СПОГАДИ ПРО ЛІТО
Ранкова гімнастика
«Комплекс вправ ранкової гімнастики «Чапля»
Мета: комплекс вправ ранкової гімнастики «Чапля» без предметів; закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи; виховувати любов до фізичних вправ.
https://youtu.be/J1zSb0EfGs8
Тема: «Складання розповідей з власного досвіду на тему «Літній відпочинок». Добирання синонімів»
Програмовий зміст: учити складати розповіді з власного досвіду на тему та за запитаннями вихователя, добирати синоніми; розвивати інтонаційну виразність мовлення, мовне дихання; виховувати вміння працювати за словесною інструкцією.
Тема: «Порівняння предметів за величиною. Орієнтування у просторі. Число 2. Цифра 2. Склад числа 2»
Програмовий зміст: формувати вміння порівнювати групи предметів за допомогою складання пар, розрізняти предмети за місцем розташування; учити правильно використовувати слова
«однакова кількість»; вправляти в умінні орієнтуватися у просторі; формувати уявлення про число два і цифру 2; дати уявлення про склад числа два з двох менших (1 та 1).
Здоров'я та фізичний розвиток
Тема: «Стрибки через шнур, напнутий між двома стояками на висоті 10 см. Метання торбинки з піском у вертикальну ціль (щит)». Рухлива гра «Квочка і курчата»
Програмовий зміст: повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ; навчити перестрибувати через шнур (на висоті 10 см), відштовхуючись обома ногами; удосконалювати навички метання торбинок з піском у вертикальну ціль; розвивати спритність і вміння орієнтуватись у просторі.
Інвентар: обруч, 2 стояки, шнур, щит, 2 торбинки з піском.
Підготовча частина: Ходьба «змійкою» чергується з бігом із зміною напряму (40 с).
Ходьба на носках,
руки на поясі (25 с).
Копмлекс загальнорозвиваючих вправ з обручем:
1. Піднімання обруча вгору. В.п.: о.с, обруч лежить на підлозі. 1 – підняти обруч угору подивитись на нього, прогнутись у попереку, сплеснути в долоні, 2 – в.п. Повторити 6 разів у повільному темпі.
2. Нахили тулуба в сторони. В.п.: стійка «ноги нарізно», обруч на плечах за головою. 1 – нахилити тулуб вліво, 2 – в.п. 3 – 4 – те саме вправо. Повторити 4 рази в середньому темпі.
3. Нахили тулуба вперед. В.п.: таке саме. 1 – нахилити тулуб уперед, торкнутись обручем підлоги. 2 – в.п. Повторити 6 разів в повільному темпі.
4. Піднімання по черзі зігнутих у коліні ніг. В.п.: о.с, обруч перед грудьми. 1 – підняти вгору зігнуту в коліні праву ногу, доторкнутися до неї обручем. 2 в.п., 3 -4 – те саме з лівої ноги. Повторити 4 рази.
5. Присідання. В.п.: о.с, обруч перед грудьми. 1 – присісти, руки виставити вперед, 2 – в.п. Присідати на всій ступні. Повторити 6 разів у повільному темпі.
6. Стрибки на обох ногах, що чергуються з ходьбою. Покласти обруч на підлогу, стати обома ногами в обруч. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – 4 – стрибки на обох ногах на місці, 5 – 8 – ходьба на місці. Повторити 2 рази.
Основна частина:
Рухлива гра «Квочка і курчата». Автор Каріна Мельник
Запрошую Вас на прогулянку. Але не забувайто про правила поводження під час повітряної тривоги. Як почуєте сигнал про небезпеку, прямуйте в укриття.
Хоч і настала вже осінь, але ще залишилися останні квіти на клумбах. Тож давайте ними помилуємося.
Спостереження в природному довкіллі
Тема: "Марія Познанська «Вийдеш вранці – пахнуть квіти»
Мета: поглибити знання дітей про квіти, догляд за ними; розвивати спостережливість;
виховувати естетичні почуття, бережливе ставлення до квітів.
Задайте дітям запитання:
👂 Поясніть значення слів: мама ж нам ростить красу.
👂 Розгляньмо квіти в осінньому квітнику.
👂 Які зміни відбулися в ньому у порівнянні з літом?
👂 Чи змінився колір листя?
👂 Які квіти ще квітують?
👂 Чому вони не бояться приморозків?
👂 Які почуття викликають у вас осінні квіти?
Ввечері пограйте з дітьми в дидактичну гру «Що переплутав художник?»
Завдання: у даному ілюстрованому матеріалі потрібно знайти на зображеннях помилки, щось таке, чого насправді не буває. Ці завдання розвивають у малечі спостережливість, їх можна використовувати для розмови з дитиною, чому той чи інший малюнок неправильний і як має бути правильно.

Немає коментарів:
Дописати коментар