ЗИМА НА ПОРОЗІ
Назва: «Комплекс вправ ранкової гімнаcтики з малим м`ячем»
Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнастики (вправи з малим м`ячем); закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи з предметами (малий м`яч); виховувати любов до фізичних вправ.
https://youtu.be/zFIUJftXckQ
Ознайомлення із природним довкіллям
Тема: «Зима на порозі»
Програмовий зміст: ознайомити дітей зі змінами, що відбуваються в природі з настанням зими; формувати початкові уявлення про характерні ознаки зими в живій та неживій природі; дати уявлення про грудень та характерні ознаки.
Дидактична гра
Назва: «Сніг який?»
Мета: розширити знання дітей про сніг; вчити підбирати слова прикметники до іменника на основі аналогій; розвивати пам'ять, мислення, увагу; мовлення; виховувати активність у грі.
Художньо-продуктивна діяльність. Малювання
Тема: «Петриківка»
Програмовий зміст: продовжувати ознайомлювати дітей з різними видами народного декоративно-прикладного мистецтва – петриківський розпис, зокрема роботами майстрині Марфи Тимченко; навчати помічати художні елементи, що визначають специфіку «казкової Петриківки» - предмети, матеріал, техніка, колорит, візерунок, малювати на папері візерунки із рослинних елементів (ягоди, листя, гілочки) за мотивами петриківського розпису; вправляти у технічних вміннях під час виконання хвилястої лінії та мазків; залучати до споконвічних традицій українського мистецтва; розвивати мислення, креативність, допитливість; виховувати охайність, любов до рідного краю, почуття гордості за українських майстрів.
робіт.
Назва: «Гра, яка допоможе дитині впоратися з тривогою і стресом. Гра для стабілізації дихання «Метелик».
Якщо стрес і тривога наздогнали Вас і Вашу дитину раптово, стрімко і інтенсивно, це може серйозно відбитися на здоров`ї. Щоб допомогти собі і дитині – грайте з нею! Зробіть це разом з дитиною.
Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на прогулянку. Під час прогулянки поспостерігайте за інеєм. Але не забувайте про правила безпеки під час повітряної тривоги, як почуєте сигнал - прямуйте в укриття.
Спостереження в природному довкіллі
Тема: «Валерій Едігей «Іній»
Мета: сформувати у дітей поняття про іній як стан води; розвивати спостережливість, вміння аналізувати, порівнювати, узагальнювати; виховувати допитливість, естетичні почуття.
Інформація для батьків
Тема: «Не кричи на мене, або як екологічно реагувати на агресивну поведінку дитини»
Якщо стрес і тривога наздогнали Вас і Вашу дитину раптово, стрімко і інтенсивно, це може серйозно відбитися на здоров`ї. Щоб допомогти собі і дитині – грайте з нею! Зробіть це разом з дитиною.
Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на прогулянку. Під час прогулянки поспостерігайте за інеєм. Але не забувайте про правила безпеки під час повітряної тривоги, як почуєте сигнал - прямуйте в укриття.
Спостереження в природному довкіллі
Тема: «Валерій Едігей «Іній»
Мета: сформувати у дітей поняття про іній як стан води; розвивати спостережливість, вміння аналізувати, порівнювати, узагальнювати; виховувати допитливість, естетичні почуття.
Задайте дітям запитання:
☺ Що вразило дітей?
☺ Як утворюється іній?
☺ Чи часто ви спостерігали таке явище в природі?
Ввечері разом з дітьми пограйте в дидактична гра
Назва: «Зимові знахідки»
Мета: розвиток зорового сприймання, уваги.
Правила гри: знайти на малюнку предмети, які розташовані з лівої сторони.
Інформація для батьків
Тема: «Не кричи на мене, або як екологічно реагувати на агресивну поведінку дитини»

Немає коментарів:
Дописати коментар