ПРО ВСЕ НА СВІТІ
Назва: «Комплекс вправ ранкової гімнастики з палицею»
Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнастики з палицею; закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи з предметами (палицею); виховувати любов до фізичних вправ.
https://youtu.be/1fy11k9evno
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
Тема: «Ознайомлення з минулим, теперішнім та майбутнім часом дієслів»
Програмовий зміст: ознайомити дітей з теперішнім, минулим і майбутнім часом дієслів; учити визначати час дієслів і змінювати їх у часі; виховувати кмітливість, зосередженість.
Тема: «Порівняння суміжних чисел. Вимі-рювання довжини. Дидактична гра «Великий – маленький»
Програмовий зміст: вчити дітей порівнювати суміжні числа, утворюючи рівність із нерівності шляхом збільшення або зменшення однієї із множин на один елемент; уточнити знання дітей про величину предметів (частина і ціле) на основі вимірювання умовною мірою; розвивати логічне мислення.
Здоров'я та фізичний розвиток
Тема: «Стрибки в глибину з гімнастичної лави. Пролізання під шнур лівим та правим боком. Рухлива гра «Влучи в коло»
Програмовий зміст: повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ; закріплювати вміння стрибати в глибину, пролізати під шнуром правим та лівим боком; удосконалювати вміння метати м`яч у горизонтальну ціль.
Інвентар: гімнастична лава, мат, 2 стояки, шнур, 2 малих м’ячі, обруч.
Підготовча частина: Ходьба із зупинками (4 – 5 раз за сигналом дорослого) (40 с).
Ходьба з підніманням високо ніг, як «чапля».
Біг у середньому
темпі (35 с), ходьба.
Копмлекс загальнорозвиваючих вправ:
1. Повороти голови в сторони. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – поворот голови вправо, 2 – в.п.; 3, 4 – те саме вліво. Повторити 6 разів у повільному темпі.
2. Піднімання рук вгору з відставленням ноги назад на носок . В.п.: ноги разом, руки вздовж тулуба. 1 – підняти руки вгору, відставити праву ногу назад на носок, 2 – в.п.; 3 – 4 – те саме лівою ногою. Повторити 4 рази в середньому темпі.
3. Нахили тулуба в сторони. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – нахил тулуба вперед, 2 – в.п. Повторити 4 рази.
4. Піднімання по черзі ніг угору. В.п.: лежачи на спині, ноги разом, руки вздовж тулуба. 1 – підняти праву ногу, 2 – в.п., 3, 4 – те саме лівою ногою. Повторити 6 разів в повільному темпі.
5. Нахили тулуба вперед. В.п.: сидячи на підлозі, ноги розставити в сторони, руки на поясі. 1 – нахил тулуба вперед, руками торкнутися пальців ніг, 2 – в.п. Повторити 6 разів у повільному темпі.
6. Стрибки на обох ногах, що чергуються з ходьбою. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – 4 – стрибки на обох ногах на місці, 5 – 8 – ходьба на місці. Повторити 2 рази.
Основна частина. Рухлива гра:
Заключна частина: Ходьба (35 с) у повільному темпі з підніманням та опусканням рук (6 – 8 раз).
Запрошую Вас, шановні батьки, на прогулянку разом з дітьми. Але будьте уважні, не ігноруйте сигнал повітряної тривоги, як почуєте сигнал - прямуйте в найближче укриття. Під час прогулянки поспостерігайте за горобцями.
Спостереження в природному довкіллі
Тема: «Михайло Слабошпицький «Горобці»
Мета: вчити дітей розрізняти птахів за зовнішніми ознаками та поведінкою; розвивати спостережливість; виховувати дбайливе ставлення до птахів.
Завдання: виконуємо вправи обома руками одночасно (потрібно розглянути картинки і одночасно вказівними пальцями рук вказати на однакові малюнки).
Немає коментарів:
Дописати коментар