ДИТИНА І ГРА. МІННА БЕЗПЕКА
«Комплекс вправ ранкової гімнастики з прапорцями»
Мета:повторити комплекс вправ ранкової гімнастики (вправи з прапорцями); закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи з предметами; виховувати любов до фізичних вправ.
https://youtu.be/v-gqQ3ZaKic
Мета: закріплювати знання дітей про правила по-водження з вибухонебезпечними
предметами; розвивати увагу, кмітливість, спостережливість; виховувати дбайливе ставлення до власного здоров`я та життя.
Валеологія
Тема: «Очі та моє здоров`я»
Програмовий зміст: формувати уявлення дітей про себе як про окрему особистість; закріплювати знання про органи чуття; ознайомити з будовою ока, поняттям про функції очей, про догляд за ними; навчати доглядати і берегти очі; закріплювати вміння знаходити відмінності у двох майже однакових малюнках; розвивати увагу, спостережливість; підтримувати інтерес до самопізнання; виховувати почуття поваги до себе, дбайливе ставлення до свого здоров’я, культурно-гігієнічні навички.
Художньо-продуктивна діяльність. Музичне
Тема: «Гра на дитячих музичних інструментах. «Йоган Штраус «Анна-полька». Автор Ольга Тиньянова.
Тема: «Гра на дитячих музичних інструментах. «Йоган Штраус «Анна-полька». Автор Ольга Тиньянова.
Спостереження в природному
довкіллі
Тема: «Іван Нечуй-Левицький «Осінній день»
Мета: поглибити знання дітей про осінні зміни в стані дерев; розвивати
спостережливість, зв’язне мовлення; виховувати естетичні почуття, бережливе
ставлення до природи.
👦 Якими є ознаки погожого осіннього дня?
👦 Яке небо?
👦 Яке сонце?
👦 Який вітер?
👦 Які осінні листочки?
👦 Що нагадує про осінь?
👦 Як повелося павутиння?
Мета: знайти у групі предметів зайвий об`єкт; розвивати логічне мислення, пам`ять, вихову-вати пізнавальний інтерес до цікавих завдань, наполегливість.
Немає коментарів:
Дописати коментар