ПРО ВСЕ НА СВІТІ
Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики «Плавці»
Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнас-тики «Плавці» без предметів; закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи; виховувати любов до фізичних вправ.
https://youtu.be/xg9iEgIyKK8
Здоров'я та фізичний розвиток
Тема: «Пролізання під дугою на колінах з упором на руки. Метання торбинки з піском у вертикальну ціль (щит) з відстані 2м». Рухлива гра «Горобчики і кіт»
Програмовий зміст: повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ; закріплювати вміння пролізати під дугою на колінах з упором на руки; удосконалювати вміння метати торбинку з піском у вертикальну ціль; розвивати увагу та спритність.
Інвентар: дуга, щит, 2 торбинки з піском.
Підготовча частина: Ходьба із зміною темпу (35 с).
Ходьба на носках (30 с) приставним кроком (лівим і правим боком).
Біг у середньому темпі (35 с), ходьба.
Копмлекс загальнорозвиваючих вправ:
1. Нахили голови вперед-назад. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – нахил голови вперед, 2 – в.п.; 3, 4 – те саме назад. Повторити 6 разів у повільному темпі.
2. Піднімання рук вгору із сплеском у долоні над головою. В.п.: ноги разом, руки вздовж тулуба. 1 – підняти руки через сторони вгору, сплеснути в долоні над головою, 2 – в.п. Повторити 4 рази в середньому темпі.
3. Згинання по черзі ніг з в.п. – лежачи на спині. В.п.: лежачи на спині, ноги разом, руки вздовж тулуба. 1 – зігнути у коліні праву ногу, 2 – в.п., 3, 4 – те саме лівою ногою. Повторити 6 разів в повільному темпі.
4. Повороти тулуба в сторони. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – поворот тулуба вправо, 2 – в.п, 3, 4 – те саме вліво. Повторити 4 рази.
5. Присідання. В.п.: п`яти разом, носки нарізно, руки на поясі. 1 – присісти, руки виставити вперед, 2 – в.п. Присідати на всій ступні. Повторити 6 разів у повільному темпі.
6. Стрибки на обох ногах, що чергуються з ходьбою. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – 4 – стрибки на обох ногах на місці, 5 – 8 – ходьба на місці. Повторити 2 рази.
Основна частина:
Рухлива гра «Горобчики і кіт». Автор Олена Семенюта
Заключна частина: Ходьба (35с) у повільному темпі з рухами рук, «як горобчики» (8 – 10
разів) у повільному темпі з рухами рук угору та вниз (6 – 8 раз).
Тема: «Пташки»
Програмовий зміст: вчити аплікувати пташок з кружечків, складених навпіл; закріпити вміння складати геометричні фігури з кружечків (півколо, трикутник); розвивати відчуття кольору, форми, пропорції, зорову і рухову пам'ять, дрібні м`язи рук, окомір; виховувати позитивне ставлення до птахів, охайність.
Школа добрих почуттів
Тема: «Будь чемним у родині!»
Програмовий зміст: продовжити формування у дітей уявлення про родину та правила сімейного етикету; виховувати любов до рідних людей; продовжити ознайомлення з творами образотворчого мистецтва, літературними творами та малими фольклорними формами за темою заняття.
Спостереження в природному довкіллі
Тема: «Семен Жураховський «Дерева не плачуть»
Мета: поглиблювати знання дітей про дерева, особливості зовнішнього вигляду дерев, складові частини дерева; закріплювати в словнику назви дерев; розвивати спостережливість, увагу; виховувати любов та бережливе ставлення до природи.
Загадайте дітям загадку:
😛 Стоїть Устя серед поля,
В чорні цятки біла льоля,
Довгі коси розпустила,
Їх заплести їй не сила. (Береза)
Задайте дітям запитання:
😜 Про що шелестіла сама до себе молода берізка?
😜 Звідки сочилися прозорі краплі-сльози?
😜 Чи плачуть дерева?
😜 Як би ви вчинили, побачивши поранену берізку?
Ввечері зробіть разом з дітьми вправу «Нейрогімнастика».
Мета: завдання:
виконуємо вправи обома руками одночасно (на широкий прямокутник стукати
кулачком чи олівцем один раз, на два маленьких - два рази).
На завтра нам знадобиться:
Це всі завдання на сьогодні. Дякую за розуміння і співпрацю, шановні батьки.



Немає коментарів:
Дописати коментар