в моменті з дитиною, долучатися до її ігор.
   Дітям зазвичай дуже бракує уваги заклопотаних батьків. Тож приділіть їм достатньо часу на прогулянці. Грайте з дитиною, спілкуйтеся з нею та навчайте бути щасливою.

   Це інформація на сьогодні. Дякую за розуміння і співпрацю, шановні батьки.

Немає коментарів:

Дописати коментар