ПРО ЗУБКИ ДБАЄМО
Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики «Плавці»
Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнастики «Плавці» без предметів; закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи; виховувати любов до фізичних вправ.
https://youtu.be/xg9iEgIyKK8
Валеологія
Тема: «Щоб здорові були зубки»
Програмовий зміст: продовжувати вчити доглядати за зубами, дати уявлення про продукти, що є корисними для зубів, і про ті, які спричиняють їх захворювання; підвести до думки, що за зубами слід ретельно слідкувати з раннього віку; розвивати мислення, пізнавальні здібності, вчити робити прості причинно-наслідкові висновки, виховувати дбайливе ставлення до свого здоров`я.
Дидактична гра «Що для зубів корисно, а що шкідливо?»
Мета: розвивати
мислення, увагу, мовлення; виховувати бажання бути здоровими, мати
красиву
усмішку, гарні зуби; прищеплювати культурно-гігієнічні навички; формувати
вміння бережливо ставитися до свого організму; удосконалювати знання про
корисні та шкідливі речі та продукти для зубів.
ГІМНАСТИКА ДЛЯ ЗУБІВ
Уранці, почистивши зуби, візьміть прокип’ячену дубову паличку (діаметром п’ять–десять мм) і легенько почніть стискувати її всіма зубами по черзі, починаючи з кутніх, зліва направо.
Стискування не повинне спричинювати неприємних відчуттів. У перший день виконуємо всього лиш по одному легенькому натискуванню на кожний зуб.
На другий день вправу з паличкою повторюємо вранці й увечері після чищення зубів.
Якщо раптом відчуєте біль, неодмінно зверніться до лікаря - це сигнал про приховану хворобу.
У третій день виконуємо вправу з паличкою двічі — уранці, двічі — увечері.
Якщо неприємних відчуттів немає, то на четвертий день стискування доводимо до трьох повторювань кожного разу.
У п’ятий, шостий і сьомий дні навантаження не збільшуємо, зате прикушуємо дедалі сильніше.
Гімнастика для зубів не спричиняє для зубів будь-якої шкоди щелепно-лицьовому апарату й водночас дає навантаження, вкрай потрібне для його нормальної діяльності. Крім того, дуже корисно регулярно їсти сирими моркву, яблука та інші фрукти й овочі.
(З. Друзь)
Художньо-продуктивна діяльність. Музичне
Тема: «Музично-ритмічна дільність. «Маленький марш», музика Т.Ломової». Автор Анастасія Філіпська – музичний керівник ЗДО
Всі важливі справи зроблені. Запрошую Вас на прогулянку разом з дітьми, шановні батьки. Але не ігноруйте сигнал повітряної тривоги. Під час повітряної небезпеки знаходьтесь в укритті. Під час прогулянки поспостерігайте за осінніми змінами в природі та прочитайте дітям вірш та загадайте загадки.
Спостереження в природному довкіллі
Тема: «Ліна Костенко «Березовий листок»
Мета: формувати
знання дітей про зміни в живій та неживій природі осінньої пори; розвивати
спостережливість, уяву; виховувати естетичні почуття.
Задайте дітям запитання:
😋 Який період осені зображено у вірші?
😋 Чому здригнувся заєць?
😋 Що шарудить у лісі?
Загадайте дітям загадки:
😌 Сумно у гаях блукає,
Жовті шати одягає,
Золотисту стелить постіль -
Жде сестрицю білу в гості.
(Осінь під час листопаду)
😌 Золоті метелики з дерева летять,
Крильцями своїми сумно шарудять.
(Листя, листопад)
😌 То шерехне, то хрусне, то трісне
Килимок під ногами барвистий.
(Опале листя)
😌 Загасило літо піч
Та відтоді плаче:
Сльози ллються день і ніч
Крізь сито неначе.
(Осінні дні)
😌 І ношусь я, і літаю,
Топчу луки і поля,
Жовті трави пригинаю,
Лист зриваю із гілля.
То скирти, стоги розношу,
То у сурми загуду,
То в безсиллі заголошу
І до лану припаду...
(Вітер)
Ввечері пограйте з дітьми в дидактичну гру «Назви предмети схожі на геометричні фігури»
Мета:закріплювати знання дітей про геометричні фігури; розвивати мислення, увагу,
кмітливість; виховувати посидючість, наполеглевість.
Немає коментарів:
Дописати коментар