ЗДОРОВЯ ДИТИНИ. ОСОБИСТА БЕЗПЕКА
«Комплекс вправ ранкової гімнастики з прапорцями»
Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнастики (вправи з прапорцями); закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи з предметами; виховувати любов до фізичних вправ.
https://youtu.be/v-gqQ3ZaKi
Економічне виховання
Тема: «Для чого людям потрібне житло. Бережливе ставлення до оселі»
Програмовий зміст: формувати у дітей уявлення про першочер-гову потребу – в житлі, його роль в житті людини; потребу в безпеці; розкрити понят-тя «вибір»; вчити розрізняти та визначати матеріал для будівництва, знати його якість, а також раціональність його використання; розвивати уміння аналізувати та зіставляти; виховувати бережливе ставлення до рідної домівки, закріпити правила поведінки в будинку.
Дидактична гра «Що добре, а що погано?»
Мета: вчити дітей виявляти критичність до своїх вчинків, схвалення дій того, хто зробив
Тема: «Улюблені ігри для малечі від дитячої психологині Світлани Ройз»
Дорослим зараз може бути складно грати з дітьми. Особливо після трагічних новин. Бо грати з дитиною - це наче перемикатися в інший регістр емоцій. Це одночасно виснажливо і може відчуватися, як недоречність при дійсно важких переживаннях.
Чим більше рівень втоми, тим складніше емоційно долучатись та витримувати контакт; і у нас могло не бути свого ігрового досвіду в нашому дитинстві, і ми просто можемо не знати ігор. Чим сильніший рівень стресу, тим більше ми можемо уникати ігор з дитиною.
Можливість грати для дітей - особливо в воєнний час - це можливість відновлюватись. По іграх дітей ми бачимо, що відбувається в їх "внутрішній реальності". А повернення до вільної гри - з відкритим сюжетом - ознака відновлення дитини. Гра - один з основних видів діяльності дитини до 7 років. І простор розвитку та безпеки, здобуття різних навичок, пізнання в будь-якому віці. Уявіть,чим більше ігровий період у дитинчат тварин, тим вищий у них рівень інтелекту. Гра - сприяє розвитку.
Колись я була здивована, що право дитини на гру закріплено в статті 31 Конвенції ООН про права дитини. (2013р). Це зроблено, щоб запобігти комерціалізації та інтелектуалізації дитинства.
Так хотілось би, щоб право дитини на мирне безпечне життя було не просто словами.
Радість та близькість - те, що може бути протидією травматичному досвіду.
Обіймаю, Родино як хочу Перемоги!
Запрошую на прогулянку. Під час прогулянки з дітьми будбте уважні, не ігноруйте сигнал повітряної тривоги. Але ніщо не завадить милуватися прирдою та спостерігати за осінніми змінами в природі.
Спостереження в природному довкіллі
Тема: «Євгенія Горева «Ходить осінь в дібровонці»
Мета: поглибити знання дітей про осінні зміни в стані живої та неживої природи; розвивати спостережливість, зв’язне мовлення; виховувати естетичні почуття, бережливе ставлення до природи.
💙 Це осінь так ходить?
💙 Як вона одягнена?
💙 Що вона робить?
💙 За що хвалиться?
💙 Чи хороша це риса характеру?
💙 Поясніть вислів: стелить килим під ніженьки.
Ввечері зробіть з дітьми дихальну вправу «Бульбашки».
Мета: дихальна гімнастика дуже корисна для організму дитини: вона покращує обмін кисню по всьому тілу, стимулює роботу шлунка і кишечника, серцевого м’яза. Крім того, якщо ваша дитина відрізняється гіперактивністю, то завдяки дихальній гімнастиці, вона навчиться розслаблятися, заспокоюватися.
Консультація для батьків «Про користь та шкоду інтернету»
Це всі завдання на сьогодні. Дякую за співпрацю і розуміння, шановні батьки. Вдалих вихідних.
Немає коментарів:
Дописати коментар