вівторок, 10 вересня 2024 р.

   ДАРУНКИ ОСЕНІ


   Ранкова гімнастика
  Тема:  «Комплекс вправ ранкової гімнастики «Чапля»
   Мета: розучити комплекс вправ ранкової гімнастики «Чапля» без предметів; закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи; виховувати любов до фізичних вправ.
   https://youtu.be/J1zSb0EfGs8

   Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (+грамота)
   Тема: «Слова назви предметів. Звук [у], літера Уу»
   Програмовий зміст: закріпити знання дітей про те, що слово має значення; ознайомити з поняттями «живий - неживий»; учити розуміти питання хто це? що це?; продовжувати вчити визначати довгі та короткі слова, добирати риму, слова-синоніми; познайомити з літерами Уу як письмовим позначенням звука [у] виховувати інтерес до занять.

   Ознайомлення із природним довкіллям
   Тема: «Дарунки осені»
   Програмовий зміст: продовжувати формувати уявлення дітей про рослини як частину живої природи; дати поняття про частини рослин; учити розрізняти дерева, кущі, трав’янисті рослини;
закріплювати знання про овочі, фрукти та ягоди, учити їх називати та відрізняти; формувати уявлення про їх користь для людини; розвивати вміння порівнювати, аналізувати, узагальнювати; викликати бажання досліджувати об’єкти природи; виховувати пізнавальний інтерес до природного довкілля.


   Здоров'я та фізичний розвиток
   Тема: «Лазіння по гімнастичній лаві, зігнувшись, з упором на руки. Метання торбинки з піском із-за спини через плече на дальність». Рухлива га «У ведмедя у бору»
   Програмовий зміст: повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ; удосконалювати вміння лазити по гімнастичній лаві, зігнувшись, з упором на руки, стрибати в глибину; удосконалювати вміння метати із-за спини через плече торбинку з піском на дальність; розвивати спритність та швидкість.
   Інвентар: обруч, гімнастична лава, мат, 2 торбинки з піском.
   Підготовча частина: Ходьба у середньому темпі (30 с).

   Ходьба на носках та п`ятках (25 с).

   Біг у середньому темпі (35 с), ходьба. Під час ходьби взяти обруч.


   Копмлекс загальнорозвиваючих вправ з обручем:
   1. Піднімання обруча вгору. В.п.: о.с, обруч лежить на підлозі. 1 – підняти обруч угору подивитись на нього, прогнутись у попереку, сплеснути в долоні, 2 – в.п. Повторити 6 разів у повільному темпі.
   2. Нахили тулуба в сторони. В.п.: стійка «ноги нарізно», обруч на плечах за головою. 1 – нахилити тулуб вліво, 2 – в.п. 3 – 4 – те саме вправо. Повторити 4 рази в середньому темпі.
   3. Нахили тулуба вперед. В.п.: таке саме. 1 – нахилити тулуб уперед, торкнутись обручем підлоги. 2 – в.п. Повторити 6 разів в повільному темпі.
   4. Піднімання по черзі зігнутих у коліні ніг. В.п.: о.с, обруч перед грудьми. 1 – підняти вгору зігнуту в коліні праву ногу, доторкнутися до неї обручем. 2 в.п., 3 -4 – те саме з лівої ноги. Повторити 4 рази.
   5. Присідання. В.п.: о.с, обруч перед грудьми. 1 – присісти, руки виставити вперед, 2 – в.п. Присідати на всій ступні. Повторити 6 разів у повільному темпі.
   6. Стрибки на обох ногах, що чергуються з ходьбою. Покласти обруч на підлогу, стати обома ногами в обруч. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – 4 – стрибки на обох ногах на місці, 5 – 8 – ходьба на місці. Повторити 2 рази.
   Основна частина:

   Рухлива га «У ведмедя у бору». ЗДО №253 «Малятко», м. Запоріжжя

   Заключна частина: Ходьба (35 с) у повільному темпі з підніманням та опусканням рук через сторони (6 -8 раз).

   Запрошую на прогулянку. Але будьте обережні, не ігноруйте сигнал повітряної тривоги.
   Спостереження в природному довкіллі
   Тема: «Федір Петров «Дощик»
   Мета: поглибити знання дітей про умови росту квітів, їх складові частини; розвивати 
 спостережливість; виховувати естетичні почуття, бережливе ставлення до квітів.


   Задайте дітям запитання:
   👈 Якою роботою зранку зайнятий Кіндратик?
   👈 Які квіти він поливає?
   👈 Звідки лився дощик?
   👈 Які риси характеру притаманні хлопчикові?

  
    Ввечері пропоную зайнятися  вправою «Нейрогімнастика»
   Завдання: виконуємо вправи обома руками одночасно (на широкий прямокутник стукати кулачком чи олівцем один раз, на два маленьких - два рази)

   
   Це всі завдання на сьогодні. Дякую за розуміння і співпрацю, шановні батьки!

Немає коментарів:

Дописати коментар