вівторок, 22 жовтня 2024 р.

   ПОДОРОЖ СТЕЖИНКАМИ ПРИРОДИ



   Ранкова гімнастика
   Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики «Плавці»
   Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнастики «Плавці» без предметів; закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи; виховувати любов до фізичних вправ.
   https://youtu.be/xg9iEgIyKK8


   Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (+грамота)
   Тема: «Речення. Слова-помічники. Звук [и], літера Ии»
   Програмовий зміст: продовжувати вчити дітей визначати послідовність слів у реченні, підраховувати їх кількість, розуміти навчальне завдання, виконувати його самостійно; формувати вміння визначати слова-назви предметів, дій; дати практичне уявлення про слова, що необхідні для зв’язку слів у реченні; учити складати речення з прийменниками; графічно зображувати схему речення; розвивати фонематичний слух; закріпити знання про голосний звук [и], вміння виокремлювати звук, що повторюється, виконувати звуко-буквенний аналіз слова, використовуючи умовні позначки; познайомити з літерою И, навчити записувати друковану літеру И за зразком у зошиті; формувати навички самоконтролю та самооцінки; виховувати інтерес до занять.


   Ознайомлення із природним довкіллям
   Тема: «Подорож стежинками природи»
   Програмовий зміст: розширювати знання дітей про природні об’єкти; ознайомлювати з об’єктами живої природи; навчати бачити та розуміти ознаки пристосування до умов існування рослин; закріплювати назви дерев; навчати орієнтуватися в просторі; розвивати увагу; вивиховувати дбайливе ставлення до природного довкілля.


   Здоров'я та фізичний розвиток
   Тема: «Кидання м`яча обома руками знизу в кільце, закріплене на висоті 1,5 м від підлоги. Пролізання в обруч лівим та правим боком». Рухлива гра «Спіймай комара».
   Програмовий зміст: повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ; удосконалювати вміння кидати м`яч обома руками в кільце; закріплювати вміння пролізати в обруч лівим та правим боком; розвивати увагу, спритність, швидку реакцію, орієнтування в просторі; фізичну активність.
   Інвентар: кільце, м`яч, 2 стояки, обруч.
   Підготовча частина: Ходьба у середньому темпі, «як фізкультурники», (30 с).

   Ходьба на носках та п`ятках (30 с).

   Біг у середньому темпі (35 с), ходьба.


   Копмлекс загальнорозвиваючих вправ:
   1. Нахили голови вперед-назад. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – нахил голови вперед, 2 – в.п.; 3, 4 – те саме назад. Повторити 6 разів у повільному темпі.
   2. Піднімання рук вгору із сплеском у долоні над головою. В.п.: ноги разом, руки вздовж тулуба. 1 – підняти руки через сторони вгору, сплеснути в долоні над головою, 2 – в.п. Повторити 4 рази в середньому темпі.
   3. Згинання по черзі ніг з в.п. – лежачи на спині. В.п.: лежачи на спині, ноги разом, руки вздовж тулуба. 1 – зігнути у коліні праву ногу, 2 – в.п., 3, 4 – те саме лівою ногою. Повторити 6 разів в повільному темпі.
   4. Повороти тулуба в сторони. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – поворот тулуба вправо, 2 – в.п, 3, 4 – те саме вліво. Повторити 4 рази.
   5. Присідання. В.п.: п`яти разом, носки нарізно, руки на поясі. 1 – присісти, руки виставити вперед, 2 – в.п. Присідати на всій ступні. Повторити 6 разів у повільному темпі.
   6. Стрибки на обох ногах, що чергуються з ходьбою. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – 4 – стрибки на обох ногах на місці, 5 – 8 – ходьба на місці. Повторити 2 рази.
   Основна частина:  

   Рухлива гра «Спіймай комара». Автор Жвавчик

   Заключна частина: Ходьба по «звивистій доріжці» у повільному темпі (35 с)

  Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на прогулянку. Але будьте обережні, не ігноруйте сигнал повітряної тривоги. Почуєте сирену - прямуйте в укриття. Під час прогулянки поспостерігайте за змінами, що відбуваються в природному довкіллі осінньої пори та прочитайте дітям вірш.
   Спостереження в природному довкіллі
   Тема: «Наталя Забіла «Жовтень»
   Мета:сформувати знання про період «золотої» осені, її характерні ознаки; розвивати спостережливість, допитливість, образне уявлення; виховувати естетичні смаки дітей.

   Задайте дітям запитання:
   😊 Яка пора року фарбує все жовтим кольором?
   😊 Як названа осінь у вірші?

  Ввечері зробіть разом з дітьми вправу «Нейрогімнастика»
   Завдання: виконуємо вправи обома руками одночасно (на широкий прямокутник стукати кулачком чи олівцем один раз, на два маленьких - два рази).


   Це всі завдання на сьогодні. Дякую за розуміння і співпрацю, шановні батьки!

Немає коментарів:

Дописати коментар