четвер, 10 жовтня 2024 р.

ЗБИРАННЯ ВРОЖАЮ



   Ранкова гімнастика
   «Осінні квіточки» (Колева О.Ю.)
   https://youtu.be/_BTJ33Mki6E?feature=shared


   Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
   Тема: «Складання розповіді за картиною «Збирання врожаю». Збагачення словника словами, що означають осінні явища і роботи»
   Програмовий зміст:учити складати розповіді за картиною, придумувати назву до картини; збагачувати словник словами, що означають осінні явища і роботи, учити добирати синоніми, 
утворювати споріднені слова, ввести в словник прислів`я, узагальнюючі слова овочі, городина, врожай.


   Дидактична гра «Що росте на городі»
   Тема: розширити знання дітей про овочі, ягоди, що ростуть на городі; навчати відрізняти рослини, що ростуть на городі від рослин, які ростуть в саду; сприяти розвитку уваги, мовлення, мислення, пам`яті; виховувати любов до природи та праці.

   Здоров'я та фізичний розвиток
   Тема: «Стрибки у висоту (30 см) з 6-метрового розбігу. Кидання м`яча обома руками знизу». Рухлива гра «У ведмедя у бору»
   Програмовий змст: повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ; удосконалювати вміння стрибати у висоту з розбігу; закріплювати вміння кидати м`яч обома руками; розвивати спритність та швидкість.
   Інвентар: 2 стояки, шнур, м`яч, кошик
   Підготовча частина: Ходьба із зміною темпу (30 с).

   Ходьба на внутрішній та зовнішній сторонах стопи (25 с).

   Біг у середньому темпі (35 с), ходьба.


   Копмлекс загальнорозвиваючих вправ:
   1. Нахили голови в сторони. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – нахил голови вправо, 2 – в.п.; 3, 4 – те саме вліво. Повторити 6 разів у повільному темпі.
   2. Піднімання рук вгору з відставленням ноги назад на носок. В.п.: ноги разом, руки вздовж тулуба. 1 – підняти руки вперед-вгору, відставити праву ногу назад на носок, 2 – в.п.; 3 – 4 – те саме з лівої ноги. Повторити 4 рази в середньому темпі.
   3. Нахили тулуба вперед з розведенням рук у сторони. В.п.: ноги нарізно, руки вздовж тулуба. 1 – нахилити тулуб уперед, руки розвести в сторони, 2 – в.п. Повторити 6 разів в повільному темпі.
   4. Нахили тулуба в сторони. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – нахил тулуба вправо, 2 – в.п, 3, 4 – те саме вліво. Повторити 4 рази.
   5. Присідання. В.п.: п`яти разом, носки нарізно, руки на поясі. 1 – присісти, руки виставити вперед, 2 – в.п. Присідати на всій ступні. Повторити 6 разів у повільному темпі.
   6. Стрибки на обох ногах, що чергуються з ходьбою. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – 4 – стрибки на обох ногах на місці, 5 – 8 – ходьба на місці. Повторити 2 рази.
   Основна частина:


   Рухлива гра «У ведмедя у бору». ЗДО №253 «Малятко», м. Запоріжжя

   Заключна частина: Ходьба (35 с) у повільному темпі з рухами рук, «як курчата крилами» (6 – 8 раз).  

   Всі важливі справи зроблені. Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на прогулянку. Але не забувайте правила поводження під час повітряної тривоги. Почуєте сигнал - прямуйте в укриття. Під час прогулянки поспостерігайте за птахами та розкажіть дітям казочку.
   Спостереження в природному довкіллі
   Тема: «Василь Сухомлинський «Вороненя і Соловей»
   Програмовий зміст: розширювати та поглиблювати знання дітей про значення матері в житті людини; розвивати розуміння природи серцем; виховувати шанобливе ставлення до матері.

   Ввечері пограйте з дітьми в дидактичну гру «Що переплутав художник?»
   Мета: у даному ілюстрованому матеріалі потрібно знайти на зображеннях помилки, щось таке, чого насправді не буває. Ці завдання розвивають у малечі спостережливість, їх можна використовувати для розмови з дитиною, чому той чи інший малюнок неправильний і як має бути правильно.


Це всі завжання на сьогодні. Дякую Вам за розуміння і співпрацю, шановні батьки.

Немає коментарів:

Дописати коментар