ЗВУКОВА КУЛЬТУРА МОВЛЕННЯ
Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики «Плавці»
Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнас-тики «Плавці» без предметів; закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи; виховувати любов до фізичних вправ.
https://youtu.be/xg9iEgIyKK8
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
Тема: «Звукова культура мовлення. Артикуляційний апарат»
Програмовий зміст: повторити назви артикуляційного апарату (рот, губи, зуби, язик, кінчик язика, піднебіння), основні рухи язика; познайомити з функціями верхніх і нижніх губ, зубів, спинки язика; розвивати мовний апарат, мовне дихання, темп мовлення, диференціювати звуки с – ш; виховувати організованість, уважність.
Дидактична гра «Про що мова?»
Мета: розвивати логічне мислення, накопичувати знання про навколишній світ, розвивати зв’язне мовлення.
Здоров'я та фізичний розвиток
Тема: «Прокочування м`яча обома руками у «ворота». Стрибки у висоту з місця». Рухлива гра «Літаки».
Програмовий зміст: повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ; закріплювати вміння прокочувати м`яч обома руками у «ворота», стрибати у висоту з місця розвивати спритність та вміння орієнтуватись у просторі.
Інвентар: листочок, м`яч, 2 кубики.
Підготовча частина: Ходьба у середньому темпі (25 с).
Ходьба на зовнішній та внутрішній сторонах стопи (25 с).
Біг (45 с), за
сигналом дорослого діти переходять на ходьбу, а потім знов продовжують біг
(повторити 3 – 4 рази).
Копмлекс загальнорозвиваючих вправ:
1. Нахили голови вперед-назад. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – нахил голови вперед, 2 – в.п.; 3, 4 – те саме назад. Повторити 6 разів у повільному темпі.
2. Піднімання рук вгору із сплеском у долоні над головою. В.п.: ноги разом, руки вздовж тулуба. 1 – підняти руки через сторони вгору, сплеснути в долоні над головою, 2 – в.п. Повторити 4 рази в середньому темпі.
3. Згинання по черзі ніг з в.п. – лежачи на спині. В.п.: лежачи на спині, ноги разом, руки вздовж тулуба. 1 – зігнути у коліні праву ногу, 2 – в.п., 3, 4 – те саме лівою ногою. Повторити 6 разів в повільному темпі.
4. Повороти тулуба в сторони. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – поворот тулуба вправо, 2 – в.п, 3, 4 – те саме вліво. Повторити 4 рази.
5. Присідання. В.п.: п`яти разом, носки нарізно, руки на поясі. 1 – присісти, руки виставити вперед, 2 – в.п. Присідати на всій ступні. Повторити 6 разів у повільному темпі.
6. Стрибки на обох ногах, що чергуються з ходьбою. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – 4 – стрибки на обох ногах на місці, 5 – 8 – ходьба на місці. Повторити 2 рази.
Основна частина:
Рухлива гра «Літаки». Автор Войціцька М.М.
Заключна частина: Ходьба у повільному темпі з
рухами рук угору та вниз (6 – 8 раз).
Запрошую Вас, щановні батьки, разом з дітьми на прогулянку. Але під час прогулянки не ігноруйте сигнал повітряної тривоги. Почуєте сигнал - прямуйте в укриття. Під час прогулянки поспостерігайте за деревами в осінньому вбранні та прочитайте дітям вірш та загадайте загадки.
Спостереження в природному довкіллі
Тема: «Степан Жупанин «Осіння пожежа»
Мета: формувати знання дітей про зміни в живій та неживій природі осінньої пори; розвивати спостережливість, уяву; виховувати естетичні почуття.
😍 Поясніть заголовок.
😍 Чому і як горить діброва?
😍 Яким вогнем палають дерева?
😍 Чого не знав дощик?
Загадайте дітям загадки:
😎 Плаття злато-зелененьке,
Гнучкі, ніжні віти,
Кора біла, стан тоненький.
Як я звуся, діти? (Береза)
😎Струнка, як свічка, і гнучка.
Віти — клешні рака.
Лист широкий, стан високий,
Як я звусь, малята? (Тополя)
Мета: у даному ілюстрованому матеріалі потрібно знайти на зображеннях помилки, щось таке, чого насправді не буває. Ці завдання розвивають у малечі спостережливість, їх можна використовувати для розмови з дитиною, чому той чи інший малюнок неправильний і як має бути правильно.
Немає коментарів:
Дописати коментар