пʼятниця, 18 жовтня 2024 р.

   ЛІСОВІ МЕШКАНЦІ



   Ранкова гімнастика
   Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики «Плавці»
   Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнастики «Плавці» без предметів; закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи; виховувати любов до фізичних вправ.
   https://youtu.be/xg9iEgIyKK8


   Ознайомлення із природним довкіллям
   Тема: «Будиночок для лісових мешканців»
   Програмовий зміст: розширювати знання дітей про тваринний світ; учити групувати живі об’єкти природи за певними ознаками; закріплювати знання про характерні риси зовнішнього вигляду птахів, комах, тварин; розвивати логічне мислення, уяву, інтерес до живої природи; викликати пізнавальний інтерес до об’єктів живої природи; виховувати цікавість до навколишнього світу природи, бажання допомогти живим істотам.


   Дидактична гра «
Які дикі тварини?» 
   Мета: закріпити в активному словнику дітей назви диких тварин, слів-ознак; продовжувати вчити вживати в мовленні слова-ознаки; розвивати мовлення, мислення, увагу, уяву; виховувати любов до тварин.


   Художньо-продуктивна діяльність. Малювання
   Тема: «Мій улюблений садочок»
   Програмовий зміст: формувати у дітей здібності зорового оцінювання зовнішніх ознак об’єктів, особливостей їх просторового розташування один відносно одного; сприяти формуванню пам’яті; закріплювати знання правил та прийомів виконання композиції: обирання положення формату аркуша, виділення головного об’єкта засобом контрастної величини відносно другорядних об’єктів; учити малювати великий будинок, передаючи прямокутну форму стін, ряди вікон; розвивати вміння доповнювати зображення на основі уявлень від навколишнього.


   Психологічна підтримка та емоційна стабілізація
   Тема: «Улюблені ігри для малечі від дитячої психологині Світлани»
   Дорослим зараз може бути складно грати з дітьми. Особливо після трагічних новин. Бо грати з дитиною - це наче перемикатися в інший регістр емоцій. Це одночасно виснажливо і може відчуватися, як недоречність при дійсно важких переживаннях.
   Чим більше рівень втоми, тим складніше емоційно долучатись та витримувати контакт; і у нас могло не бути свого ігрового досвіду в нашому дитинстві, і ми просто можемо не знати ігор. Чим сильніший рівень стресу, тим більше ми можемо уникати ігор з дитиною.
   Можливість грати для дітей - особливо в воєнний час - це можливість відновлюватись. По іграх дітей ми бачимо, що відбувається в їх "внутрішній реальності". А повернення до вільної гри - з відкритим сюжетом - ознака відновлення дитини. Гра - один з основних видів діяльності дитини до 7 років. І простор розвитку та безпеки, здобуття різних навичок, пізнання в будь-якому віці. Уявіть,чим більше ігровий період у дитинчат тварин, тим вищий у них рівень інтелекту. Гра - сприяє розвитку.
   Так хотілось би, щоб право дитини на мирне безпечне життя було не просто словами.
   Радість та близькість - те, що може бути протидією травматичному досвіду.
   Обіймаю, Родино як хочу Перемоги!
   «Гра перед сном»


   Всі важливі справи зроблені. Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на прогулянку, але не забувайте про правила поведінки під час повітряної тривоги, як почуєте сигнал - прямуйте в укриття. Під час прогулянки поспостерігайте за туманом та розкажіть дітям казку.
   Спостереження природному довкіллі
   Тема: «Василь Сухомлинський «Дід Осінник»
   Мета: продовжувати знайомити дітей з туманом - явищем неживої природи через літературні твори; розвивати уміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки між явищами; виховувати інтерес до явищ неживої природи.


   Ввечері разом з дітьми зробіть дихальну вправу «Метелик»
   Мета: Дихальна гімнастика дуже корисна для організму дитини: вона покращує обмін кисню по всьому тілу, стимулює роботу шлунка і кишечника, серцевого м’яза. Крім того, якщо ваша дитина відрізняється гіперактивністю, то завдяки дихальній гімнастиці, вона навчиться розслаблятися, заспокоюватися.

   На завтра нам знадобиться: 


Це всі завдання на сьогодні.Дякую за розуміння і співпрацю, шановні батьки. Вдалих вихідних!

Немає коментарів:

Дописати коментар