БЕЗПЕКА І ЗДОРОВ`Я
«Осінні квіточки» (Колева О.Ю.)
https://youtu.be/_BTJ33Mki6E?feature=shared
Економічне виховання
«Потреби в безпеці і збереженні здоров`я»
Програмовий зміст: формувати уявлення про те, що в кожної людини є потреби в безпеці і збереженні здоров`я; вчити дітей помічати небезпечне для їхнього життя і здоров`я; закріпити правила безпеки вдома, у дворі і на вулиці; виховувати обережність.
Мета: закріпити та розшити
знання дітей про предмети, необхідні під час гігієнічних процедур; розвивати
охайність; виховувати правила до збереження чистоти свого тіла.
Психологічна підтримка та емоційна стабілізація
Тема: «Улюблені ігри для малечі від дитячої психологині Світлани Ройз.
Дорослим зараз може бути складно грати з дітьми. Особливо після трагічних новин. Бо грати з дитиною - це наче перемикатися в інший регістр емоцій. Це одночасно виснажливо і може відчуватися, як недоречність при дійсно важких переживаннях.
Чим більше рівень втоми, тим складніше емоційно долучатись та витримувати контакт; і у нас могло не бути свого ігрового досвіду в нашому дитинстві, і ми просто можемо не знати ігор. Чим сильніший рівень стресу, тим більше ми можемо уникати ігор з дитиною.
Можливість грати для дітей - особливо в воєнний час - це можливість відновлюватись. По іграх дітей ми бачимо, що відбувається в їх "внутрішній реальності". А повернення до вільної гри - з відкритим сюжетом - ознака відновлення дитини. Гра - один з основних видів діяльності дитини до 7 років. І простор розвитку та безпеки, здобуття різних навичок, пізнання в будь-якому віці. Уявіть,чим більше ігровий період у дитинчат тварин, тим вищий у них рівень інтелекту. Гра - сприяє розвитку.
Колись я була здивована, що право дитини на гру закріплено в статті 31 Конвенції ООН про права дитини. (2013р). Це зроблено, щоб запобігти комерціалізації та інтелектуалізації дитинства.
Так хотілось би, щоб право дитини на мирне безпечне життя було не просто словами.
Радість та близькість - те, що може бути протидією травматичному досвіду.
Обіймаю, Родино як хочу Перемоги!
Гра при прощанні «Чарівний поцілунок»
Психологічна підтримка та емоційна стабілізація
Тема: «Улюблені ігри для малечі від дитячої психологині Світлани Ройз.
Дорослим зараз може бути складно грати з дітьми. Особливо після трагічних новин. Бо грати з дитиною - це наче перемикатися в інший регістр емоцій. Це одночасно виснажливо і може відчуватися, як недоречність при дійсно важких переживаннях.
Чим більше рівень втоми, тим складніше емоційно долучатись та витримувати контакт; і у нас могло не бути свого ігрового досвіду в нашому дитинстві, і ми просто можемо не знати ігор. Чим сильніший рівень стресу, тим більше ми можемо уникати ігор з дитиною.
Можливість грати для дітей - особливо в воєнний час - це можливість відновлюватись. По іграх дітей ми бачимо, що відбувається в їх "внутрішній реальності". А повернення до вільної гри - з відкритим сюжетом - ознака відновлення дитини. Гра - один з основних видів діяльності дитини до 7 років. І простор розвитку та безпеки, здобуття різних навичок, пізнання в будь-якому віці. Уявіть,чим більше ігровий період у дитинчат тварин, тим вищий у них рівень інтелекту. Гра - сприяє розвитку.
Колись я була здивована, що право дитини на гру закріплено в статті 31 Конвенції ООН про права дитини. (2013р). Це зроблено, щоб запобігти комерціалізації та інтелектуалізації дитинства.
Так хотілось би, щоб право дитини на мирне безпечне життя було не просто словами.
Радість та близькість - те, що може бути протидією травматичному досвіду.
Обіймаю, Родино як хочу Перемоги!
Гра при прощанні «Чарівний поцілунок»
Всі важливі справи зроблені. Запрошую Вас разом з дітьми, шановні батьки, на
прогулянку. Під час прогулянки не ігноруйте сигнал повітряної тривоги, почуєте сигнал - прямуйте в укриття.
Спостереження в природному довкіллі
Тема: «Спостереження за дощем»
Мета: сформувати у дітей поняття про дощ як один із видів опадів; ознайомити з його особливостями залежно від пори року; розвивати спостережливість; виховувати естетичні почуття, пізнавальні інтереси.
Ввечері разом з дітьми зробіть дихальну вправу «Кораблик»
Мета: Дихальна гімнастика дуже корисна для організму дитини: вона покращує обмін кисню по всьому тілу, стимулює роботу шлунка і кишечника, серцевого м’яза. Крім того, якщо ваша дитина відрізняється гіперактивністю, то завдяки дихальній гімнастиці, вона навчиться розслаблятися, заспокоюватися.
Немає коментарів:
Дописати коментар