вівторок, 24 вересня 2024 р.

   ТИЖДЕНЬ БЕЗПЕКИ ДИТИНИ
   ДИТИНА І ВУЛИЦЯ. ПРАВИЛА ДОРОЖНЬОГО РУХУ


  
   Ранкова гімнастика
   «Комплекс вправ ранкової гімнастики з прапорцями»
   Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнас-тики (вправи з прапорцями); закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи з предметами; виховувати любов до фізичних вправ.
https://youtu.be/v-gqQ3ZaKic

   Ознайомлення із соціумом
   Дидактична гра «Дорожні знаки»
   Мета: закріплювати знання дітей про правила дорожнього руху; вдосконалювати вміння 
розрізняти дорожні знаки та добирати їх, аналізуючи ситуацію; розвивати увагу, мислення; застосовувати набуті знання на практиці; виховувати уважність на вулиці, піклуватися про власне здоров`я.


   Розвиток мовлення і культура мо-вленнєвого спілкування (+грамота)
   Тема: «Слова – назви ознак. Приголосні звуки. Звук [м], літера М»
   Програмовий зміст:розширювати уявлення дітей про слово; практично ознайомити з поняттям «слово - назва ознаки»; формувати вміння правильно ставити запитання до слів – назв предметів, слів — назв ознак; учити вживати прикметники, що означають властивості предметів;дати дітям практичне уявлення про приголосні звуки; ознайомити з їх умовним позначенням; продовжувати вчити визначати послідовність звуків у слові нейтральними фішками; познайомити з літерою М як письмовим позначенням звука [м]; учити записувати друковані літери за зразком по клітинках; виховувати інтерес до занять.


   Здоров'я та фізичний розвиток
   Тема: «Стрибки у висоту з розбігу (25 см). Пролізання під шнуром правим і лівим боком». Рухлива гра «Кольорові автомобілі»
   Програмовий зміст: повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ; закріплювати вміння відштовхуватись однією ногою під час стрибка у висоту з розбігу; удосконалювати вміння підлізати під шнур правим та лівим боком; розвивати увагу та спритність.
   Інвентар: 2 стояки, шнур, 2 торбинки з піском.
   Підготовча частина: Ходьба у парах із зміною темпу (35 с).

   Ходьба на носках, руки на поясі (25 с).

   Біг у середньому темпі у парах (35 с), ходьба. 


   Копмлекс загальнорозвиваючих вправ:
   1. Піднімання рук угору. В.п.: о.с. 1 – підняти руки через сторони угору подивитись на них, 2 – в.п. Повторити 6 разів у повільному темпі.
   2. Нахили тулуба в сторони. В.п.: стійка «ноги нарізно», руки на поясі. 1 – нахилити тулуб вліво, 2 – в.п. 3 – 4 – те саме вправо. Повторити 4 рази в середньому темпі.
   3. Нахили тулуба вперед. В.п.: таке саме. 1 – нахилити тулуб уперед, 2 – в.п. Повторити 6 разів в повільному темпі.
   4. Піднімання по черзі зігнутих у коліні ніг. В.п.: о.с. 1 – підняти вгору зігнуту в коліні праву ногу, 2 в.п., 3 - 4 – те саме з лівої ноги. Повторити 4 рази.
   5. Присідання. В.п.: п`яти разом, носки нарізно, руки на поясі. 1 – присісти, руки виставити вперед, 2 – в.п. Присідати на всій ступні. Повторити 6 разів у повільному темпі.
   6. Стрибки на обох ногах, що чергуються з ходьбою. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – 4 – стрибки на обох ногах на місці, 5 – 8 – ходьба на місці. Повторити 2 рази.
   Основна частина:

   Рухлива гра «Кольорові автомобілі». Автор Каріна Мельник

   Заключна частина: Ходьба по «звивистій доріжці» у повільному темпі (35 с).

   Всі справи зроблено. Запрошую Вас на прогулянку. Під час прогулянки не забувайте про правила безпеки під час повітряної тривоги.
   Під час прогулянки поспостерігайте за птахами, вони вже збираються у вирій.
   Спостереження в природному довкіллі
   Тема: «Григорій Паламарчук «Чому веселиками звуться журавлі»
   Мета: вчити дітей самостійно визначати зміни в природі; поглибити знання про перелітних птахів; розвивати спостережливість; вихо-вувати дбайливе ставлення до пернатих друзів.


   Задайте дітям запитання: 
   👥 Коли птахів називають веселиками? Журавлями?
   👥 Покажіть голосом веселі та сумні співи журавлів.

   Ввечері зробіть разом з дітьми вправу «Нейрогімнастика»
   Мета: завдання: виконуємо вправи обома руками одночасно (на широкий прямокутник стукати кулачком чи олівцем один раз, на два маленьких - два рази)


   Консультація для батьків «Вчимо з дитиною правила дорожнього руху»




   Це всі завдання на сьогодні, шановні батьки. Дякую за розуміння і співпрацю.

Немає коментарів:

Дописати коментар