середа, 30 жовтня 2024 р.

СВІТ ТВАРИН



   Ранкова гімнастика
   Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики «Плавці»
   Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнастики «Плавці» без предметів; закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи; виховувати любов до фізичних вправ.
   https://youtu.be/xg9iEgIyKK8

   Логіко-математичний розвиток
   Тема: «Вимірювання об`єму сипких речовин. Цифри від 1 до 7. Склад числа 7»
   Програмовий зміст: вчити за допомогою умовної міри вимірювати об`єм сипких речовин; закріплювати знання про цифри від 1 до 7; формувати уявлення про число 7, його склад; розвивати уміння сприймати завдання дорослого та розумі його; спонукати до самостійності; виховувати інтерес до занять з математики.

   Художньо-продуктивна діяльність. Ліплення
   Тема: «Цуценя»
   Програмовий зміст: учити дітей зображувати тварин у русі; закріплювати знання про свійських тварин та їхніх дитинчат, про будову, зовнішні ознаки; формувати вміння ліпити за стилістикою народної іграшки — з валика (циліндра), зігнутого дугою і надрізаного з двох кінців; розвивати вміння аналізувати особливості будови тварини, співвідносити частини за розміром і пропорцією; розвивати дрібну моторику, окомір, синхронізувати роботу обох рук; спонукати критично аналізувати свою роботу; виховувати самостійність, працьовитість, бажання доводити почату справу до кінця.


   Дидактична гра «Світ тварин»
   Мета: закріплювати знання дітей про свійських і диких тварин, про житло тварин; розвивати кмітливість, зв`язне мовлення, увагу, посидючість; виховувати любоd і дбайливе ставлення до тварин.


   Наші вихователі підготували для дітей онлайн-розвагу "Осінь запрошує в гості". Діти нашої групи також взяли участь у святі. Бажаю приємного перегляду.
   Художньо-продуктивна діяльність. Музичне
   Онлайн-свято «Осінь запрошує в гості»


   Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на прогулянку. Під час прогулянки не ігноруйте сигнал повітряної тривоги. Почуєте сирену - прямуйте в укриття. На прогулянку візьміть з собою парасольку - раптом піде дощ. Під час прогулянки поспостерігайте за дощем та прочитайте дітям вірш.
   Спостереження в природному довкіллі
   Тема: «Петро Сингаївський «Дощик»
   Мета: сформувати у дітей поняття по дощ як один із видів опадів; розвивати спостережливість; виховувати естетичні почуття, пізнавальні інтереси.


   Задайте дітям запитання:
   😜 Кого автор називає як живу істоту?
   😜 За ким гнався дощик?
   😜 Чому він не догнав малюка?

   Ввечері пограйте з діть в дидактичну гру «Назви предмети схожі на геометричні фігури»
   Мета: закріплювати знання дітей про геометричні фігури; розвивати мислення, увагу, кмітливість; виховувати посидючість, наполеглевість.


   Це всі завдання на сьогодні. Дякую за розуміння і співпрацю, шановні батьки!

Немає коментарів:

Дописати коментар