вівторок, 10 грудня 2024 р.

   ВСЕСВІТНІЙ ДЕНЬ ФУТБОЛУ



   Ранкова гімнастика
   Назва: «Комплекс вправ ранкової гімнастики з палицею»
   Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнас-тики з палицею; закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи з предметами (палицею); виховувати любов до фізичних вправ.

   Ознайомлення із соціумом
   Тема: «Пречудова гра футбол!»
   Програмовий зміст: формувати уявлення про спортивну гру «футбол», учити свідомо обирати безпечні місця для гри та формувати розуміння наслідків необачної поведінки під час гри; удосконалювати навички безпечної гри у футбол; продовжувати вчити користуватись правилами безпеки на ігровому і спортивному майданчику.


   Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (+грамота)
   Тема: «Звуконаслідування. Звуковий аналіз слів. Звук [е], літери Ее»
   Програмовий зміст: вправляти дітей у відтворенні звуків тварин; продовжувати вчити визначати послідовність звуків у слові нейтральними фішками, підраховувати їх кількість; закріплювати вміння аналізу слів, знаходити запропоновані літери в тексті; познайомити з літерами Ее як письмовим позначенням звука [е], розуміти навчальні завдання, виконувати їх самостійно; виховувати інтерес до занять.


   Здоров'я та фізичний розвиток
   Тема: «Кидання м`яча знизу та від грудей. Ходьба по похилій дошці, яка одним кінцем покладена на куб». Рухливі ігри з м`ячем «Школа м`яча».
   Програмовий зміст: удосконалювати навички ходьби по похилій дошці та вміння стрибати в глибину; закріплювати вміння кидати та ловити м`яч обома руками.
   Інвентар: м’яч, дошка, куб, мат.
   Підготовча частина: Ходьба із зміною темпу (30 с).

   Ходьба (25с) приставним кроком на носках (лівим і правим боком).

   Біг у середньому темпі  (35 с), ходьба.

   Копмлекс загальнорозвиваючих вправ:
   1. Повороти голови в сторони. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – поворот голови вправо, 2 – в.п.; 3, 4 – те саме вліво. Повторити 6 разів у повільному темпі.
   2. Піднімання рук вгору з відставленням ноги назад на носок . В.п.: ноги разом, руки вздовж тулуба. 1 – підняти руки вгору, відставити праву ногу назад на носок, 2 – в.п.; 3 – 4 – те саме лівою ногою. Повторити 4 рази в середньому темпі.
   3. Нахили тулуба в сторони. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – нахил тулуба вперед, 2 – в.п. Повторити 4 рази.
   4. Піднімання по черзі ніг угору. В.п.: лежачи на спині, ноги разом, руки вздовж тулуба. 1 – підняти праву ногу, 2 – в.п., 3, 4 – те саме лівою ногою. Повторити 6 разів в повільному темпі.
   5. Нахили тулуба вперед. В.п.: сидячи на підлозі, ноги розставити в сторони, руки на поясі. 1 – нахил тулуба вперед, руками торкнутися пальців ніг, 2 – в.п. Повторити 6 разів у повільному темпі.
   6. Стрибки на обох ногах, що чергуються з ходьбою. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – 4 – стрибки на обох ногах на місці, 5 – 8 – ходьба на місці. Повторити 2 рази.
   Основна частина:

   Рухливі ігри з м`ячем «Школа м`яча». Автор Сонячний

   Заключна частина: Ходьба по «звивистій доріжці» у повільному темпі (35 с).

   Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на прогулянку. Але не забувайте про небезпеку під час повітряної тривоги, як почуєте сигнал - прямуйте в укриття. Під час прогулянки поспостерігайте з дітьми за дощем, туманом, снігом.
   Спостереження в природному довкіллі
   Тема: «Галина Малик «Неслухняний дощик»
   Мета: сформувати у дітей поняття про дощ та сніг як види опадів; ознайомити з їх особливостями залежно від пори року; розвивати спостережливість; виховувати естетичні почуття, пізнавальні інтереси.


   Задайте дітям запитання: 
   🙎 Що казала мама-Дощиха малому Дощику-синочку? 
   🙎  Із чого вона пошила сорочку? 
   🙎 Чи знадобилась сорочка синові? 
   🙎 Хто погнався за Дощиком? 
   🙎 Де він подівся? 
   🙎 Чому замерз Дощик і випав снігом?

   Ввечері пограйте разом з діть в дидактичну гру та позмагайтеся, хто швидше впорається з завданням.
   Назва: «Що переплутав художник?»
   Мета: у даному ілюстрованому матеріалі потрібно знайти на зображеннях помилки, щось таке, чого насправді не буває. Ці завдання розвивають у малечі спостережливість, їх можна використовувати для розмови з дитиною, чому той чи інший малюнок неправильний і як має бути правильно.


   Це всі завдання на сьогодні. Дякую за розуміння і співпрацю, шановні батьки.

Немає коментарів:

Дописати коментар