вівторок, 3 вересня 2024 р.

СЛОВО ДО СЛОВА - БУДЕ РОЗМОВА



   Ранкова гімнастика
   Назва: «Комплекс вправ ранкової гімнастики «Чапля»
   Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнастики «Чапля» без предметів; закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи; виховувати любов до фізичних вправ. 
   Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (грамота)
   Мета: «Звук. Слово. Звук [а], літера Аа»
   Програмовий зміст: закріпити знання дітей про звук і слово; про слово; дати уявлення про довгі та короткі слова; продовжувати вчити добирати риму, вслуховуватися у звучання слів; учити 
інтонувати слова; розвивати фонематичний слух; познайомити з літерою А як письмовим позначенням звука [а]; виховувати інтерес до занять з грамоти.


   Ознайомлення із природним дов-кіллям
   Тема: «Осінь в гості завітала»
   Програмовий зміст: закріпити знання про пору року – осінь, про зміни які відбулися і відбуваються в природі з приходом осені, її ознаки; розвивати у дітей інтерес до розмаїття світу природи.

   Здоров'я та фізичний розвиток
   Тема: «Метання торбинки з піском із-за спини через плече на дальність. Ходьба по гімнастичній лаві з переступанням через кубики». Рухлива гра «У ведмедя в бору».
   Програмовий зміст: розучити комплекс загальнорозвиваючих вправ; удосконалювати навички метання торбинки з піском способом із-за спини через плече на дальність; закріплювати
навички ходьби по гімнастичній лаві з переступанням через предмети; розвивати спритність, швидкість.
   Інвентар: обруч, 2 торбинки з піском, гімнастична лава, 3 кубики, мат.
   Підготовча частина: Ходьба «змійкою» із зміною темпу та напряму (30 с).

   Ходьба на зовнішній та внутрішній сторонах стопи (25 с).

 Біг у середньому темпі (35 с), ходьба. Під час ходьби взяти обруч.

   Копмлекс загальнорозвиваючих вправ з обручем:
   1. Піднімання обруча вгору. В.п.: о.с, обруч лежить на підлозі. 1 – підняти обруч угору подивитись на нього, прогнутись у попереку, сплеснути в долоні, 2 – в.п. Повторити 6 разів у повільному темпі.
   2. Нахили тулуба в сторони. В.п.: стійка «ноги нарізно», обруч на плечах за головою. 1 – нахилити тулуб вліво, 2 – в.п. 3 – 4 – те саме вправо. Повторити 4 рази в середньому темпі.
   3. Нахили тулуба вперед. В.п.: таке саме. 1 – нахилити тулуб уперед, торкнутись обручем підлоги. 2 – в.п. Повторити 6 разів в повільному темпі.
   4. Піднімання по черзі зігнутих у коліні ніг. В.п.: о.с, обруч перед грудьми. 1 – підняти вгору зігнуту в коліні праву ногу, доторкнутися до неї обручем. 2 в.п., 3 -4 – те саме з лівої ноги. Повторити 4 рази.
   5. Присідання. В.п.: о.с, обруч перед грудьми. 1 – присісти, руки виставити вперед, 2 – в.п. Присідати на всій ступні. Повторити 6 разів у повільному темпі.
   6. Стрибки на обох ногах, що чергуються з ходьбою. Покласти обруч на підлогу, стати обома ногами в обруч. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – 4 – стрибки на обох ногах на місці, 5 – 8 – ходьба на місці. Повторити 2 рази.
   Основна частина:

   Рухлива гра «У ведмедя в бору». ЗДО №253 «Малятко», м. Запоріжжя

   Заключна частина: Ходьба (35 с)  у повільному темпі з рухами рук (6 – 8 раз). 

   Настав час прогулянки. Будьте обережні, не ігноруйте сигнали повітряної тривоги. Як почуєте сигнал, зразу поспішайте в укриття. Під час прогулянки прочитайте дітям вірш та порівняйте зміни в природі і зміни, які описав автор у своєму творі.
   Спостереження в природному довкіллі
   Тема: «Юрій Клен «Осінь»
   Мета: вчити дітей визначати зміни в стані живої та неживої природи; розвивати 
спостережливість; виховувати інтерес до явищ природи, бережливе ставлення до неї.

   
   Задайте дітям запитання: 
   ✋ Поясніть значення слів: гаптує, злотистий.
   ✋ Що зробив веселий вересень у лісі?
   ✋ Що зробило сонце?
   ✋ Що робить вечір?
   ✋ Що відбулося з пнем?

   Дидактична гра «Що не так на малюнку?»
   Мета: у даному ілюстрованому матеріалі потрібно знайти на зображеннях помилки, щось таке, чого насправді не буває. Ці завдання розвивають у малечі спостережливість, їх можна використовувати для розмови з дитиною, чому той чи інший малюнок неправильний і як має бути правильно.
   На завтра нам знадобиться: 


   Це всі завдання на сьогодні. Дякую за співпрацю і розуміння, шановні батьки.

Немає коментарів:

Дописати коментар