КОМАХИ ВОСЕНИ
Ранкова гімнастика
«Осінні квіточки» (Колева О.Ю.)
https://youtu.be/_BTJ33Mki6E?feature=shared
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (+грамота)
Тема: «Ознайомлення з реченням. Звук [л], літера Лл»
Програмовий зміст:дати дітям практичне уявлення про речення; учити визначати послідовність слів у реченні, підраховувати їх кількість; формувати вміння чути й виділяти окремі слова з речень; ознайомити з графічним зображенням структури речення, крапкою в кінці речення; познайомити з літерами Лл, письмовим позначенням звука [л]; навчити записувати друковані літери за зразком у зошиті; виховувати інтерес до занять.
Ознайомлення із природним довкіллям
Тема: «Життя найменших істот восени»
Програмовий зміст: продовжувати формувати у дітей уявлення про комах; розширювати знання про світ; навчати бачити ознаки, що відбуваються у поведінці комах із наближенням холодів; учити спостерігати в природі, робити висновки й узагальнення; формувати основи екологічної свідомості, культури; виховувати дбайливе ставлення до навколишнього світу.
Тема: «Життя найменших істот восени»
Програмовий зміст: продовжувати формувати у дітей уявлення про комах; розширювати знання про світ; навчати бачити ознаки, що відбуваються у поведінці комах із наближенням холодів; учити спостерігати в природі, робити висновки й узагальнення; формувати основи екологічної свідомості, культури; виховувати дбайливе ставлення до навколишнього світу.
Здоров'я та фізичний розвиток
Тема: «Стрибки у висоту (30 см) з 5-метро-вого розбігу. Лазіння по гімнастичній стінці поперемінним кроком». Рухлива гра «Квочка з курчатами».
Програмовий зміст: повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ; закріплювати вміння стрибати у висоту з розбігу, лазити по гімнастичній стінці поперемінним кроком; розвивати спритність та швидкість.
Інвентар: 2 стояки, шнур.
Підготовча частина: Ходьба із зміною темпу (30 с).
Ходьба приставним
кроком (лівим та правим боком) на носках (25 с).
Біг у середньому темпі (35 с), ходьба.
Копмлекс загальнорозвиваючих вправ:
1. Нахили голови в сторони. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – нахил голови вправо, 2 – в.п.; 3, 4 – те саме вліво. Повторити 6 разів у повільному темпі.
2. Піднімання рук вгору з відставленням ноги назад на носок. В.п.: ноги разом, руки вздовж тулуба. 1 – підняти руки вперед-вгору, відставити праву ногу назад на носок, 2 – в.п.; 3 – 4 – те саме з лівої ноги. Повторити 4 рази в середньому темпі.
3. Нахили тулуба вперед з розведенням рук у сторони. В.п.: ноги нарізно, руки вздовж тулуба. 1 – нахилити тулуб уперед, руки розвести в сторони, 2 – в.п. Повторити 6 разів в повільному темпі.
4. Нахили тулуба в сторони. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – нахил тулуба вправо, 2 – в.п, 3, 4 – те саме вліво. Повторити 4 рази.
5. Присідання. В.п.: п`яти разом, носки нарізно, руки на поясі. 1 – присісти, руки виставити вперед, 2 – в.п. Присідати на всій ступні. Повторити 6 разів у повільному темпі.
6. Стрибки на обох ногах, що чергуються з ходьбою. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – 4 – стрибки на обох ногах на місці, 5 – 8 – ходьба на місці. Повторити 2 рази.
Основна частина:
Рухлива гра
«Квочка з курчатами». Автор Каріна Мельник
Заключна частина: Ходьба у повільному темпі (35 с) по «звивистій доріжці».
Спостереження в природному
довкіллі
Тема: «Жовтень»
Мета: розкрити зміст лексичного значення слова жовтень; сформувати
знання про період «золотої» осені, її характерні ознаки; розвивати
спостережливість, допитливість, образне уявлення та зв’язне мовлення; виховувати
естетичні смаки дітей.
Задайте дітям запитання:
💬 Про яку пору року йдеться?
💬 Як називається перший, другий осінні місяці?
💬 Чому саме так, на вашу думку, назвали люди другий місяць осені?
💬 Які ще назви жовтня вам відомі?
💬 Чому осінь у цей період називають «золотою»?
Ввечері зробіть вправу з «Нейрогімнастики»
Завдання: виконуємо вправи обома руками одночасно (на широкий прямокутник стукати кулачком чи олівцем один раз, на два маленьких - два рази).
Немає коментарів:
Дописати коментар