ВСЕСВІТНІЙ ДЕНЬ ПОШТИ
Ранкова гімнастика
«Осінні квіточки» (Колева О.Ю.)
https://youtu.be/_BTJ33Mki6E?feature=shared
Тема: «Лікарські рослини на варті здоров`я»
Програмовий зміст: продовжувати роботу над формуванням уявлень про рослини, зокрема ознайомити дітей з лікарськими рослинами; навчати бачити красу і багатство рідної природи, цінувати та берегти її; розширювати знання про квіти, трав’янисті рослини; формувати уявлення про найголовнішу цінність у житі людини — здоров’я; пробуджувати бажання спілкуватися з природою, звертатися до неї за допомогою; виховувати турботливе ставлення до свого здоров’я, повагу та вдячність природі за лікарські рослини, що допомагають людині.
Художньо-продуктивна діяльність. Музичне
Тема: «Слухання музики. «Едвард Гріг «Ранок». Автор Вікторія Ожема
Дидактична гра «Товстий – тонкий»
Мета: учити дітей порівнювати предмети за товщиною; позначати результати порівняння поняттями «товстий», «тонкий»; розвивати логічне мислення, увагу; виховувати організованість, самостійність під час виконання завдання.
Запрошую Вас на прогулянку, шановні батьки і діти. Під час прогулянки не забувайте про правила поводження під час повітряної тривоги. Під час прогулянки поспостерігайте за змінами, що відбуваються в природі осінньої пори.
Спостереження в природному довкіллі
Тема: «Олександр Копиленко «Жовкне листя»
Мета: поглиблювати знання дітей про осінні зміни в стані дерев; розвивати
спостережливість; виховувати естетичні почуття, бережливе ставлення до природи.
Задайте дітям запитання
💭 Коли відбуваються описані події?
💭 Який стоїть клен?
💭 Як ви вважаєте, чому він сумує?
💭 Чи спостерігали ви коли-небудь за таким кленом?
💭 Які почуття викликала у вас така картина?
Ввечері пограйте з дітьми в дидактичну гру «Назви предмети схожі на геометричні фігури»
Мета: закріплювати знання дітей про геометричні фігури; розвивати мислення, увагу,
кмітливість; виховувати посидючість, наполеглевість.
Немає коментарів:
Дописати коментар