ДАРУНКИ ОСЕНІ
Ранкова гімнастика
Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики «Чапля»
Мета: розучити комплекс вправ ранкової гімнастики «Чапля» без предметів; закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи; виховувати любов до фізичних вправ.
https://youtu.be/J1zSb0EfGs8
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (+грамота)
Тема: «Слова назви предметів. Звук [у], літера Уу»
Програмовий зміст: закріпити знання дітей про те, що слово має значення; ознайомити з поняттями «живий - неживий»; учити розуміти питання хто це? що це?; продовжувати вчити визначати довгі та короткі слова, добирати риму, слова-синоніми; познайомити з літерами Уу як письмовим позначенням звука [у] виховувати інтерес до занять.
Ознайомлення із природним довкіллям
Тема: «Дарунки осені»
Програмовий зміст: продовжувати формувати уявлення дітей про рослини як частину живої природи; дати поняття про частини рослин; учити розрізняти дерева, кущі, трав’янисті рослини;
закріплювати знання про овочі, фрукти та ягоди, учити їх називати та відрізняти; формувати уявлення про їх користь для людини; розвивати вміння порівнювати, аналізувати, узагальнювати; викликати бажання досліджувати об’єкти природи; виховувати пізнавальний інтерес до природного довкілля.
Здоров'я та фізичний розвиток
Тема: «Лазіння по гімнастичній лаві, зігнувшись, з упором на руки. Метання торбинки з піском із-за спини через плече на дальність». Рухлива га «У ведмедя у бору»
Програмовий зміст: повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ; удосконалювати вміння лазити по гімнастичній лаві, зігнувшись, з упором на руки, стрибати в глибину; удосконалювати вміння метати із-за спини через плече торбинку з піском на дальність; розвивати спритність та швидкість.
Інвентар: обруч, гімнастична лава, мат, 2 торбинки з піском.
Підготовча частина: Ходьба у середньому темпі (30 с).
Ходьба на носках
та п`ятках (25 с).
Біг у середньому темпі (35 с), ходьба. Під час ходьби взяти обруч.
Копмлекс загальнорозвиваючих вправ з обручем:
1. Піднімання обруча вгору. В.п.: о.с, обруч лежить на підлозі. 1 – підняти обруч угору подивитись на нього, прогнутись у попереку, сплеснути в долоні, 2 – в.п. Повторити 6 разів у повільному темпі.
2. Нахили тулуба в сторони. В.п.: стійка «ноги нарізно», обруч на плечах за головою. 1 – нахилити тулуб вліво, 2 – в.п. 3 – 4 – те саме вправо. Повторити 4 рази в середньому темпі.
3. Нахили тулуба вперед. В.п.: таке саме. 1 – нахилити тулуб уперед, торкнутись обручем підлоги. 2 – в.п. Повторити 6 разів в повільному темпі.
4. Піднімання по черзі зігнутих у коліні ніг. В.п.: о.с, обруч перед грудьми. 1 – підняти вгору зігнуту в коліні праву ногу, доторкнутися до неї обручем. 2 в.п., 3 -4 – те саме з лівої ноги. Повторити 4 рази.
5. Присідання. В.п.: о.с, обруч перед грудьми. 1 – присісти, руки виставити вперед, 2 – в.п. Присідати на всій ступні. Повторити 6 разів у повільному темпі.
6. Стрибки на обох ногах, що чергуються з ходьбою. Покласти обруч на підлогу, стати обома ногами в обруч. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – 4 – стрибки на обох ногах на місці, 5 – 8 – ходьба на місці. Повторити 2 рази.
Основна частина:
Рухлива га
«У ведмедя у бору». ЗДО №253 «Малятко», м. Запоріжжя
Заключна
частина: Ходьба (35 с) у повільному темпі з підніманням та опусканням рук через
сторони (6 -8 раз).
Спостереження в природному довкіллі
Тема: «Федір Петров «Дощик»
Мета: поглибити знання дітей про умови росту квітів, їх складові частини; розвивати
Немає коментарів:
Дописати коментар