середа, 4 вересня 2024 р.

ІГРАШКИ


     
  
    Ранкова гімнастика
   «Комплекс вправ ранкової гімнастики «Чапля»
   Мета: закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи; виховувати любов до фізичних вправ.
   https://youtu.be/J1zSb0EfGs8

   Логіко-математичний розвиток
Тема: «Порівняння множин предметів. Орієнтування в просторі. Число 1. Цифра 1. Геометричні фігури»
   Програмовий зміст: формувати в дітей уміння виявляти й порівнювати властивості предметів, уявлення про число один, цифру 1; учити визначати місце розташування предметів; закріплювати навички орієнтації в просторі, кількісну і порядкову лічбу; тренувати у розрізнюванні і називанні геометричних фігур; розвивати кмітливість, зосередженість, окомір; формувати позитивне ставлення до занять з математики.


   Художньо-продуктивна діяльність. Ліплення
   Тема: «Моя улюблена іграшка»
   Програмовий зміст: продовжувати ознайомлювати дітей з предметним довкіллям; закріплювати відомі на-вички виконання різних прийомів ліплення — скочування, розкочування, розтягування, притискання; навчати ліпити іграшку за власним задумом, передаючи характерні особливості їх зовнішнього вигляду (форму, колір, співвідношення частин); формувати вміння планувати свою роботу — відбирати потрібний матеріал (пластилін), визначати спосіб ліплення; розвивати дрібну моторику, логічне мислення, творчу ініціативу, пам’ять, уяву; закріплювати вміння користування обладнанням; виховувати самостійність, акуратність, бажання доводити розпочату роботу до кінця й отримувати задоволення від ліплення.


   Впевнена, що У вас, малята, вийшли дуже гарні іграшки. Тому з нетерпінням чекатиму на ваші роботи. 

   Художньо-продуктивна діяльність. Музичне
   Тема: «Слухання музики. «Марш» з опери С.С.Прокоф`єва «Любов до трьох
апельсинів». Автор Ірина Корнеєва


   Всі важливі справи зробдені, час іти на прогулянку. Але пам`ятайте про правила безпеки під час повітряної тривоги. Як почуєте сигнал - прямуйте в укриття.
   Під час прогулянки поспостерігайте за явищами в природі, прочитайте дітям вірш.
   Спостереження в природному довкіллі
   Тема: «Вересень»
   Мета: вчити дітей помічати зміни в стані живої та неживої природи; розвивати 
спостережливість; виховувати інтерес до явищ природи, бережливе ставлення до неї.


   Задайте дітям запитання: 
   👀 Чому тепло скупе й сумне?
   👀 Які стоять тумани?
   👀 Яка небесна синь? 
   👀 Громи? 
   👀 Зорі? 
   👀 Птаство?
   👀 Чому не все належить людям?
   👀 Поясніть значення слів: скупе, суверень, досвітки, у зморі, скорботне, комора, тумани, тюльово-прозорі.
   
   Дидактична гра «Що зайве?»
   Мета: знайти у групі предметів зайвий об`єкт; розвивати логічне мислення, пам`ять, 
виховувати пізнавальний інтерес до цікавих завдань, наполегливість.

   
   Це всі завдання на сьогодні. Дякую за співпрацю і розуміння, шановні батьки.

Немає коментарів:

Дописати коментар