понеділок, 9 вересня 2024 р.



    Ранкова гімнастика
   «Комплекс вправ ранкової гімнастики «Чапля»
   Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнастики «Чапля» без предметів; закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи; виховувати любов до фізичних вправ.
   https://youtu.be/J1zSb0EfGs8

   Ознайомлення із соціумом
   Тема: «Краса людини»
   Програмовий зміст: уточнити уявлення про красу людини, морально-етичне уявлення про добро та зло; вчити виявляти схвалення дій того хто зробив правильно; створювати сприятливі умови для ставлення соціальної компетентності дитини, розвивати в дітях соціальні емоції (співчуття, бажання допомагати, доброзичливість, подільчивість); виховувати у дітей бажання бути приємними людьми, бажання творити добро, добрі вчинки, бути щирими, проявляти співчуття, доброту, піклування.


   Художньо-продуктивна діяльність. Музичне
Тема: «Співи. «На зеленому горбочку». Автор Марина Обідовська, виконує
ансамбль «Зернятко»


   Художня література
   Тема: «Читання творів Романа Завадовича «Лісова школа» та Оксани Сенатович «Вчиться вересень читати»
   Програмовий зміст: розширювати знання дітей про школу; учи-ти розуміти зміст віршованого художнього твору; формувати вміння емоційно відгукуватися на образний зміст і поетичну форму вірша; розвивати вміння промовляти задані фрази чітко, не поспішаючи; учити розуміти прихований зміст прислів’їв; збагачувати словниковий запас словами-синонімами; розвивати уяву, фантазію, мислення; виховувати пізнавальний інтерес до навколишнього світу.


   Запрошую на прогулянку. Але не ігноруйте правила поводження під час повітряної тривоги. Як почуєте сигнал, прямуйте в укриття.
   На прогулянці пропоную поспостерігати за змінами, що відбуваються в природі осінньої пори і прочитати вірш.

   Спостереження в природному довкіллі
   Тема: Володимир Сосюра «Облітають квіти»
   Мета: поглибити знання дітей про квіти; розвивати спостережливість; виховувати естетичні почуття, бережливе ставлення до квітів.


   Задайте дітям запитання: 
   👇 Назвіть слова, що вжиті в переносному значенні.
   👇 Чому облітають квіти?
   👇 Поясніть зміст останнього речення.

   Після спостережень в природі доречно пограти.
   Дидактична гра «Осінні явища в природі (так – ні)»
   Мета: уточнити і розширити уявлення дітей про осінь; учити виявляти інтерес до явищ 
природи, характерних для осені; розвивати уважність та спостережливість; виховувати інтерес до живої природи, допитливість, прагнення милуватися красою осіннього пейзажу.



   Ввечері пропоную зробити з дітьми вправу.
   Логоритміка «Вправа з елементами ходьби «Хто як ходить?»
   Мета: вправи для розвитку загальної моторики та розвитку творчих здібностей, де дитині 
пропонується імітувати різні види ходьби.

   Консультація для батьків «Які домашні обов`язки може виконувати дитина»

   

   Це всі завдання на сьогодні. Дякую за співпрацю, шановні батьки.

Немає коментарів:

Дописати коментар