ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ДЕНЬ БІБЛІОТЕК
Ранкова гімнастика
«Комплекс вправ ранкової гімнастики з прапорцями»
Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнас-тики (вправи з прапорцями); закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи з предметами; виховувати любов до фізичних вправ.
https://youtu.be/v-gqQ3ZaKi
Ознайомлення із соціумом
Тема: «Похід до бібліотеки»
Програмовий зміст: збагачувати знання дітей про бібліотеку та словниковий запас про книжки в житті людей; створити інтерес до роботи бібліотекаря, поглибити уявлення дітей про обслуговування бібліотекарем читачів, пробуджувати інтерес до книги, виховувати дбайливе ставлення до них, дотримуватися правил поведінки в бібліотеці.
Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми переглянути онлайн-свято до Дня дошкілля, підготовлене нашими педагогами з участю дітей нашої групи. Вмощуйтесь зручненько і дивіться з задоволенням.
Художньо-продуктивна діяльність. Музичне
Тема: «Літературно-музична композиція «З днем дошкілля!»
Програмовий зміст: привернути увагу дорослих до значущості дошкільного виховання для підростаючого покоління; розширити знання дітей про дитячий садок, про турботу до них дорослих; виховувати любов до дитячого садочка.
Художня література
Тема: «Слухання вірша Якова Щоголіва «Осінь» та оповідання Василя Чухліба «Чи далеко до осені?»
Програмовий зміст: учити дітей емоційно відгукуватися на об- разний зміст та поетичну форму вірша; збагачувати образний словник; розвивати інтонаційну виразність та імітаційні здібності, уяву, фантазію, мислення; виховувати любов до природи.
Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на прогулянку. Гуляючи з дітьми, не забувайте про правила безпеки під час повітряної тривоги. Під час прогулянки поспостерігайте за осінніми змінами в природі.
Спостереження в природному довкіллі
Тема: «Олена Пчілка «Як швидко літо пролетіло»
Мета: поглибити знання дітей про осінні зміни в стані живої та неживої природи; розвивати спостережливість, зв’язне мовлення; виховувати естетичні почуття, бережливе ставлення до природи.
Дидактична гра «Що зайве?»
Мета: знайти у групі предметів зайвий об`єкт; розвивати логічне мислення, пам`ять, вихову-вати пізнавальний інтерес до цікавих завдань, наполегливість. На завтра нам знадобиться:

Немає коментарів:
Дописати коментар