четвер, 31 жовтня 2024 р.

ДЕНЬ ЗДОРОВ`Я


   Ранкова гімнастика
   Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики «Плавці»
   Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнас-тики «Плавці» без предметів; закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи; виховувати любов до фізичних вправ.
   https://youtu.be/xg9iEgIyKK8

   Дослідницька діяльність
   Тема: «Наявність повітря навколо нас та у воді»
   Програмовий зміст: продемонструвати наявність повітря навколо нас та у воді.

   Дидактична гра «Скажи навпаки»
   Мета: ознайомити дітей зі словами, протилежними за значенням; формувати уміння  
користуватися ними в мовленні для контрастного зіставлення предметів, ознак.

   Здоров'я та фізичний розвиток
   Тема: «Ходьба по гімнастичній лаві із сплесками в долоні. Пролізання під дугою на колінах з упором на руки. Рухлива гра «Хто далі кине?»
   Програмовий зміст: повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ; удосконалювати вміння ходити по гімнастичній лаві, стрибати в глибину, пролізати під дугою на колінах з упором на руки, прокочуючи перед собою м`яч, мета-ти торбинку з піском.
   Інвентар: дуга, щит, 2 торбинки з піском.
   Підготовча частина: Ходьба із зміною темпу (25 с).

   Ходьба з рухами рук: крок лівою – руки в сторони, крок правою – вниз (30с).

   Біг у середньому темпі  (35 с), ходьба.

   Копмлекс загальнорозвиваючих вправ:
   1. Нахили голови вперед-назад. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – нахил голови вперед, 2 – в.п.; 3, 4 – те саме назад. Повторити 6 разів у повільному темпі.
   2. Піднімання рук вгору із сплеском у долоні над головою. В.п.: ноги разом, руки вздовж тулуба. 1 – підняти руки через сторони вгору, сплеснути в долоні над головою, 2 – в.п. Повторити 4 рази в середньому темпі.
   3. Згинання по черзі ніг з в.п. – лежачи на спині. В.п.: лежачи на спині, ноги разом, руки вздовж тулуба. 1 – зігнути у коліні праву ногу, 2 – в.п., 3, 4 – те саме лівою ногою. Повторити 6 разів в повільному темпі.
   4. Повороти тулуба в сторони. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – поворот тулуба вправо, 2 – в.п, 3, 4 – те саме вліво. Повторити 4 рази.
   5. Присідання. В.п.: п`яти разом, носки нарізно, руки на поясі. 1 – присісти, руки виставити вперед, 2 – в.п. Присідати на всій ступні. Повторити 6 разів у повільному темпі.
   6. Стрибки на обох ногах, що чергуються з ходьбою. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – 4 – стрибки на обох ногах на місці, 5 – 8 – ходьба на місці. Повторити 2 рази.
   Основна частина. Рухлива гра:

   Заключна частина: Ходьба у повільному темпі крадькома, «як мишка» (35 с).

   Всі важливі справи зроблені. Настав час прогулянки. Але під час прогулянки, шановні батьки, не ігноруйте сигнал повітряної тривоги, як почуєте сигнал - терміново прямуйте в укриття! Сьогодні зранку іде дощик, тож захопіть на прогулянку парасольки. Під час прогулянки поспостерігайте з дітьми за дощем та прочитайте дітям віршик.
   Спостереження в природному довкіллі
   Тема: «Тетяна Коломієць «Дощик»

   Задайте дітям запитання:
   😝 До чого закликає дощик?
   😝 Доберіть інший заголовок до вірша.


   Ввечері пограйте з дітьми в дидактичну гру «Що переплутав художник?»
   Мета: у даному ілюстрованому матеріалі потрібно знайти на зображеннях помилки, щось таке, чого насправді не буває. Ці завдання розви-вають у малечі спостережливість, їх можна використовувати для розмови з дитиною, чому той чи інший малюнок неправильний і як має бути правильно.


   Шановні батьки, Ви з дітками добре попрацювали. Тож влаштуємо осінні канікули! Під час канікул частіше гуляйте з дітьми, спостерігайте за змінами в природі, читайте казки, оповідання, вірші, грайте в рухливі, дидактичні та пальчикові ігри, малюйте, фотографуйте своїх діток та надсилайте мені фотографії, а я з нетерпінням чекатиму фото. Бережіть себе і дітей!!!😀💓

Немає коментарів:

Дописати коментар