понеділок, 2 вересня 2024 р.

2024 - 2025 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

ДЕНЬ ЗНАНЬ



   Ранкова гімнастика
   «Комплекс вправ ранкової гімнастики «Чапля»
   Мета:розучити комплекс вправ ранкової гімнастики «Чапля» без предметів; закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи; виховувати любов до фізичних вправ.


   Художньо - продуктивна діяльність. Музичне
   Тема: «Онлайн-свято «День знань»
   Мета: узагальнити знання дітей про свято День знань; створити у дітей радісний настрій, викликати емоційний підйом; розвивати творчу уяву, пам'ять, почуття ритму, мовлення, темп, координацію рухів; виховувати емоційну чуйність.


   Ознайомлення з соціумом
   Тема: «Україна – рідний край»
   Мета:сприяти виникненню у дітей позитивно-емоційного відгуку на тему заняття; систематизувати знання про Україну, її символи; закріпити уміння дітей відповідати на поставлені вихователем запитання, активізуючи у мовленні слова з лексичної теми «Рідна країна»; розвивати діалогічне і монологічне мовлення, увагу, мислення; виховувати в дітей глибокі почуття любові до своєї Батьківщини.


   Художня література
   Тема: «Читання української народної казки «Майстер Іванко»
   Мета: формувати поняття про елементарні правила, що регулюють взаємини між дітьми, 
людьми; учити дітей слухати і розуміти зміст художнього твору, стежити за розвитком подій; учити давати характеристики персонажів оповідань; розвивати пам’ять, логічне мислення; виховувати морально-етичні якості, бажання слухати художні твори.


   Після перегляду задайте дітям запитання:
   👉 Що вигадав цар? 
   👉 Чому донька другого царя опинилась у в’язниці? 
   👉 Що попросив у царя Іванко? 
   👉 З ким познайомився Іванко? 
   👉 Чи був задоволений роботою Іванка цар? 
   👉 Як він його винагородив? 
   👉 Як ви вважаєте, чи був цар хорошою людиною? 
   👉 Чи можна заради своїх забаганок чинити погано іншим людям? 
   👉 Як ви поводитеся, якщо не отримуєте те, що хочете? 
   Зробіть висновок: 
   ☝ Коли щось прохаєте, то подумайте, чи легко людині буде виконати ваше прохання.

     Час прогулянці настав. Але будь обережні, не ігноруйте сигнали повітряної тривоги. Бережіть себе і дітей!
    Спостереження в природному довкіллі
   Тема: «Вересень»
   Мета: вчити дітей самостійно визначати зміни в стані живої та неживої природи; розкрити зміст лексичного значення слова вересень; розвивати спостережливість; виховувати інтерес до явищ природи, бережливе ставлення до неї.


   Задайте дітям запитання: 
   ☺ Яке вересневе небо?
   ☺ Які вересневі дні?
   ☺ Які фарби у вересня?
   ☺ Що відбулося з птахами? 
   ☺ Комахами?

   Логоритміка
   Тема: «Вправа з елементами ходьби «Хто як ходить?»
   Мета: вправи для розвитку загальної моторики та розвитку творчих здібностей, де дитині 
пропонується імітувати різні види ходьби.



   Інформація для батьків
   «Чи потрібен дитині режим дня?»



   Це вся інформація на сьогодні. Дякую за співпрацю, шановні батьки.







Немає коментарів:

Дописати коментар