ДОБРІ ВЧИНКИ
Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики «Плавці»
Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнастики «Плавці» без предметів; закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи; виховувати любов до фізичних вправ.
https://youtu.be/xg9iEgIyKK8
Економічне виховання
Тема: «Потреби в спілкуванні та повазі»
Програмовий зміст: формувати уявлення про необхідність людини поважати одне одного, розуміти, турбуватися; вчити спілкуватися з однолітками та дорослими, бути уважними, по різному виражати добрі почуття.
Дидактична гра «Знайди добрі вчинки»
Мета: формувати уявлення дітей
про моральні якості людини, сприяти їхнім проявам у повсякденному житті;
розвивати пізнавальну активність, мислення, словник; виховувати потребу в
регулюванні своєї поведінки за свідомо засвоєними морально-етичними нормами,
доброзичливі, добрі стосунки між дітьми.
Психологічна підтримка та емоційна стабілізація
Тема: «Улюблені ігри для малечі від дитячої психологині Світлани Ройз»
Дорослим зараз може бути складно грати з дітьми. Особливо після трагічних новин. Бо грати з дитиною - це наче перемикатися в інший регістр емоцій. Це одночасно виснажливо і може відчуватися, як недоречність при дійсно важких переживаннях.
Чим більше рівень втоми, тим складніше емоційно долучатись та витримувати контакт; і у нас могло не бути свого ігрового досвіду в нашому дитинстві, і ми просто можемо не знати ігор. Чим сильніший рівень стресу, тим більше ми можемо уникати ігор з дитиною.
Можливість грати для дітей - особливо в воєнний час - це можливість відновлюватись. По іграх дітей ми бачимо, що відбувається в їх "внутрішній реальності". А повернення до вільної гри - з відкритим сюжетом - ознака відновлення дитини. Гра - один з основних видів діяльності дитини до 7 років. І простор розвитку та безпеки, здобуття різних навичок, пізнання в будь-якому віці. Уявіть,чим більше ігровий період у дитинчат тварин, тим вищий у них рівень інтелекту. Гра - сприяє розвитку.
Колись я була здивована, що право дитини на гру закріплено в статті 31 Конвенції ООН про права дитини. (2013р). Це зроблено, щоб запобігти комерціалізації та інтелектуалізації дитинства.
Так хотілось би, щоб право дитини на мирне безпечне життя було не просто словами.
Радість та близькість - те, що може бути протидією травматичному досвіду.
Обіймаю, Родино як хочу Перемоги!
«Ігри для відреагування агресії»
Всі важливі справи зроблені. Настав час прогулянки. Але не ігноруйте сигнал повітряної тривоги, як почуєте сигнал - прямуйте в укриття! Під час прогулянки поспостерігайте за дощиком.
Спостереження в природному довкіллі
Тема: «Марія Познанська «Ідуть дощі»
Мета: продовжувати формувати знання дітей про зміни в живій і неживій природі осінньої пори; розвивати спостережливість, уяву, виховувати естетичні почуття.
Задайте дітям запитання
😏 Чому почорніли кущі? Дерева?
😏 Який стоїть дуб? Чому?
😏В якому намисті стоїть калина?
Ввечері зробіть разом з дітьми дихальну вправу «Веселі кульки»
Мета: Дихальна гімнастика дуже корисна для організму дитини: вона покращує обмін кисню по всьому тілу, стимулює роботу шлунка і кишечника, серцевого м’яза. Крім того, якщо ваша дитина відрізняється гіперактивністю, то завдяки дихальній гімнастиці, вона навчиться розслаблятися, заспокоюватися.
Немає коментарів:
Дописати коментар