ЗБИРАННЯ ВРОЖАЮ
«Осінні квіточки» (Колева О.Ю.)
https://youtu.be/_BTJ33Mki6E?feature=shared
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
Тема: «Складання розповіді за картиною «Збирання врожаю». Збагачення словника словами, що означають осінні явища і роботи»
Програмовий зміст:учити складати розповіді за картиною, придумувати назву до картини; збагачувати словник словами, що означають осінні явища і роботи, учити добирати синоніми,
Дидактична гра «Що росте на городі»
Тема: розширити знання дітей про овочі, ягоди, що ростуть на городі; навчати відрізняти рослини, що ростуть на городі від рослин, які ростуть в саду; сприяти розвитку уваги, мовлення, мислення, пам`яті; виховувати любов до природи та праці.
Здоров'я та фізичний розвиток
Тема: «Стрибки у висоту (30 см) з 6-метрового розбігу. Кидання м`яча обома руками знизу». Рухлива гра «У ведмедя у бору»
Програмовий змст: повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ; удосконалювати вміння стрибати у висоту з розбігу; закріплювати вміння кидати м`яч обома руками; розвивати спритність та швидкість.
Інвентар: 2 стояки, шнур, м`яч, кошик
Підготовча частина: Ходьба із зміною темпу (30 с).
Ходьба на внутрішній та зовнішній сторонах стопи (25 с).
Біг у середньому темпі (35 с), ходьба.
Копмлекс загальнорозвиваючих вправ:
1. Нахили голови в сторони. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – нахил голови вправо, 2 – в.п.; 3, 4 – те саме вліво. Повторити 6 разів у повільному темпі.
2. Піднімання рук вгору з відставленням ноги назад на носок. В.п.: ноги разом, руки вздовж тулуба. 1 – підняти руки вперед-вгору, відставити праву ногу назад на носок, 2 – в.п.; 3 – 4 – те саме з лівої ноги. Повторити 4 рази в середньому темпі.
3. Нахили тулуба вперед з розведенням рук у сторони. В.п.: ноги нарізно, руки вздовж тулуба. 1 – нахилити тулуб уперед, руки розвести в сторони, 2 – в.п. Повторити 6 разів в повільному темпі.
4. Нахили тулуба в сторони. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – нахил тулуба вправо, 2 – в.п, 3, 4 – те саме вліво. Повторити 4 рази.
5. Присідання. В.п.: п`яти разом, носки нарізно, руки на поясі. 1 – присісти, руки виставити вперед, 2 – в.п. Присідати на всій ступні. Повторити 6 разів у повільному темпі.
6. Стрибки на обох ногах, що чергуються з ходьбою. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – 4 – стрибки на обох ногах на місці, 5 – 8 – ходьба на місці. Повторити 2 рази.
Основна частина:
Заключна
частина: Ходьба (35 с) у повільному темпі з рухами рук, «як курчата крилами» (6
– 8 раз).
Всі важливі справи зроблені. Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на прогулянку. Але не забувайте правила поводження під час повітряної тривоги. Почуєте сигнал - прямуйте в укриття. Під час прогулянки поспостерігайте за птахами та розкажіть дітям казочку.
Спостереження в природному довкіллі
Тема: «Василь Сухомлинський «Вороненя і Соловей»
Програмовий зміст: розширювати та поглиблювати знання дітей про значення матері в житті людини; розвивати розуміння природи серцем; виховувати шанобливе ставлення до матері.
Ввечері пограйте з дітьми в дидактичну гру «Що переплутав художник?»
Мета: у даному ілюстрованому матеріалі потрібно знайти на зображеннях помилки, щось таке, чого насправді не буває. Ці завдання розвивають у малечі спостережливість, їх можна використовувати для розмови з дитиною, чому той чи інший малюнок неправильний і як має бути правильно.
Немає коментарів:
Дописати коментар