Ранкова гімнастика
«Комплекс вправ ранкової гімнастики «Чапля»
Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнастики «Чапля» без предметів; закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи; виховувати любов до фізичних вправ.
https://youtu.be/J1zSb0EfGs8 Ознайомлення із соціумом
Тема: «Краса людини»
Програмовий зміст: уточнити уявлення про красу людини, морально-етичне уявлення про добро та зло; вчити виявляти схвалення дій того хто зробив правильно; створювати сприятливі умови для ставлення соціальної компетентності дитини, розвивати в дітях соціальні емоції (співчуття, бажання допомагати, доброзичливість, подільчивість); виховувати у дітей бажання бути приємними людьми, бажання творити добро, добрі вчинки, бути щирими, проявляти співчуття, доброту, піклування.
Художньо-продуктивна діяльність. Музичне
Тема: «Співи. «На зеленому горбочку». Автор Марина Обідовська, виконує
ансамбль «Зернятко»
Художня література
Тема: «Читання творів Романа Завадовича «Лісова школа» та Оксани Сенатович «Вчиться вересень читати»
Програмовий зміст: розширювати знання дітей про школу; учи-ти розуміти зміст віршованого художнього твору; формувати вміння емоційно відгукуватися на образний зміст і поетичну форму вірша; розвивати вміння промовляти задані фрази чітко, не поспішаючи; учити розуміти прихований зміст прислів’їв; збагачувати словниковий запас словами-синонімами; розвивати уяву, фантазію, мислення; виховувати пізнавальний інтерес до навколишнього світу.
Запрошую на прогулянку. Але не ігноруйте правила поводження під час повітряної тривоги. Як почуєте сигнал, прямуйте в укриття.
На прогулянці пропоную поспостерігати за змінами, що відбуваються в природі осінньої пори і прочитати вірш.
Спостереження в природному довкіллі
Тема: Володимир Сосюра «Облітають квіти»
Мета: поглибити знання дітей про квіти; розвивати спостережливість; виховувати естетичні почуття, бережливе ставлення до квітів.
Задайте дітям запитання:
👇 Назвіть слова, що вжиті в переносному значенні.
👇 Чому облітають квіти?
👇 Поясніть зміст останнього речення.
Після спостережень в природі доречно пограти.
👇 Чому облітають квіти?
👇 Поясніть зміст останнього речення.
Після спостережень в природі доречно пограти.
Дидактична гра «Осінні явища в природі (так – ні)»
Мета: уточнити і розширити уявлення дітей про осінь; учити виявляти інтерес до явищ
Мета: уточнити і розширити уявлення дітей про осінь; учити виявляти інтерес до явищ
природи, характерних для осені; розвивати уважність та спостережливість; виховувати інтерес до живої природи, допитливість, прагнення милуватися красою осіннього пейзажу.
Ввечері пропоную зробити з дітьми вправу.
Логоритміка «Вправа з елементами ходьби «Хто як ходить?»
Мета: вправи для розвитку загальної моторики та розвитку творчих здібностей, де дитині
Мета: вправи для розвитку загальної моторики та розвитку творчих здібностей, де дитині
пропонується імітувати різні види ходьби.
Немає коментарів:
Дописати коментар