ДИТИНА І ПРИРОДА. ЕКОЛОГІЧНА БЕЗПЕКА
Ранкова гімнастика
«Комплекс вправ ранкової гімнастики з прапорцями»
Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнастики (вправи з прапорцями); закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи з предметами; виховувати любов до фізичних вправ.
https://youtu.be/v-gqQ3ZaKic
Ознайомлення із природним довкіллям
Тема: «Природне довкілля – теж наш дім!»
Мета: ознайомити дітей з проблемою забруднення навколишнього середовища — природне і промислове сміття; підвести до розуміння необхідності охорони навколишнього середовища;
учити правильно оцінювати дії та вчинки людей у повсякденні, героїв художніх творів; розвивати зв’язне мовлення, пам’ять, уяву; активізувати словник - сміття; формувати вміння робити елементарні висновки, вміння міркувати; виховувати дбайливе ставлення до природи.
Ознайомлення із природним довкіллям
Тема: «Природне довкілля – теж наш дім!»
Мета: ознайомити дітей з проблемою забруднення навколишнього середовища — природне і промислове сміття; підвести до розуміння необхідності охорони навколишнього середовища;
учити правильно оцінювати дії та вчинки людей у повсякденні, героїв художніх творів; розвивати зв’язне мовлення, пам’ять, уяву; активізувати словник - сміття; формувати вміння робити елементарні висновки, вміння міркувати; виховувати дбайливе ставлення до природи.
Читання творів художньої літератури
Тема: «Книга скарг природи»
Мета: формувати у дітей основи екологічної культури; розширити та систематизувати знання дітей про природу, викликати у дітей бажання допомагати у природоохоронному процесі: оберігати рідну природу, реагувати на поведінку оточуючих щодо природи; розвивати навички дбайливого ставлення до природи, як до свого здоров’я; виховувати турботливе ставлення до природи.
Здоров'я та фізичний розвиток
Тема: «Стрибки у висоту (20 см) з 5 -метрового розбігу. Метання торбинки з
піском із-за спини через плече на дальність». Рухлива га «У ведмедя у бору».
Програмовий зміст: повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ; закріплювати вміння стійко приземлятись під час виконання стрибка у висоту з розбігу; удосконалювати вміння метати торбинку з піском із-за спини через плече на дальність; розвивати спритність та швидкість.
Інвентар: 2 стояки, шнур, 2 торбинки з піском.
Підготовча частина: Ходьба у середньому темпі (30 с).
Тема: «Стрибки у висоту (20 см) з 5 -метрового розбігу. Метання торбинки з
піском із-за спини через плече на дальність». Рухлива га «У ведмедя у бору».
Програмовий зміст: повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ; закріплювати вміння стійко приземлятись під час виконання стрибка у висоту з розбігу; удосконалювати вміння метати торбинку з піском із-за спини через плече на дальність; розвивати спритність та швидкість.
Інвентар: 2 стояки, шнур, 2 торбинки з піском.
Підготовча частина: Ходьба у середньому темпі (30 с).
Ходьба з
підніманням високо ніг, «як чапля» (25 с).
Біг «змійкою» у середньому темпі із зміною напряму (35 с), ходьба.
Копмлекс загальнорозвиваючих вправ:
1. Піднімання рук угору. В.п.: о.с. 1 – підняти руки через сторони угору подивитись на них, 2 – в.п. Повторити 6 разів у повільному темпі.
2. Нахили тулуба в сторони. В.п.: стійка «ноги нарізно», руки на поясі. 1 – нахилити тулуб вліво, 2 – в.п. 3 – 4 – те саме вправо. Повторити 4 рази в середньому темпі.
3. Нахили тулуба вперед. В.п.: таке саме. 1 – нахилити тулуб уперед, 2 – в.п. Повторити 6 разів в повільному темпі.
4. Піднімання по черзі зігнутих у коліні ніг. В.п.: о.с. 1 – підняти вгору зігнуту в коліні праву ногу, 2 в.п., 3 - 4 – те саме з лівої ноги. Повторити 4 рази.
5. Присідання. В.п.: п`яти разом, носки нарізно, руки на поясі. 1 – присісти, руки виставити вперед, 2 – в.п. Присідати на всій ступні. Повторити 6 разів у повільному темпі.
6. Стрибки на обох ногах, що чергуються з ходьбою. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – 4 – стрибки на обох ногах на місці, 5 – 8 – ходьба на місці. Повторити 2 рази.
Основна частина:
Рухлива га «У ведмедя у бору». ЗДО №253 «Малятко», м.
Запоріжжя
Заключна
частина: Ходьба по «звивистій доріжці» у повільному темпі (35 с).
Спостереження в природному довкіллі
Тема: «К.Наріжний «Відлітають журавлі»
Мета: вчити дітей самостійно визначати зміни в природі; поглибити знання про перелітних птахів; розвивати спостережливість; вихо-вувати дбайливе ставлення до пернатих друзів.
Задайте дітям запитання:
👧 Що в тексті названо північним холодилом?
👧 Що змушує людину одягатись тепліше?
👧 Чому не спить старий ліс?
👧 Чому крекче старий в’яз?
👧 Чому рипить осика?
👧 Звідки лине журавлиний поклик?
👧 Що він символізує?
👧 Хто стоїть на чолі журавлиних ключів?
👧 Поясніть значення слів:
💁 журавлі летять сумними трикутниками;
💁 оксамитові озимі руна.
Ввечері погайте в дидактичну гру «Що переплутав художник?»
Мета: у даному ілюстрованому матеріалі потрібно знайти на зображеннях помилки, щось таке, чого насправді не буває. Ці завдання розви-вають у малечі спостережливість, їх можна використовувати для розмови з дитиною, чому той чи інший малюнок неправильний і як має бути правильно.
Пам`ятка для батьків
«Правила відпочинку на природі»
Це всі завдання на сьогодні, шановні батьки. Дякую за розуміння і співпрацю.
Немає коментарів:
Дописати коментар