МІЖНАРОДНИЙ ДЕНЬ ГІР
Назва: «Комплекс вправ ранкової гімнастики з палицею»
Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнастики з палицею; закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи з предметами (палицею); виховувати любов до фізичних вправ.
https://youtu.be/xg9iEgIyKK8
Пізнавальне відео
Тема: «Простори рідної землі. Гори»
Програмовий зміст: розказати дітям про те, що гори є уразливими екосистемами, які мають глобальне значення для всієї планети як джерело прісної води, місце розповсюдження унікальних тварин і рослин, у горах також зберігається культурна спадщина людства, це популярне місце відпочинку і туризму; показати дітям, що гори не тільки височенні та важкодоступні, а й тендітні, уразливі; їхню красу та велич, величезне значення гір для життя всіх людей на Землі; виховувати бережливе ставлення до природного довкілля.
Валеологія
Мета: «Режим дня»
Програмовий зміст: вчити дітей розуміти роль розпорядку дня для збереження і зміцнення свого здоров`я; пояснити, навіщо треба себе привчати до порядку та дисципліни; розвивати пам'ять, увагу, уяву, логічне мислення, допитливість; виховувати дисциплінованість і охайність, цінне ставлення до власного здоров`я, стимулювати бажання дбати про нього, рости здоровими, життєрадісними, розумними.
Мета: «Режим дня»
Програмовий зміст: вчити дітей розуміти роль розпорядку дня для збереження і зміцнення свого здоров`я; пояснити, навіщо треба себе привчати до порядку та дисципліни; розвивати пам'ять, увагу, уяву, логічне мислення, допитливість; виховувати дисциплінованість і охайність, цінне ставлення до власного здоров`я, стимулювати бажання дбати про нього, рости здоровими, життєрадісними, розумними.
Назва: «Четвертий зайвий»
Мета: активізувати словник дітей словами-назвами фруктів; продовжувати вчити виділяти із групи предметів зайвий; розвивати спостережливість, мислення, увагу, мовлення, пам'ять.
Художньо-продуктивна діяльність. Музичне
Тема: «Стала на поріг зима» (Ніночка Козій). Автор Співаночки від Ніночки
Назва: «Підбери до шапочки рукавички»
Мета: продовжувати вчити називати кольори, співвідносити за кольором; розвивати сенсорну сферу дітей.
Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на прогулянку, поспостерігайте за снігом. Під час прогулянки будьте обачні, не ігноруйте сигнал повітряної тривоги, як почуєте сигнал - прямуйте в укриття.
Спостереження в природному довкіллі
Тема: «Марія Познанська «Випав сніг»
Мета: сформувати в дітей поняття про снігопад як один із видів опадів; розвивати спостережливість; виховувати естетичні почуття.
Задайте дітям запитання:
☀ Чому зів’яв лист?
☀ Це випав сніг?
Тема: «Стала на поріг зима» (Ніночка Козій). Автор Співаночки від Ніночки
Назва: «Підбери до шапочки рукавички»
Мета: продовжувати вчити називати кольори, співвідносити за кольором; розвивати сенсорну сферу дітей.
Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на прогулянку, поспостерігайте за снігом. Під час прогулянки будьте обачні, не ігноруйте сигнал повітряної тривоги, як почуєте сигнал - прямуйте в укриття.
Спостереження в природному довкіллі
Тема: «Марія Познанська «Випав сніг»
Мета: сформувати в дітей поняття про снігопад як один із видів опадів; розвивати спостережливість; виховувати естетичні почуття.
☀ Чому зів’яв лист?
☀ Це випав сніг?
☀ Що він покрив?
☀ Чи корисним є сніг?
Ввечері разом з дітьми зробіть дихальну вправу
Назва: «Снігопад»
Мета: Дихальна гімнастика дуже корисна для організму дитини: вона покращує обмін кисню по всьому тілу, стимулює роботу шлунка і кишечника, серцевого м’яза. Крім того, якщо ваша дитина відрізняється гіперактивністю, то завдяки дихальній гімнастиці, вона навчиться розслаблятися, заспокоюватися.
Назва: «Снігопад»
Мета: Дихальна гімнастика дуже корисна для організму дитини: вона покращує обмін кисню по всьому тілу, стимулює роботу шлунка і кишечника, серцевого м’яза. Крім того, якщо ваша дитина відрізняється гіперактивністю, то завдяки дихальній гімнастиці, вона навчиться розслаблятися, заспокоюватися.
Немає коментарів:
Дописати коментар