ДИТЯЧИЙ САДОК
Ранкова гімнастика
«Осінні квіточки» (Колева О.Ю.)
https://youtu.be/_BTJ33Mki6E?feature=shared
Ознайомлення із соціумом
Тема: «Наш дитячий садок»
Програмовий зміст:розширювати уявлення дітей про дошкільний заклад; продовжувати ознайомлювати з професіями дорослих, які працюють у дитячому садку та їх значенням; вправляти у вживанні слів — назв приміщень (їдальня, роздягальня, вбиральня); збагачувати словник узагальнювальними словами; вправляти у вживанні іменників - назв людей за фахом; виховувати любов до дитячого садка.
Дидактична гра «Мрії про професію»
Мета:закріпити знання дітей про професії; вправляти в умінні за певними предметами
Художньо-продуктивна діяльність. Музичне
Тема: «Співи. Українська народна пісня «Зайчику, зайчику». Автор Музичний
керівник (Ірина Дмитришина)
Художня література
Тема: «Читання вірша Тамара Коломієць «Біб-бобище» та твору Андрія М`ястківського «Казка про яблуню»
Програмовий зміст: продовжувати ознайомлювати дітей з творами дитячої художньої літератури; формувати вміння уважно слухати і розуміти віршовані художні твори; розвивати пам’ять, мислення, творчу уяву; виховувати інтерес до художніх творів.
Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на прогулянку. Але не забувайте про сигнал повітряної тривоги, як почуєте його - прямуйте в укриття!
Сьогодні з ранку іде дощик. Не забудьте прихопити парасольки. Можливо коли дощик скінчиться Вам вдасться поспостерігати за комахами біля клумби.
Спостереження в природному довкіллі
Тема: «Іван Драч «В товаристві джмеля»
Мета: вчити дітей розпізнавати комах за зовнішніми ознаками; розвивати спостережливість, логічне мислення; виховувати дбайливе ставлення до природи.
Ввечері пограйте з дітьми в пальчикову гру «Масаж олівцями «Піаніно»
Мета: Значення пальчикових ігор дуже велике для формування всебічно розвиненої особистості. Грайте з дитиною якомога частіше. Цим ви будете сприяти активації розумових процесів, розвитку мови і фантазії дитини. Чим краще розвинені кисті у дитини і активніше працюють пальчики, тим швидше вона починає говорити і легко справляється з вимовою складних звуків.
Консультація для батьків
«Завдання розвитку, навчання і виховання дітей відповідно до Освітньої програми «Дитина», «Впевнений старт», Базового компоненту в умова дистанційного освітнього процесу»
· забезпечення умов для того, щоб дошкільне дитинство для кожної ди-тини було радісним, змістовним, щасливим. Цікавим, запам'яталось на довгі роки першими відкриттями, зворушливими і добрими переживан-нями;
· забезпечення кваліфікованої турботи про зміцнення і збереження фізичного і психічного здоров'я, а в умовах Київської, Житомирської, Чернігівської та інших областей здійснювати ці завдання з обов'язковим урахуванням наслідків чорнобильської катастрофи і місцевої екологіч-ної ситуації;
· вироблення навичок здорового способу життя, закладення основ валеологічного орієнтування;
· спільна з сім'єю турбота про те, щоб кожна дитина зростала чемною, чесною, привітною, інтелігентною, совісною, порядною, гідною, любила своїх батьків, родину, друзів, рідну країну;
· забезпечення умов для повноцінного, своєчасного і різнобічного розвитку ініціативної, творчої та компетентної особистості, яка спроможна різноманітно та адекватно, відповідно до потреб реального життя, кожної життєвої ситуації застосовувати надбані знання, спиратися на набуті вміння, застосовувати здібності, адаптувати та оновлювати їх, а також використовувати різні способи виконання життєво необхідних дій;
· виховання активного пізнавального, морального (бережного, шанобливого), естетичного ставлення до навколишнього світу – явищ природи, предметів побуту, до людей, до власної особи;
· прилучення дітей до основних складових людської культури – рідної мови, традицій, звичаїв, праці, мистецтва, моралі;
· створення в дошкільному навчальному закладі та в сім'ї умов для оволодіння дітьми морально – етичними нормами та способами розв'язування конфліктів і попередження ускладнень, розвиток внутрішньої потреби і звички діяти за законами добра, честі і справедливості, формування здатності бути не лише лідером, але, у разі необхідності, - старанним виконавцем; здатності захищати свої права, водночас, якщо це необхідно, - поступитися своїми вигодами;
· забезпечення умов для виховання в дітей почуття гордості й відповідальності за духовні та культурні надбання свого народу, поваги і толерантності, дружнього ставлення до інших народів, їх традицій, культури; для дітей старшого дошкільного віку: формування розуміння переваг мирного життя, взаємодопомоги та взаємної поваги між народа-ми; розумінні дітьми війни як найстрашнішого лиха, яке виникає через неповагу і нетерпимість для інших.
Розвивальні: збагачувати уявлення дітей про природу, рукотворний світ, людей, що оточують, та саму себе; вдосконалювати вміння використову-вати здобуті уявлення для подальшого розширення особистого досвіду; створювати сприятливі умови для підвищення її самостійності, довільності поведінки; вправляти в подоланні труднощів, практичному та розумовому експериментуванні; підтримувати намагання дитини адекватно оці-нювати свої досягнення в продуктивних видах діяльності, в повсякденному житті – власні вчинки та особистісні якості; створювати умови для вправляння в соціальній компетентності, налагодженні особистісних
Виховні: виховувати культури дитячих бажань, сприяти становленню сис-теми елементарних цінностей, позитивного ставлення до природи, предметів, людей самої себе; створювати умови для формування її інтересів, намірів, планів; надавати простір для реалізації позитивних задумів у різних сферах життєдіяльності; виховувати культуру поведінки; залучати дитину засобами мистецтв до національної та світової культур; приділяти увагу становленню основ моральної за змістом та активної за формою позиції; виховувати базові якості особистості (самостійність, працелюбність, людяність, розсудливість, справедливість, самовладання, самолюбність, спостережливість, відповідальність).
Навчальні: збагачувати, розширювати, систематизувати уявлення, знання дитини про довкілля та власне «Я» (фізичне, психічне та соціальне) та вправляти у її застосуванні. Формувати навчальні уміння – організаційні (способи самоорганізації), загально пізнавальні (спостерігати, обстежувати, аналізувати, виділяти головне, порівнювати, запам’ятовувати, бачити проблему, розмірковувати з приводу неї, розв’зувати її, осмислювати матеріал), загально мовленнєві (культуру слухання, запитування, висловлювання, обґрунтування, доведення, налагодження спілкування), контрольно – оцінні здійснення найпростіших форм контролю власної діяльності, перевірки зробленого, внесення потрібних корективів, виправлення помилок, вироблення оцінних суджень щодо якісно – кількісних показників зробленого та внесених у досягнення зусиль); вправляти у прояві творчого ставлення до виконання практичних та розумових завдань.
· визнання самоцінності дошкільного дитинства, його особливої ролі в розвитку особистості;
· збереження дитячої субкультури;
· створення сприятливих умов для формування особистісної зрілості дитини, її базових якостей;
· пріоритет повноцінного проживання дитиною сьогодення у порівнянні з підготовкою до майбутнього етапу життя;
· повага до дитини, врахування індивідуального особистого досвіду дошкільника;
· компетентнісний підхід до розвитку особистості, збалансованість набутих знань, умінь, навичок, сформованих бажань, інтересів, намірів та особистісних якостей і вольової поведінки дитини;
· надання пріоритету соціально – моральному розвитку особистості, формування у дітей уміння узгоджувати особисті інтереси з колективними;
· формування у дітей цілісної, реалістичної картини світу, основ світогляду.

Немає коментарів:
Дописати коментар