четвер, 12 грудня 2024 р.

   ПРО ВСЕ НА СВІТІ



   Ранкова гімнастика
   Назва: «Комплекс вправ ранкової гімнастики з палицею»
   Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнастики з палицею; закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи з предметами (палицею); виховувати любов до фізичних вправ.
   https://youtu.be/1fy11k9evno


   Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
   Тема: «Ознайомлення з минулим, теперішнім та майбутнім часом дієслів»
   Програмовий зміст: ознайомити дітей з теперішнім, минулим і майбутнім часом дієслів; учити визначати час дієслів і змінювати їх у часі; виховувати кмітливість, зосередженість.


   Логіко-математичний розвиток
   Тема: «Порівняння суміжних чисел. Вимі-рювання довжини. Дидактична гра «Великий – маленький»
   Програмовий зміст: вчити дітей порівнювати суміжні числа, утворюючи рівність із нерівності шляхом збільшення або зменшення однієї із множин на один елемент; уточнити знання дітей про величину предметів (частина і ціле) на основі вимірювання умовною мірою; розвивати логічне мислення.


   Здоров'я та фізичний розвиток
   Тема: «Стрибки в глибину з гімнастичної лави. Пролізання під шнур лівим та правим боком. Рухлива гра «Влучи в коло»
   Програмовий зміст: повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ; закріплювати вміння стрибати в глибину, пролізати під шнуром правим та лівим боком; удосконалювати вміння метати м`яч у горизонтальну ціль.
   Інвентар: гімнастична лава, мат, 2 стояки, шнур, 2 малих м’ячі, обруч.
   Підготовча частина: Ходьба із зупинками (4 – 5 раз за сигналом дорослого) (40 с).

   Ходьба з підніманням високо ніг, як «чапля».

   Біг у середньому темпі  (35 с), ходьба.

   Копмлекс загальнорозвиваючих вправ:
   1. Повороти голови в сторони. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – поворот голови вправо, 2 – в.п.; 3, 4 – те саме вліво. Повторити 6 разів у повільному темпі.
   2. Піднімання рук вгору з відставленням ноги назад на носок . В.п.: ноги разом, руки вздовж тулуба. 1 – підняти руки вгору, відставити праву ногу назад на носок, 2 – в.п.; 3 – 4 – те саме лівою ногою. Повторити 4 рази в середньому темпі.
   3. Нахили тулуба в сторони. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – нахил тулуба вперед, 2 – в.п. Повторити 4 рази.
   4. Піднімання по черзі ніг угору. В.п.: лежачи на спині, ноги разом, руки вздовж тулуба. 1 – підняти праву ногу, 2 – в.п., 3, 4 – те саме лівою ногою. Повторити 6 разів в повільному темпі.
   5. Нахили тулуба вперед. В.п.: сидячи на підлозі, ноги розставити в сторони, руки на поясі. 1 – нахил тулуба вперед, руками торкнутися пальців ніг, 2 – в.п. Повторити 6 разів у повільному темпі.
   6. Стрибки на обох ногах, що чергуються з ходьбою. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – 4 – стрибки на обох ногах на місці, 5 – 8 – ходьба на місці. Повторити 2 рази.
   Основна частина. Рухлива гра:

   Заключна частина: Ходьба (35 с) у повільному темпі з підніманням та опусканням  рук (6 – 8 раз).

   Запрошую Вас, шановні батьки, на прогулянку разом з дітьми. Але будьте уважні, не ігноруйте сигнал повітряної тривоги, як почуєте сигнал - прямуйте в найближче укриття. Під час прогулянки поспостерігайте за горобцями.
   Спостереження в природному довкіллі
   Тема: «Михайло Слабошпицький «Горобці»
   Мета: вчити дітей розрізняти птахів за зовнішніми ознаками та поведінкою; розвивати спостережливість; виховувати дбайливе ставлення до птахів.


   Задайте дітям запитання:
   ☉ Чому горобчик мав таке цікаве ім’я?
   ☉  Чи можна назвати горобчика оптимістом?
   ☉  Про що він мріяв?
   ☉  Чи збулася мрія Цінь-Цвіріня? 

   Ввечері разом з дітьми пограйте в дидактичну гру
   Назва: «Зимова нейрогімнастика»
   Завдання: виконуємо вправи обома руками одночасно (потрібно розглянути картинки і одночасно вказівними пальцями рук вказати на однакові малюнки).


   Це всі завдання на сьогодні. Дякую за розуміння і співпрацю, шановні батьки.

Немає коментарів:

Дописати коментар