МИ З СПОРТОМ ДРУЗІ!
Ранкова гімнастика
«Осінні квіточки» (Колева О.Ю.)
https://youtu.be/_BTJ33Mki6E?feature=shared
Здоров'я та фізичний розвиток
Тема: «Пролізання під шнуром напівприсівши. Ходьба з торбинкою на голові по шнуру, покладеному на підлогу». Рухлива гра «Горобці і автомобіль».
Програмовий зміст: повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ; удосконалювати вміння пролізати під шнуром напівприсівши, ходити по шнуру, покладеному на підлогу приставним кроком (правим і лівим боком); розвивати увагу і спритність.
Інвентар: 2 стояки, шнур, торбинка з піском.
Підготовча частина: Ходьба з рухами рук, крок лівою – руки в сторони, правою – вниз (35 с).
Ходьба з підніманням високо ніг, «як чапля» (25 с).
Біг у середньому
темпі врозтіч (35 с), ходьба.
Копмлекс загальнорозвиваючих вправ:
1. Нахили голови в сторони. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – нахил голови вправо, 2 – в.п.; 3, 4 – те саме вліво. Повторити 6 разів у повільному темпі.
2. Піднімання рук вгору з відставленням ноги назад на носок. В.п.: ноги разом, руки вздовж тулуба. 1 – підняти руки вперед-вгору, відставити праву ногу назад на носок, 2 – в.п.; 3 – 4 – те саме з лівої ноги. Повторити 4 рази в середньому темпі.
3. Нахили тулуба вперед з розведенням рук у сторони. В.п.: ноги нарізно, руки вздовж тулуба. 1 – нахилити тулуб уперед, руки розвести в сторони, 2 – в.п. Повторити 6 разів в повільному темпі.
4. Нахили тулуба в сторони. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – нахил тулуба вправо, 2 – в.п, 3, 4 – те саме вліво. Повторити 4 рази.
5. Присідання. В.п.: п`яти разом, носки нарізно, руки на поясі. 1 – присісти, руки виставити вперед, 2 – в.п. Присідати на всій ступні. Повторити 6 разів у повільному темпі.
6. Стрибки на обох ногах, що чергуються з ходьбою. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – 4 – стрибки на обох ногах на місці, 5 – 8 – ходьба на місці. Повторити 2 рази.
Основна частина:
Заключна частина: Ходьба (35 с) у повільному темпі з рухами рук, «як горобчик» (8 – 10 раз).
Художня праця
Тема: «Гриби у травичці»
Програмовий зміст: вчити аплікувати сюжетну композицію на осінню тематику; закріпити вміння складати кружечки навпіл (шляпка гриба, трава) і так, щоб вийшов прямокутник (ніжка гриба); закріплювати знання назв кольорів (червоний, жовтий, коричневий, зелений, оранжевий) та вміння наклеювати; розвивати творчу уяву, дрібну моторику рук, окомір, мислення; виховувати охайність.
Тема: «Гриби у травичці»
Програмовий зміст: вчити аплікувати сюжетну композицію на осінню тематику; закріпити вміння складати кружечки навпіл (шляпка гриба, трава) і так, щоб вийшов прямокутник (ніжка гриба); закріплювати знання назв кольорів (червоний, жовтий, коричневий, зелений, оранжевий) та вміння наклеювати; розвивати творчу уяву, дрібну моторику рук, окомір, мислення; виховувати охайність.
Впевнена, діти, що добре впоралися з завданням і у вас вийшли дуже гарні грибочки у травичці. З нетерпінням чекатиму на ваші роботи!
Школа добрих почуттів
Тема: «Увічливо вітаємось»
Програмовий зміст: закріпити знання дітей про слова-привітання; розвивати комунікативні навички; виховувати культуру спілкування, доброзичливість, товариськість, повагу до старших.
Всі важливі справи зроблено,запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на прогулянку. Але не ігноруйте сигнал повітряної тривоги. Почуєте сигнал - прямуйте в укриття. Під час прогулянки поспостерігайте з дітьми за туманом.
Спостереження в природному довкіллі
Тема: «Спостереження за туманом»
Мета: сформувати поняття про туман як явище неживої природи; уточнити уявлення дітей про процес випаровування води і характерні властивості водяної пари; розвивати уміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки між явищами; виховувати інтерес до явищ неживої природи.
Задайте дітям запитання:
😁 Погляньте на дерева, кущі, предмети.
😁 Чому їх майже не видно?
😁 Що це за густа молочна завіса?
😁 Як утворюється туман?
😁 Якої пори року туманів найбільше?
Ввечері разом з дітьми зробіть вправу «Нейрогімнастика»
Мета: завдання: виконуємо вправи обома руками одночасно (на широкий прямокутник стукати кулачком чи олівцем один раз, на два маленьких - два рази).
Це всі завдання на сьогодні. Дякую Вам за розуміння і співпрацю, шановні батьки.

Немає коментарів:
Дописати коментар