середа, 16 жовтня 2024 р.

ВСЕСВІТНІЙ ДЕНЬ ХЛІБА



   Ранкова гімнастика
  Тема:  «Комплекс вправ ранкової гімнастики «Плавці»
   Мета: розучити комплекс вправ ранкової гімнастики «Плавці» без предметів; закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи; виховувати любов до фізичних вправ.


   Логіко-математичний розвиток
   Тема: «Орієнтування у просторі. Геометричні фігури. Лічба в межах 6»
   Програмовий зміст: закріплювати вміння орієнтуватися в просторі; тренувати у розрізненні і називанні геометричних фігур; продовжувати вчити вчити рахувати в межах 6; розвивати зосередженість, логічне мислення, пам’ять; виховувати самостійність, ініціативу.


   Художньо-продуктивна діяльність. Ліплення
   Тема: «Від маленької зернинки до хліба»
   Програмовий зміст: формувати в дітей здатність до усвідомленого сприймання живої природи для передавання у художньо-продуктивних виробах; навчати виготовляти 
барельєф, використовуючи різні техніки — наносити пластилін на поверхню картону, розміщувати тоненькі джгутики, кульки з пластиліну на площині, створювати рельєфну композицію; розвивати пізнавальні та творчі здібності, дрібну моторику, мислення, творчу уяву, окомір, орієнтування на площині; спонукати до об’єктивного оцінювання роботи; виховувати самостійність, старанність і акуратність під час роботи з пластиліном.


   Впевнена, діти, що у вас вийшли дуже гарні колоски! Я з нетерпінням чекатиму ваші роботи. 

   Художньо-продуктивна діяльність. Музичне
   Тема: 
«Руханка «Золотиста осінь». Автор Катерина Корнєєва


   Шановні батьки, це таночок для онлайн-свята "Свято Осені". Зніміть, будь ласка, відео, як діти танцююють. Я з нетерпінням буду чекати. 

   Всі важливі справи зроблені. Ззапрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на прогулянку.  Але не забувайте про правила безпеки під час повітряної тривоги. Почуєте сигнал - негайно прямуйте в укриття! Під час прогулянки розкажіть дітям казку про туман. 
   Спостереження в природному довкіллі
   Тема: «Л.Шевченко «Туман»
   Мета: сформувати поняття про туман як явище неживої природи; розвивати уміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки між явищами; виховувати інтерес до явищ неживої природи.


   Задайте дітям запитання: 
   😃 Із ким говорила мама?
   😃 Що вона розповіла синові про туман?
   😃 Від чого чарівнішим ставав принц?
   😃 З ким він зустрівся?
   😃 Чим пригостила Молочниця принца?
   😃 Що з того вийшло?

   Ввечері пограйте з дітьми в дидактичну гру «Назви предмети схожі на геометричні фігури»
   Мета: закріплювати знання дітей про геометричні фігури; розвивати мислення, увагу, 
кмітливість; виховувати посидючість, наполеглевість.


   Це всі завдання на сьогодні. Дякую за розуміння і співпрацю, шановні батьки.

Немає коментарів:

Дописати коментар