2024 - 2025 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
ДЕНЬ ЗНАНЬ
Ранкова гімнастика
«Комплекс вправ ранкової гімнастики «Чапля»
Мета:розучити комплекс вправ ранкової гімнастики «Чапля» без предметів; закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи; виховувати любов до фізичних вправ.
Художньо - продуктивна діяльність. Музичне
Ознайомлення з соціумом
Тема: «Україна – рідний край»
Мета:сприяти виникненню у дітей позитивно-емоційного відгуку на тему заняття; систематизувати знання про Україну, її символи; закріпити уміння дітей відповідати на поставлені вихователем запитання, активізуючи у мовленні слова з лексичної теми «Рідна країна»; розвивати діалогічне і монологічне мовлення, увагу, мислення; виховувати в дітей глибокі почуття любові до своєї Батьківщини.
Художня література
Тема: «Читання української народної казки «Майстер Іванко»
Мета: формувати поняття про елементарні правила, що регулюють взаємини між дітьми,
Час прогулянці настав. Але будь обережні, не ігноруйте сигнали повітряної тривоги. Бережіть себе і дітей!
Тема: «Онлайн-свято «День знань»
Мета: узагальнити знання дітей про свято День знань; створити у дітей радісний настрій, викликати емоційний підйом; розвивати творчу уяву, пам'ять, почуття ритму, мовлення, темп, координацію рухів; виховувати емоційну чуйність.
Мета: узагальнити знання дітей про свято День знань; створити у дітей радісний настрій, викликати емоційний підйом; розвивати творчу уяву, пам'ять, почуття ритму, мовлення, темп, координацію рухів; виховувати емоційну чуйність.
Ознайомлення з соціумом
Тема: «Україна – рідний край»
Мета:сприяти виникненню у дітей позитивно-емоційного відгуку на тему заняття; систематизувати знання про Україну, її символи; закріпити уміння дітей відповідати на поставлені вихователем запитання, активізуючи у мовленні слова з лексичної теми «Рідна країна»; розвивати діалогічне і монологічне мовлення, увагу, мислення; виховувати в дітей глибокі почуття любові до своєї Батьківщини.
Художня література
Тема: «Читання української народної казки «Майстер Іванко»
Мета: формувати поняття про елементарні правила, що регулюють взаємини між дітьми,
людьми; учити дітей слухати і розуміти зміст художнього твору, стежити за розвитком подій; учити давати характеристики персонажів оповідань; розвивати пам’ять, логічне мислення; виховувати морально-етичні якості, бажання слухати художні твори.
Після перегляду задайте дітям запитання:
👉 Що вигадав цар?
👉 Чому донька другого царя опинилась у в’язниці?
👉 Що попросив у царя Іванко?
👉 З ким познайомився Іванко?
👉 Чи був задоволений роботою Іванка цар?
👉 Як він його винагородив?
👉 Як ви вважаєте, чи був цар хорошою людиною?
👉 Чи можна заради своїх забаганок чинити погано іншим людям?
👉 Як ви поводитеся, якщо не отримуєте те, що хочете?
Зробіть висновок:
☝ Коли щось прохаєте, то подумайте, чи легко людині буде виконати ваше прохання.
Час прогулянці настав. Але будь обережні, не ігноруйте сигнали повітряної тривоги. Бережіть себе і дітей!
Спостереження в природному довкіллі
Тема: «Вересень»
Мета: вчити дітей самостійно визначати зміни в стані живої та неживої природи; розкрити зміст лексичного значення слова вересень; розвивати спостережливість; виховувати інтерес до явищ природи, бережливе ставлення до неї.
Логоритміка
Тема: «Вправа з елементами ходьби «Хто як ходить?»
Мета: вправи для розвитку загальної моторики та розвитку творчих здібностей, де дитині
Тема: «Вересень»
Мета: вчити дітей самостійно визначати зміни в стані живої та неживої природи; розкрити зміст лексичного значення слова вересень; розвивати спостережливість; виховувати інтерес до явищ природи, бережливе ставлення до неї.
Задайте дітям запитання:
☺ Яке вересневе небо?
☺ Які вересневі дні?
☺ Які фарби у вересня?
☺ Що відбулося з птахами?
☺ Комахами?
Тема: «Вправа з елементами ходьби «Хто як ходить?»
Мета: вправи для розвитку загальної моторики та розвитку творчих здібностей, де дитині
пропонується імітувати різні види ходьби.
Це вся інформація на сьогодні. Дякую за співпрацю, шановні батьки.



Немає коментарів:
Дописати коментар