четвер, 26 вересня 2024 р.

   ТИЖДЕНЬ БЕЗПЕКИ ДИТИНИ
   ДИТИНА І ПРИРОДА. ЕКОЛОГІЧНА БЕЗПЕКА



   Ранкова гімнастика
   «Комплекс вправ ранкової гімнастики з прапорцями»
Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнастики (вправи з прапорцями); закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи з предметами; виховувати любов до фізичних вправ.
   https://youtu.be/v-gqQ3ZaKic

   Ознайомлення із природним довкіллям
   Тема: «Природне довкілля – теж наш дім!»
   Мета: ознайомити дітей з проблемою забруднення навколишнього середовища — природне і промислове сміття; підвести до розуміння необхідності охорони навколишнього середовища;
учити правильно оцінювати дії та вчинки людей у повсякденні, героїв художніх творів; розвивати зв’язне мовлення, пам’ять, уяву; активізувати словник - сміття; формувати вміння робити елементарні висновки, вміння міркувати; виховувати дбайливе ставлення до природи.


   Читання творів художньої літератури
   Тема: «Книга скарг природи»
   Мета: формувати у дітей основи екологічної культури; розширити та систематизувати знання дітей про природу, викликати у дітей бажання допомагати у природоохоронному процесі: оберігати рідну природу, реагувати на поведінку оточуючих щодо природи; розвивати навички дбайливого ставлення до природи, як до свого здоров’я; виховувати турботливе ставлення до природи.


   Здоров'я та фізичний розвиток
   Тема: «Стрибки у висоту (20 см) з 5 -метрового розбігу. Метання торбинки з
піском із-за спини через плече на дальність». Рухлива га «У ведмедя у бору».
   Програмовий зміст: повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ; закріплювати вміння стійко приземлятись під час виконання стрибка у висоту з розбігу; удосконалювати вміння метати торбинку з піском із-за спини через плече на дальність; розвивати спритність та швидкість.
   Інвентар: 2 стояки, шнур, 2 торбинки з піском.
   Підготовча частина: Ходьба у середньому темпі (30 с).

   Ходьба з підніманням високо ніг, «як чапля» (25 с).

   Біг «змійкою» у середньому темпі із зміною напряму (35 с), ходьба.
   Копмлекс загальнорозвиваючих вправ:
   1. Піднімання рук угору. В.п.: о.с. 1 – підняти руки через сторони угору подивитись на них, 2 – в.п. Повторити 6 разів у повільному темпі.
   2. Нахили тулуба в сторони. В.п.: стійка «ноги нарізно», руки на поясі. 1 – нахилити тулуб вліво, 2 – в.п. 3 – 4 – те саме вправо. Повторити 4 рази в середньому темпі.
   3. Нахили тулуба вперед. В.п.: таке саме. 1 – нахилити тулуб уперед, 2 – в.п. Повторити 6 разів в повільному темпі.
   4. Піднімання по черзі зігнутих у коліні ніг. В.п.: о.с. 1 – підняти вгору зігнуту в коліні праву ногу, 2 в.п., 3 - 4 – те саме з лівої ноги. Повторити 4 рази.
   5. Присідання. В.п.: п`яти разом, носки нарізно, руки на поясі. 1 – присісти, руки виставити вперед, 2 – в.п. Присідати на всій ступні. Повторити 6 разів у повільному темпі.
   6. Стрибки на обох ногах, що чергуються з ходьбою. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – 4 – стрибки на обох ногах на місці, 5 – 8 – ходьба на місці. Повторити 2 рази.
   Основна частина:

   Рухлива га «У ведмедя у бору». ЗДО №253 «Малятко», м. Запоріжжя

   Заключна частина: Ходьба по «звивистій доріжці» у повільному темпі (35 с).


   Запрошую Вас, шановні батьки, з дітьми на прогулянку. Але не ігноруйте сигнал повітряної тривоги. Почуєте сигнал - прямуйте в укриття. Під час прогулянки поспостерігайте за птахами.
   Спостереження в природному довкіллі
   Тема: «К.Наріжний «Відлітають журавлі»
   Мета: вчити дітей самостійно визначати зміни в природі; поглибити знання про перелітних птахів; розвивати спостережливість; вихо-вувати дбайливе ставлення до пернатих друзів.


   Задайте дітям запитання:
   👧 Що в тексті названо північним холодилом? 
   👧 Що змушує людину одягатись тепліше?
   👧 Чому не спить старий ліс?
   👧 Чому крекче старий в’яз?
   👧 Чому рипить осика? 
   👧 Звідки лине журавлиний поклик? 
   👧 Що він символізує? 
   👧 Хто стоїть на чолі журавлиних ключів?
   👧 Поясніть значення слів: 
   💁 журавлі летять сумними трикутниками;
   💁 оксамитові озимі руна.

   Ввечері погайте в дидактичну гру «Що переплутав художник?»
   Мета: у даному ілюстрованому матеріалі потрібно знайти на зображеннях помилки, щось таке, чого насправді не буває. Ці завдання розви-вають у малечі спостережливість, їх можна використовувати для розмови з дитиною, чому той чи інший малюнок неправильний і як має бути правильно.



Пам`ятка для батьків
«Правила відпочинку на природі»


   Це всі завдання на сьогодні, шановні батьки. Дякую за розуміння і співпрацю.

Немає коментарів:

Дописати коментар