ІГРАШКИ
Ранкова гімнастика
«Комплекс вправ ранкової гімнастики «Чапля»
Мета: закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи; виховувати любов до фізичних вправ.
https://youtu.be/J1zSb0EfGs8
Художньо-продуктивна діяльність. Ліплення
Тема: «Моя улюблена іграшка»
Програмовий зміст: продовжувати ознайомлювати дітей з предметним довкіллям; закріплювати відомі на-вички виконання різних прийомів ліплення — скочування, розкочування, розтягування, притискання; навчати ліпити іграшку за власним задумом, передаючи характерні особливості їх зовнішнього вигляду (форму, колір, співвідношення частин); формувати вміння планувати свою роботу — відбирати потрібний матеріал (пластилін), визначати спосіб ліплення; розвивати дрібну моторику, логічне мислення, творчу ініціативу, пам’ять, уяву; закріплювати вміння користування обладнанням; виховувати самостійність, акуратність, бажання доводити розпочату роботу до кінця й отримувати задоволення від ліплення.
Впевнена, що У вас, малята, вийшли дуже гарні іграшки. Тому з нетерпінням чекатиму на ваші роботи.
Художньо-продуктивна діяльність. Музичне
Тема: «Слухання музики. «Марш» з опери С.С.Прокоф`єва «Любов до трьох
апельсинів». Автор Ірина Корнеєва
Всі важливі справи зробдені, час іти на прогулянку. Але пам`ятайте про правила безпеки під час повітряної тривоги. Як почуєте сигнал - прямуйте в укриття.
Мета: закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи; виховувати любов до фізичних вправ.
https://youtu.be/J1zSb0EfGs8
Логіко-математичний розвиток
Тема: «Порівняння множин предметів. Орієнтування в просторі. Число 1. Цифра 1. Геометричні фігури»
Програмовий зміст: формувати в дітей уміння виявляти й порівнювати властивості предметів, уявлення про число один, цифру 1; учити визначати місце розташування предметів; закріплювати навички орієнтації в просторі, кількісну і порядкову лічбу; тренувати у розрізнюванні і називанні геометричних фігур; розвивати кмітливість, зосередженість, окомір; формувати позитивне ставлення до занять з математики.
Тема: «Порівняння множин предметів. Орієнтування в просторі. Число 1. Цифра 1. Геометричні фігури»
Програмовий зміст: формувати в дітей уміння виявляти й порівнювати властивості предметів, уявлення про число один, цифру 1; учити визначати місце розташування предметів; закріплювати навички орієнтації в просторі, кількісну і порядкову лічбу; тренувати у розрізнюванні і називанні геометричних фігур; розвивати кмітливість, зосередженість, окомір; формувати позитивне ставлення до занять з математики.
Художньо-продуктивна діяльність. Ліплення
Тема: «Моя улюблена іграшка»
Програмовий зміст: продовжувати ознайомлювати дітей з предметним довкіллям; закріплювати відомі на-вички виконання різних прийомів ліплення — скочування, розкочування, розтягування, притискання; навчати ліпити іграшку за власним задумом, передаючи характерні особливості їх зовнішнього вигляду (форму, колір, співвідношення частин); формувати вміння планувати свою роботу — відбирати потрібний матеріал (пластилін), визначати спосіб ліплення; розвивати дрібну моторику, логічне мислення, творчу ініціативу, пам’ять, уяву; закріплювати вміння користування обладнанням; виховувати самостійність, акуратність, бажання доводити розпочату роботу до кінця й отримувати задоволення від ліплення.
Художньо-продуктивна діяльність. Музичне
Тема: «Слухання музики. «Марш» з опери С.С.Прокоф`єва «Любов до трьох
апельсинів». Автор Ірина Корнеєва
Всі важливі справи зробдені, час іти на прогулянку. Але пам`ятайте про правила безпеки під час повітряної тривоги. Як почуєте сигнал - прямуйте в укриття.
Під час прогулянки поспостерігайте за явищами в природі, прочитайте дітям вірш.
Спостереження в природному довкіллі
Тема: «Вересень»
Мета: вчити дітей помічати зміни в стані живої та неживої природи; розвивати
Спостереження в природному довкіллі
Тема: «Вересень»
Мета: вчити дітей помічати зміни в стані живої та неживої природи; розвивати
спостережливість; виховувати інтерес до явищ природи, бережливе ставлення до неї.
Задайте дітям запитання:
👀 Чому тепло скупе й сумне?
👀 Які стоять тумани?
👀 Чому тепло скупе й сумне?
👀 Які стоять тумани?
👀 Яка небесна синь?
👀 Громи?
👀 Зорі?
👀 Птаство?
👀 Чому не все належить людям?
👀 Поясніть значення слів: скупе, суверень, досвітки, у зморі, скорботне, комора, тумани, тюльово-прозорі. Дидактична гра «Що зайве?»
Мета: знайти у групі предметів зайвий об`єкт; розвивати логічне мислення, пам`ять,
👀 Поясніть значення слів: скупе, суверень, досвітки, у зморі, скорботне, комора, тумани, тюльово-прозорі.
Мета: знайти у групі предметів зайвий об`єкт; розвивати логічне мислення, пам`ять,
Це всі завдання на сьогодні. Дякую за співпрацю і розуміння, шановні батьки.
Немає коментарів:
Дописати коментар