ПРО ВСЕ НА СВІТІ
Ранкова гімнастика
Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики «Плавці»
Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнастики «Плавці» без предметів; закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи; виховувати любов до фізичних вправ.
https://youtu.be/xg9iEgIyKK8
Тема: «Метання торбинки з піском у горизонтальну ціль. Стрибки в довжину з місця». Рухлива гра «У ведмедя у бору».
Програмовий зміст: розучити комплекс загальнорозвиваючих вправ; удосконалювати вміння метати торбинку з піском у горизонтальну ціль, стрибати в довжину з місця; розвивати
спритність та швидкість.
Інвентар: шнур, торбинка з піском, обруч.
Підготовча частина: Ходьба із зміною темпу (25 с).
1. Нахили голови вперед-назад. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – нахил голови вперед, 2 – в.п.; 3, 4 – те саме назад. Повторити 6 разів у повільному темпі.
2. Піднімання рук вгору із сплеском у долоні над головою. В.п.: ноги разом, руки вздовж тулуба. 1 – підняти руки через сторони вгору, сплеснути в долоні над головою, 2 – в.п. Повторити 4 рази в середньому темпі.
3. Згинання по черзі ніг з в.п. – лежачи на спині. В.п.: лежачи на спині, ноги разом, руки вздовж тулуба. 1 – зігнути у коліні праву ногу, 2 – в.п., 3, 4 – те саме лівою ногою. Повторити 6 разів в повільному темпі.
4. Повороти тулуба в сторони. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – поворот тулуба вправо, 2 – в.п, 3, 4 – те саме вліво. Повторити 4 рази.
5. Присідання. В.п.: п`яти разом, носки нарізно, руки на поясі. 1 – присісти, руки виставити вперед, 2 – в.п. Присідати на всій ступні. Повторити 6 разів у повільному темпі.
6. Стрибки на обох ногах, що чергуються з ходьбою. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – 4 – стрибки на обох ногах на місці, 5 – 8 – ходьба на місці. Повторити 2 рази.
Основна частина:
Рухлива гра «У ведмедя у бору». ЗДО №253 «Малятко», м. Запоріжжя
Тема: «Повітря навколо нас»
Програмовий зміст: продемонструвати наявність повітря навколо нас.
Дидактична гра «Якої іграшки не стало?»
Мета: закріпити назви іграшок, розвивати увагу, пам'ять, мислення; виховувати посидючість.
Всі важливі справи зроблені. Запрошу Вас на прогулянку, шановні батьки, разом з дітьми, але не ігноруйе сигнал повітряної тривоги, як почуєте сигнал - прямуйте в укриття! Під час прогулянки поспостерігайте з дітьми за туманом і розкажіть дітям оповілдання.
Інвентар: шнур, торбинка з піском, обруч.
Підготовча частина: Ходьба із зміною темпу (25 с).
Ходьба на зовнішній та внутрішній сторонах стопи (25 с).
Біг у середньому
темпі (35 с), ходьба.
Копмлекс загальнорозвиваючих вправ:
1. Нахили голови вперед-назад. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – нахил голови вперед, 2 – в.п.; 3, 4 – те саме назад. Повторити 6 разів у повільному темпі.
2. Піднімання рук вгору із сплеском у долоні над головою. В.п.: ноги разом, руки вздовж тулуба. 1 – підняти руки через сторони вгору, сплеснути в долоні над головою, 2 – в.п. Повторити 4 рази в середньому темпі.
3. Згинання по черзі ніг з в.п. – лежачи на спині. В.п.: лежачи на спині, ноги разом, руки вздовж тулуба. 1 – зігнути у коліні праву ногу, 2 – в.п., 3, 4 – те саме лівою ногою. Повторити 6 разів в повільному темпі.
4. Повороти тулуба в сторони. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – поворот тулуба вправо, 2 – в.п, 3, 4 – те саме вліво. Повторити 4 рази.
5. Присідання. В.п.: п`яти разом, носки нарізно, руки на поясі. 1 – присісти, руки виставити вперед, 2 – в.п. Присідати на всій ступні. Повторити 6 разів у повільному темпі.
6. Стрибки на обох ногах, що чергуються з ходьбою. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – 4 – стрибки на обох ногах на місці, 5 – 8 – ходьба на місці. Повторити 2 рази.
Основна частина:
Заключна частина: Ходьба у повільному темпі на носках (30 с)
Дослідницька діяльністьТема: «Повітря навколо нас»
Програмовий зміст: продемонструвати наявність повітря навколо нас.
Дидактична гра «Якої іграшки не стало?»
Мета: закріпити назви іграшок, розвивати увагу, пам'ять, мислення; виховувати посидючість.
Спостереження в природному
довкіллі
Тема: «Михайло Слабошпицький «Де живе туман?»
Мета: сформувати поняття про туман
як явище неживої природи; розвивати уміння встановлювати причинно-наслідкові
зв’язки між явищами; виховувати інтерес до явищ неживої природи.
Задайте дітям запитання:
😄 Про що думає Ромчик?
😄 Чи є дім в туману?
😄 Як він живе?
😄 Яке почуття викликає у вас туман?
😄 Який це стан води?
Чому так говорять?
Плаче жовтень холодними слізьми.
Загадайте дітям загадки:
😆 Сині воли усе поле залягли. (Туман)
😆 Сивий віл випив води повен діл. (Туман)
😆 Сивий кінь на весь світ заліг. (Туман)
😆 Не дід, а сивий, не спить, а стелиться, вкриває землю й океан, а зовуть його... (туман).
Ввечері пограйте з дітьми в дидактичну гру «Що переплутав художник?»
Мета: у даному ілюстрованому матеріалі потрібно знайти на зображеннях помилки, щось таке, чого насправді не буває. Ці завдання розвивають у малечі спостережливість, їх можна використовувати для розмови з дитиною, чому той чи інший малюнок неправильний і як має бути правильно.

Немає коментарів:
Дописати коментар