ПОДОРОЖ СТЕЖИНКАМИ ПРИРОДИ
Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики «Плавці»
Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнастики «Плавці» без предметів; закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи; виховувати любов до фізичних вправ.
https://youtu.be/xg9iEgIyKK8
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (+грамота)
Тема: «Речення. Слова-помічники. Звук [и], літера Ии»
Програмовий зміст: продовжувати вчити дітей визначати послідовність слів у реченні, підраховувати їх кількість, розуміти навчальне завдання, виконувати його самостійно; формувати вміння визначати слова-назви предметів, дій; дати практичне уявлення про слова, що необхідні для зв’язку слів у реченні; учити складати речення з прийменниками; графічно зображувати схему речення; розвивати фонематичний слух; закріпити знання про голосний звук [и], вміння виокремлювати звук, що повторюється, виконувати звуко-буквенний аналіз слова, використовуючи умовні позначки; познайомити з літерою И, навчити записувати друковану літеру И за зразком у зошиті; формувати навички самоконтролю та самооцінки; виховувати інтерес до занять.
Ознайомлення із природним довкіллям
Тема: «Подорож стежинками природи»
Програмовий зміст: розширювати знання дітей про природні об’єкти; ознайомлювати з об’єктами живої природи; навчати бачити та розуміти ознаки пристосування до умов існування рослин; закріплювати назви дерев; навчати орієнтуватися в просторі; розвивати увагу; вивиховувати дбайливе ставлення до природного довкілля.
Здоров'я та фізичний розвиток
Тема: «Кидання м`яча обома руками знизу в кільце, закріплене на висоті 1,5 м від підлоги. Пролізання в обруч лівим та правим боком». Рухлива гра «Спіймай комара».
Програмовий зміст: повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ; удосконалювати вміння кидати м`яч обома руками в кільце; закріплювати вміння пролізати в обруч лівим та правим боком; розвивати увагу, спритність, швидку реакцію, орієнтування в просторі; фізичну активність.
Інвентар: кільце, м`яч, 2 стояки, обруч.
Підготовча частина: Ходьба у середньому темпі, «як фізкультурники», (30 с).
Ходьба на носках та п`ятках (30 с).
Біг у середньому
темпі (35 с), ходьба.
Копмлекс загальнорозвиваючих вправ:
1. Нахили голови вперед-назад. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – нахил голови вперед, 2 – в.п.; 3, 4 – те саме назад. Повторити 6 разів у повільному темпі.
2. Піднімання рук вгору із сплеском у долоні над головою. В.п.: ноги разом, руки вздовж тулуба. 1 – підняти руки через сторони вгору, сплеснути в долоні над головою, 2 – в.п. Повторити 4 рази в середньому темпі.
3. Згинання по черзі ніг з в.п. – лежачи на спині. В.п.: лежачи на спині, ноги разом, руки вздовж тулуба. 1 – зігнути у коліні праву ногу, 2 – в.п., 3, 4 – те саме лівою ногою. Повторити 6 разів в повільному темпі.
4. Повороти тулуба в сторони. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – поворот тулуба вправо, 2 – в.п, 3, 4 – те саме вліво. Повторити 4 рази.
5. Присідання. В.п.: п`яти разом, носки нарізно, руки на поясі. 1 – присісти, руки виставити вперед, 2 – в.п. Присідати на всій ступні. Повторити 6 разів у повільному темпі.
6. Стрибки на обох ногах, що чергуються з ходьбою. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – 4 – стрибки на обох ногах на місці, 5 – 8 – ходьба на місці. Повторити 2 рази.
Основна частина:
Рухлива гра «Спіймай комара». Автор Жвавчик
Заключна частина: Ходьба по «звивистій
доріжці» у повільному темпі (35 с)
Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на прогулянку. Але будьте обережні, не ігноруйте сигнал повітряної тривоги. Почуєте сирену - прямуйте в укриття. Під час прогулянки поспостерігайте за змінами, що відбуваються в природному довкіллі осінньої пори та прочитайте дітям вірш.
Спостереження в природному довкіллі
Тема: «Наталя Забіла «Жовтень»
Мета:сформувати знання про період «золотої» осені, її характерні ознаки; розвивати спостережливість, допитливість, образне уявлення; виховувати естетичні смаки дітей.
😊 Яка пора року фарбує все жовтим кольором?
😊 Як названа осінь у вірші?
Ввечері зробіть разом з дітьми вправу «Нейрогімнастика»
Завдання: виконуємо вправи обома руками одночасно (на широкий прямокутник стукати кулачком чи олівцем один раз, на два маленьких - два рази).
Немає коментарів:
Дописати коментар