ВСЕСВІТНІЙ ДЕНЬ ХЛІБА
Ранкова гімнастика
Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики «Плавці»
Мета: розучити комплекс вправ ранкової гімнастики «Плавці» без предметів; закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи; виховувати любов до фізичних вправ.
Логіко-математичний розвиток
Тема: «Орієнтування у просторі. Геометричні фігури. Лічба в межах 6»
Програмовий зміст: закріплювати вміння орієнтуватися в просторі; тренувати у розрізненні і називанні геометричних фігур; продовжувати вчити вчити рахувати в межах 6; розвивати зосередженість, логічне мислення, пам’ять; виховувати самостійність, ініціативу.
Художньо-продуктивна діяльність. Ліплення
Тема: «Від маленької зернинки до хліба»
Програмовий зміст: формувати в дітей здатність до усвідомленого сприймання живої природи для передавання у художньо-продуктивних виробах; навчати виготовляти
барельєф, використовуючи різні техніки — наносити пластилін на поверхню картону, розміщувати тоненькі джгутики, кульки з пластиліну на площині, створювати рельєфну композицію; розвивати пізнавальні та творчі здібності, дрібну моторику, мислення, творчу уяву, окомір, орієнтування на площині; спонукати до об’єктивного оцінювання роботи; виховувати самостійність, старанність і акуратність під час роботи з пластиліном.
Художньо-продуктивна діяльність. Музичне
Тема: «Руханка «Золотиста осінь». Автор Катерина Корнєєва
Шановні батьки, це таночок для онлайн-свята "Свято Осені". Зніміть, будь ласка, відео, як діти танцююють. Я з нетерпінням буду чекати.
Всі важливі справи зроблені. Ззапрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на прогулянку. Але не забувайте про правила безпеки під час повітряної тривоги. Почуєте сигнал - негайно прямуйте в укриття! Під час прогулянки розкажіть дітям казку про туман.
Спостереження в природному довкіллі Тема: «Л.Шевченко «Туман»
Мета: сформувати поняття про туман як явище неживої природи; розвивати уміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки між явищами; виховувати інтерес до явищ неживої природи.
Мета: сформувати поняття про туман як явище неживої природи; розвивати уміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки між явищами; виховувати інтерес до явищ неживої природи.
Задайте дітям запитання:
😃 Із ким говорила мама?
😃 Що вона розповіла синові про туман?
😃 Від чого чарівнішим ставав принц?
😃 З ким він зустрівся?
😃 Чим пригостила Молочниця принца?
😃 Що з того вийшло?
Ввечері пограйте з дітьми в дидактичну гру «Назви предмети схожі на геометричні фігури»
Мета: закріплювати знання дітей про геометричні фігури; розвивати мислення, увагу,
кмітливість; виховувати посидючість, наполеглевість.
Немає коментарів:
Дописати коментар