ДЕНЬ ЗДОРОВ`Я
Ранкова гімнастика
Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики «Плавці»
Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнас-тики «Плавці» без предметів; закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи; виховувати любов до фізичних вправ.
https://youtu.be/xg9iEgIyKK8
Дослідницька діяльність
Тема: «Наявність повітря навколо нас та у воді»
Програмовий зміст: продемонструвати наявність повітря навколо нас та у воді.
Дидактична гра «Скажи навпаки»
Мета: ознайомити дітей зі словами, протилежними за значенням; формувати уміння користуватися ними в мовленні для контрастного зіставлення предметів, ознак.
Здоров'я та фізичний розвиток
Тема: «Ходьба по гімнастичній лаві із сплесками в долоні. Пролізання під дугою на колінах з упором на руки. Рухлива гра «Хто далі кине?»
Програмовий зміст: повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ; удосконалювати вміння ходити по гімнастичній лаві, стрибати в глибину, пролізати під дугою на колінах з упором на руки, прокочуючи перед собою м`яч, мета-ти торбинку з піском.
Інвентар: дуга, щит, 2 торбинки з піском.
Підготовча частина: Ходьба із зміною темпу (25 с).
Ходьба з рухами рук: крок лівою – руки в сторони, крок
правою – вниз (30с).
Біг у середньому
темпі (35 с), ходьба.
Копмлекс загальнорозвиваючих вправ:
1. Нахили голови вперед-назад. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – нахил голови вперед, 2 – в.п.; 3, 4 – те саме назад. Повторити 6 разів у повільному темпі.
2. Піднімання рук вгору із сплеском у долоні над головою. В.п.: ноги разом, руки вздовж тулуба. 1 – підняти руки через сторони вгору, сплеснути в долоні над головою, 2 – в.п. Повторити 4 рази в середньому темпі.
3. Згинання по черзі ніг з в.п. – лежачи на спині. В.п.: лежачи на спині, ноги разом, руки вздовж тулуба. 1 – зігнути у коліні праву ногу, 2 – в.п., 3, 4 – те саме лівою ногою. Повторити 6 разів в повільному темпі.
4. Повороти тулуба в сторони. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – поворот тулуба вправо, 2 – в.п, 3, 4 – те саме вліво. Повторити 4 рази.
5. Присідання. В.п.: п`яти разом, носки нарізно, руки на поясі. 1 – присісти, руки виставити вперед, 2 – в.п. Присідати на всій ступні. Повторити 6 разів у повільному темпі.
6. Стрибки на обох ногах, що чергуються з ходьбою. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – 4 – стрибки на обох ногах на місці, 5 – 8 – ходьба на місці. Повторити 2 рази.
Основна частина. Рухлива гра:
Заключна частина: Ходьба у повільному темпі крадькома,
«як мишка» (35 с).
Спостереження в природному довкіллі
Тема: «Тетяна Коломієць «Дощик»
😝 До чого закликає дощик?
😝 Доберіть інший заголовок до вірша.
Ввечері пограйте з дітьми в дидактичну гру «Що переплутав художник?»
Мета: у даному ілюстрованому матеріалі потрібно знайти на зображеннях помилки, щось таке, чого насправді не буває. Ці завдання розви-вають у малечі спостережливість, їх можна використовувати для розмови з дитиною, чому той чи інший малюнок неправильний і як має бути правильно.

Немає коментарів:
Дописати коментар