вівторок, 8 жовтня 2024 р.

КОМАХИ ВОСЕНИ



   Ранкова гімнастика
«Осінні квіточки» (Колева О.Ю.)
https://youtu.be/_BTJ33Mki6E?feature=shared


   Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (+грамота)
   Тема: «Ознайомлення з реченням. Звук [л], літера Лл»
   Програмовий зміст:дати дітям практичне уявлення про речення; учити визначати послідовність слів у реченні, підраховувати їх кількість; формувати вміння чути й виділяти окремі слова з речень; ознайомити з графічним зображенням структури речення, крапкою в кінці речення; познайомити з літерами Лл, письмовим позначенням звука [л]; навчити записувати друковані літери за зразком у зошиті; виховувати інтерес до занять.


   Ознайомлення із природним довкіллям
   Тема: «Життя найменших істот восени»
   Програмовий зміст: продовжувати формувати у дітей уявлення про комах; розширювати знання про світ; навчати бачити ознаки, що відбуваються у поведінці комах із наближенням холодів; учити спостерігати в природі, робити висновки й узагальнення; формувати основи екологічної свідомості, культури; виховувати дбайливе ставлення до навколишнього світу.


   Здоров'я та фізичний розвиток
   Тема: «Стрибки у висоту (30 см) з 5-метро-вого розбігу. Лазіння по гімнастичній стінці поперемінним кроком». Рухлива гра «Квочка з курчатами».
   Програмовий зміст: повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ; закріплювати вміння стрибати у висоту з розбігу, лазити по гімнастичній стінці поперемінним кроком; розвивати спритність та швидкість.
   Інвентар: 2 стояки, шнур.
   Підготовча частина: Ходьба із зміною темпу (30 с).

   Ходьба приставним кроком (лівим та правим боком) на носках (25 с).

   Біг у середньому темпі (35 с), ходьба.

   Копмлекс загальнорозвиваючих вправ:
  1. Нахили голови в сторони. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – нахил голови вправо, 2 – в.п.; 3, 4 – те саме вліво. Повторити 6 разів у повільному темпі.
  2. Піднімання рук вгору з відставленням ноги назад на носок. В.п.: ноги разом, руки вздовж тулуба. 1 – підняти руки вперед-вгору, відставити праву ногу назад на носок, 2 – в.п.; 3 – 4 – те саме з лівої ноги. Повторити 4 рази в середньому темпі.
  3. Нахили тулуба вперед з розведенням рук у сторони. В.п.: ноги нарізно, руки вздовж тулуба. 1 – нахилити тулуб уперед, руки розвести в сторони, 2 – в.п. Повторити 6 разів в повільному темпі.
   4. Нахили тулуба в сторони. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – нахил тулуба вправо, 2 – в.п, 3, 4 – те саме вліво. Повторити 4 рази.
   5. Присідання. В.п.: п`яти разом, носки нарізно, руки на поясі. 1 – присісти, руки виставити вперед, 2 – в.п. Присідати на всій ступні. Повторити 6 разів у повільному темпі.
   6. Стрибки на обох ногах, що чергуються з ходьбою. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – 4 – стрибки на обох ногах на місці, 5 – 8 – ходьба на місці. Повторити 2 рази.
   Основна частина:

   Рухлива гра «Квочка з курчатами». Автор Каріна Мельник

   Заключна частина: Ходьба у повільному темпі (35 с) по «звивистій доріжці».  

   Всі важливі справи зроблені, запрошую Вас на прогулянку разом з дітьми, шановні батьки. Під час прогулянки поспостерігайте за осіннім змінами в природі.
   Спостереження в природному довкіллі
   Тема: «Жовтень»
    Мета: розкрити зміст лексичного значення слова жовтень; сформувати знання про період «золотої» осені, її характерні ознаки; розвивати спостережливість, допитливість, образне уявлення та зв’язне мовлення; виховувати естетичні смаки дітей.


   Задайте дітям запитання: 
   💬 Про яку пору року йдеться?
   💬 Як називається перший, другий осінні місяці?
   💬 Чому саме так, на вашу думку, назвали люди другий місяць осені?
   💬 Які ще назви жовтня вам відомі? 
   💬 Чому осінь у цей період називають «золотою»?

   Ввечері зробіть вправу з «Нейрогімнастики»
   Завдання: виконуємо вправи обома руками одночасно (на широкий прямокутник стукати кулачком чи олівцем один раз, на два маленьких - два рази).


   Це всі завдання на сьогодні. Дякую за розуміння і співпрацю, шановні батьки. 

Немає коментарів:

Дописати коментар