вівторок, 29 жовтня 2024 р.

   ПРО ВСЕ НА СВІТІ



   Ранкова гімнастика
Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики «Плавці»
Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнас-тики «Плавці» без предметів; закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи; виховувати любов до фізичних вправ.
   https://youtu.be/xg9iEgIyKK8

   Здоров'я та фізичний розвиток
   Тема: «Пролізання під дугою на колінах з упором на руки. Метання торбинки з піском у вертикальну ціль (щит) з відстані 2м». Рухлива гра «Горобчики і кіт»
   Програмовий зміст: повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ; закріплювати вміння пролізати під дугою на колінах з упором на руки; удосконалювати вміння метати торбинку з піском у вертикальну ціль; розвивати увагу та спритність.
   Інвентар: дуга, щит, 2 торбинки з піском.
   Підготовча частина: Ходьба із зміною темпу (35 с).


   Ходьба на носках (30 с) приставним кроком (лівим і правим боком).

   Біг у середньому темпі  (35 с), ходьба.


   Копмлекс загальнорозвиваючих вправ:
   1. Нахили голови вперед-назад. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – нахил голови вперед, 2 – в.п.; 3, 4 – те саме назад. Повторити 6 разів у повільному темпі.
   2. Піднімання рук вгору із сплеском у долоні над головою. В.п.: ноги разом, руки вздовж тулуба. 1 – підняти руки через сторони вгору, сплеснути в долоні над головою, 2 – в.п. Повторити 4 рази в середньому темпі.
   3. Згинання по черзі ніг з в.п. – лежачи на спині. В.п.: лежачи на спині, ноги разом, руки вздовж тулуба. 1 – зігнути у коліні праву ногу, 2 – в.п., 3, 4 – те саме лівою ногою. Повторити 6 разів в повільному темпі.
   4. Повороти тулуба в сторони. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – поворот тулуба вправо, 2 – в.п, 3, 4 – те саме вліво. Повторити 4 рази.
   5. Присідання. В.п.: п`яти разом, носки нарізно, руки на поясі. 1 – присісти, руки виставити вперед, 2 – в.п. Присідати на всій ступні. Повторити 6 разів у повільному темпі.
   6. Стрибки на обох ногах, що чергуються з ходьбою. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – 4 – стрибки на обох ногах на місці, 5 – 8 – ходьба на місці. Повторити 2 рази.
   Основна частина:

   Рухлива гра «Горобчики і кіт». Автор Олена Семенюта

   Заключна частина: Ходьба (35с) у повільному темпі з рухами рук, «як горобчики» (8 – 10
разів) у повільному темпі з рухами рук угору та вниз (6 – 8 раз).

   Художня праця
   Тема: «Пташки»
   Програмовий зміст: вчити аплікувати пташок з кружечків, складених навпіл; закріпити вміння складати геометричні фігури з кружечків (півколо, трикутник); розвивати відчуття кольору, форми, пропорції, зорову і рухову пам'ять, дрібні м`язи рук, окомір; виховувати позитивне ставлення до птахів, охайність.


   Школа добрих почуттів
   Тема: «Будь чемним у родині!»
   Програмовий зміст: продовжити формування у дітей уявлення про родину та правила сімейного етикету; виховувати любов до рідних людей; продовжити ознайомлення з творами образотворчого мистецтва, літературними творами та малими фольклорними формами за темою заняття.


   Всі важливі справи зроблені. Настав час для прогулянки. Але під час прогулянки будьте уважні та не ігноруйте сигнал повітряної тривоги, почуєте сигнал - прямуйте в укриття! Під час прогулянки поспостерігайте за деревами, загадайте дітям загадку та розкажіть казку.
   Спостереження в природному довкіллі
   Тема: «Семен Жураховський «Дерева не плачуть»
   Мета: поглиблювати знання дітей про дерева, особливості зовнішнього вигляду дерев, складові частини дерева; закріплювати в словнику назви дерев; розвивати спостережливість, увагу; виховувати любов та бережливе ставлення до природи.
   Загадайте дітям загадку: 
😛 Стоїть Устя серед поля,
   В чорні цятки біла льоля,
   Довгі коси розпустила,
   Їх заплести їй не сила. (Береза)


   Задайте дітям запитання:
   😜 Про що шелестіла сама до себе молода берізка?
   😜 Звідки сочилися прозорі краплі-сльози?
   😜 Чи плачуть дерева?
   😜 Як би ви вчинили, побачивши поранену берізку?

   Ввечері зробіть разом з дітьми вправу «Нейрогімнастика».
   Мета: завдання: виконуємо вправи обома руками одночасно (на широкий прямокутник стукати кулачком чи олівцем один раз, на два маленьких - два рази).

   
   На завтра нам знадобиться:


   Це всі завдання на сьогодні. Дякую за розуміння і співпрацю, шановні батьки.



Немає коментарів:

Дописати коментар