четвер, 5 вересня 2024 р.

СПОГАДИ ПРО ЛІТО

   Ранкова гімнастика
   «Комплекс вправ ранкової гімнастики «Чапля»
   Мета: комплекс вправ ранкової гімнастики «Чапля» без предметів; закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи; виховувати любов до фізичних вправ.
   https://youtu.be/J1zSb0EfGs8

   Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
   Тема: «Складання розповідей з власного досвіду на тему «Літній відпочинок». Добирання синонімів»
   Програмовий зміст: учити складати розповіді з власного досвіду на тему та за запитаннями вихователя, добирати синоніми; розвивати інтонаційну виразність мовлення, мовне дихання; виховувати вміння працювати за словесною інструкцією.


   Логіко-математичний розвиток
   Тема: «Порівняння предметів за величиною. Орієнтування у просторі. Число 2. Цифра 2. Склад числа 2»
   Програмовий зміст: формувати вміння порівнювати групи предметів за допомогою складання пар, розрізняти предмети за місцем розташування; учити правильно використовувати слова
«однакова кількість»; вправляти в умінні орієнтуватися у просторі; формувати уявлення про число два і цифру 2; дати уявлення про склад числа два з двох менших (1 та 1).


   Здоров'я та фізичний розвиток
   Тема: «Стрибки через шнур, напнутий між двома стояками на висоті 10 см. Метання торбинки з піском у вертикальну ціль (щит)». Рухлива гра «Квочка і курчата»
   Програмовий зміст: повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ; навчити перестрибувати через шнур (на висоті 10 см), відштовхуючись обома ногами; удосконалювати навички метання торбинок з піском у вертикальну ціль; розвивати спритність і вміння орієнтуватись у просторі.
   Інвентар: обруч, 2 стояки, шнур, щит, 2 торбинки з піском.
   Підготовча частина: Ходьба «змійкою» чергується з бігом із зміною напряму (40 с).


   Ходьба на носках, руки на поясі (25 с).


   Під час ходьби взяти обруч.
   Копмлекс загальнорозвиваючих вправ з обручем:
   1. Піднімання обруча вгору. В.п.: о.с, обруч лежить на підлозі. 1 – підняти обруч угору подивитись на нього, прогнутись у попереку, сплеснути в долоні, 2 – в.п. Повторити 6 разів у повільному темпі.
   2. Нахили тулуба в сторони. В.п.: стійка «ноги нарізно», обруч на плечах за головою. 1 – нахилити тулуб вліво, 2 – в.п. 3 – 4 – те саме вправо. Повторити 4 рази в середньому темпі.
   3. Нахили тулуба вперед. В.п.: таке саме. 1 – нахилити тулуб уперед, торкнутись обручем підлоги. 2 – в.п. Повторити 6 разів в повільному темпі.
   4. Піднімання по черзі зігнутих у коліні ніг. В.п.: о.с, обруч перед грудьми. 1 – підняти вгору зігнуту в коліні праву ногу, доторкнутися до неї обручем. 2 в.п., 3 -4 – те саме з лівої ноги. Повторити 4 рази.
   5. Присідання. В.п.: о.с, обруч перед грудьми. 1 – присісти, руки виставити вперед, 2 – в.п. Присідати на всій ступні. Повторити 6 разів у повільному темпі.
   6. Стрибки на обох ногах, що чергуються з ходьбою. Покласти обруч на підлогу, стати обома ногами в обруч. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – 4 – стрибки на обох ногах на місці, 5 – 8 – ходьба на місці. Повторити 2 рази.
   Основна частина:

   Рухлива гра «Квочка і курчата». Автор Каріна Мельник


   Запрошую Вас на прогулянку. Але не забувайто про правила поводження під час повітряної тривоги. Як почуєте сигнал про небезпеку, прямуйте в укриття.
   Хоч і настала вже осінь, але ще залишилися останні квіти на клумбах. Тож давайте ними помилуємося.
   Спостереження в природному довкіллі
   Тема: "Марія Познанська «Вийдеш вранці – пахнуть квіти»
   Мета: поглибити знання дітей про квіти, догляд за ними; розвивати спостережливість;
виховувати естетичні почуття, бережливе ставлення до квітів.

   Задайте дітям запитання:
   👂 Поясніть значення слів: мама ж нам ростить красу.
   👂 Розгляньмо квіти в осінньому квітнику.
   👂 Які зміни відбулися в ньому у порівнянні з літом?
   👂 Чи змінився колір листя?
   👂 Які квіти ще квітують?
   👂 Чому вони не бояться приморозків?
   👂 Які почуття викликають у вас осінні квіти?

   Ввечері пограйте з дітьми в дидактичну гру «Що переплутав художник?»
   Завдання: у даному ілюстрованому матеріалі потрібно знайти на зображеннях помилки, щось таке, чого насправді не буває. Ці завдання розвивають у малечі спостережливість, їх можна використовувати для розмови з дитиною, чому той чи інший малюнок неправильний і як має бути правильно.


   На завтра нам знадобиться:


Це всі завдання на сьогодні. Дякую за співпрацю і розуміння, шановні батьки. Бережіть себе і дітей.

Немає коментарів:

Дописати коментар