пʼятниця, 6 вересня 2024 р.

НАШ ДИТЯЧИЙ САДОК




   Ранкова гімнастика
   «Комплекс вправ ранкової гімнастики «Чапля»
   Мета: комплекс вправ ранкової гімнастики «Чапля» без предметів; закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи; виховувати любов до фізичних вправ.
   https://youtu.be/J1zSb0EfGs8

   Ознайомлення із соціумом
   Тема: «Наш дитячий садок»
   Програмовий зміст: продовжувати ознайомлювати дітей з при-міщеннями дитячого садка, їх обладнанням; розширювати знання про професії дорос-лих, які працюють у дитячому садку; формувати уявлення про особливості роботи працівників дитячого садка 
(завідувача, вихователя-методиста, завгоспа, медичної сестри, кухаря, музичного 
керівника); закріплювати уявлення про важливість і необхідність праці працівників дитсадка; розвивати мислення; виховувати повагу до праці дорослих, бажання допомагати їм; виховувати любов до свого дитсадка.


   Художньо-продуктивна діяльність. Малювання
   Тема: «Ознайомлення з куточком образотворчої діяльності. Іграшка для друга» 
   Програмовий зміст:ознайомити дітей з куточком образотворчого мистецтва - обладнанням для малювання, ліплення, аплікації; репродукціями картин відомих українських художників, предметами декоративно-прикладного мистецтва майстрів України; народними іграшками; викликати бажання намалювати іграшку для подарунка другові; розвивати дрібну моторику, творчу ініціативу, пам’ять, мислення; закріплювати навички просторових відношень; формувати естетичний смак; викликати зацікавленість творами образотворчого мистецтва.

   Впевнена, діти, що у вас вийшли дуже гарні іграшки-подарунки для друзів, тож з нетерпінням чекатиму на ваші роботи!      

   Дидактична гра «Назви одним словом»
   Мета: учити дітей класифікувати предмети, називати їх одним словом; учити вживати в своєму мовленні слова-узагальнення; розвивати пам'ять, мислення, мовлення, уважність.


   Спостереження в природному довкіллі
   Тема: «Сингаївський «Вересень»
   Мета: вчити дітей помічати зміни в стані живої та неживої природи; розвивати 
спостережливість; виховувати інтерес до явищ природи, бережливе ставлення до неї.


   Задайте дітям запитання
   👆 Поясніть значення слів: віз, на чолі.
   👆 Про який осінній місяць розповідає автор? 
   👆 Чому він описує його як живу істоту? 
   👆 Назвіть вересневі припаси. 
   👆 Чому спітніло чоло у вересня?

   Психологічна підтримка та емоційна стабілізація
   «Улюблені ігри для малечі від дитячої психологині Світлани Ройз.
   Дорослим зараз може бути складно грати з дітьми. Особливо після трагічних новин. Бо грати з дитиною - це наче перемикатися в інший регістр емоцій. Це одночасно виснажливо і може відчуватися, як недоречність при дійсно важких переживаннях.
   Чим більше рівень втоми, тим складніше емоційно долучатись та витримувати контакт; і у нас могло не бути свого ігрового досвіду в нашому дитинстві, і ми просто можемо не знати ігор. Чим сильніший рівень стресу, тим більше ми можемо уникати ігор з дитиною.
   Можливість грати для дітей - особливо в воєнний час - це можливість відновлюватись. По іграх дітей ми бачимо, що відбувається в їх "внутрішній реальності". А повернення до вільної гри - з відкритим сюжетом - ознака відновлення дитини. Гра - один з основних видів діяльності дитини до 7 років. І простор розвитку та безпеки, здобуття різних навичок, пізнання в будь-якому віці. Уявіть,чим більше ігровий період у дитинчат тварин, тим вищий у них рівень інтелекту. Гра - сприяє розвитку.
   Колись я була здивована, що право дитини на гру закріплено в статті 31 Конвенції ООН про права дитини. (2013р). Це зроблено, щоб запобігти комерціалізації та інтелектуалізації дитинства.
   Так хотілось би, щоб право дитини на мирне безпечне життя було не просто словами.
   Ми з UNICEF Ukraine  зібрали різні ігри - ранкові, щоб допомогти дитині прокинутись, повернути відчуття тіла та вгамувати тривогу; ігри на вулиці; ігри для відреагування агресії та напруги, гра під час їжі; ігри в темряві. Ігри для вітання та прощання.
   Можливо, ви зможете щось знайти для своєї скарбнички.
   Радість та близькість - те, що може бути протидією травматичному досвіду.
    Обіймаю, Родино як хочу Перемоги!
  

   Сьогодні добре працювали. Настав час прогулянки. Але не забувайте про правила безпеки під час повітряної тривоги!
   Під час прогулянки пропоную Вам, шановні батьки, пограти з дітьми в гру «Браслет»


   Ввечері зробіть разом з дітьми дихальну вправу «Феєрверк»
   Мета: Дихальна гімнастика дуже корисна для організму дитини: вона покращує обмін кисню по всьому тілу, стимулює роботу шлунка і кишечника, серцевого м’яза. Крім того, якщо ваша дитина відрізняється гіперактивністю, то завдяки дихальній гімнастиці, вона навчиться розслаблятися, заспокоюватися.

   

  Це всі завдання на сьогодні. Дякую Вам за розуміння і співпрацю, шановні батьки. Вдалих вихідних. Бережіть себе і дітей!

Немає коментарів:

Дописати коментар