вівторок, 15 жовтня 2024 р.

   МИ З СПОРТОМ ДРУЗІ!



   Ранкова гімнастика
   «Осінні квіточки» (Колева О.Ю.)
   https://youtu.be/_BTJ33Mki6E?feature=shared

   Здоров'я та фізичний розвиток
   Тема: «Пролізання під шнуром напівприсівши. Ходьба з торбинкою на голові по шнуру, покладеному на підлогу». Рухлива гра «Горобці і автомобіль».
   Програмовий зміст: повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ; удосконалювати вміння пролізати під шнуром напівприсівши, ходити по шнуру, покладеному на підлогу приставним кроком (правим і лівим боком); розвивати увагу і спритність.
   Інвентар: 2 стояки, шнур, торбинка з піском.
   Підготовча частина: Ходьба з рухами рук, крок лівою – руки в сторони, правою – вниз (35 с).

   Ходьба з підніманням високо ніг, «як чапля» (25 с).

   Біг у середньому темпі врозтіч (35 с), ходьба.

   Копмлекс загальнорозвиваючих вправ:
   1. Нахили голови в сторони. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – нахил голови вправо, 2 – в.п.; 3, 4 – те саме вліво. Повторити 6 разів у повільному темпі.
   2. Піднімання рук вгору з відставленням ноги назад на носок. В.п.: ноги разом, руки вздовж тулуба. 1 – підняти руки вперед-вгору, відставити праву ногу назад на носок, 2 – в.п.; 3 – 4 – те саме з лівої ноги. Повторити 4 рази в середньому темпі.
   3. Нахили тулуба вперед з розведенням рук у сторони. В.п.: ноги нарізно, руки вздовж тулуба. 1 – нахилити тулуб уперед, руки розвести в сторони, 2 – в.п. Повторити 6 разів в повільному темпі.
   4. Нахили тулуба в сторони. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – нахил тулуба вправо, 2 – в.п, 3, 4 – те саме вліво. Повторити 4 рази.
   5. Присідання. В.п.: п`яти разом, носки нарізно, руки на поясі. 1 – присісти, руки виставити вперед, 2 – в.п. Присідати на всій ступні. Повторити 6 разів у повільному темпі.
   6. Стрибки на обох ногах, що чергуються з ходьбою. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – 4 – стрибки на обох ногах на місці, 5 – 8 – ходьба на місці. Повторити 2 рази.
   Основна частина:


   Рухлива гра «Горобці і автомобіль». Автор Лариса Майченко

   Заключна частина: Ходьба (35 с) у повільному темпі з рухами рук, «як горобчик» (8 – 10 раз).  

   Художня праця
   Тема: «Гриби у травичці»
   Програмовий зміст: вчити аплікувати сюжетну композицію на осінню тематику; закріпити вміння складати кружечки навпіл (шляпка гриба, трава) і так, щоб вийшов прямокутник (ніжка гриба); закріплювати знання назв кольорів (червоний, жовтий, коричневий, зелений, оранжевий) та вміння наклеювати; розвивати творчу уяву, дрібну моторику рук, окомір, мислення; виховувати охайність.


   Впевнена, діти, що добре впоралися з завданням і у вас вийшли дуже гарні грибочки у травичці. З нетерпінням чекатиму на ваші роботи!

   Школа добрих почуттів
   Тема: «Увічливо вітаємось»
   Програмовий зміст: закріпити знання дітей про слова-привітання; розвивати комунікативні навички; виховувати культуру спілкування, доброзичливість, товариськість, повагу до старших.



   Всі важливі справи зроблено,запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на прогулянку. Але не ігноруйте сигнал повітряної тривоги. Почуєте сигнал - прямуйте в укриття. Під час прогулянки поспостерігайте з дітьми за туманом.
   Спостереження в природному довкіллі
   Тема: «Спостереження за туманом»
   Мета: сформувати поняття про туман як явище неживої природи; уточнити уявлення дітей про процес випаровування води і характерні властивості водяної пари; розвивати уміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки між явищами; виховувати інтерес до явищ неживої природи.


   Задайте дітям запитання: 
   😁 Погляньте на дерева, кущі, предмети.
   😁 Чому їх майже не видно?
   😁 Що це за густа молочна завіса?
   😁 Як утворюється туман?
   😁 Якої пори року туманів найбільше?

   Ввечері разом з дітьми зробіть вправу «Нейрогімнастика»
   Мета: завдання: виконуємо вправи обома руками одночасно (на широкий прямокутник стукати кулачком чи олівцем один раз, на два маленьких - два рази).


   На завтра нам знадобиться:


   Це всі завдання на сьогодні. Дякую Вам за розуміння і співпрацю, шановні батьки.




Немає коментарів:

Дописати коментар