ДИТИНА І ВУЛИЦЯ. ПРАВИЛА ДОРОЖНЬОГО РУХУ
Ранкова гімнастика
«Комплекс вправ ранкової гімнастики з прапорцями»
Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнас-тики (вправи з прапорцями); закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи з предметами; виховувати любов до фізичних вправ.
«Комплекс вправ ранкової гімнастики з прапорцями»
Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнас-тики (вправи з прапорцями); закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи з предметами; виховувати любов до фізичних вправ.
https://youtu.be/v-gqQ3ZaKic
Ознайомлення із соціумом
Дидактична гра «Дорожні знаки»
Мета: закріплювати знання дітей про правила дорожнього руху; вдосконалювати вміння
Ознайомлення із соціумом
Дидактична гра «Дорожні знаки»
Мета: закріплювати знання дітей про правила дорожнього руху; вдосконалювати вміння
розрізняти дорожні знаки та добирати їх, аналізуючи ситуацію; розвивати увагу, мислення; застосовувати набуті знання на практиці; виховувати уважність на вулиці, піклуватися про власне здоров`я.
Розвиток мовлення і культура мо-вленнєвого спілкування (+грамота)
Тема: «Слова – назви ознак. Приголосні звуки. Звук [м], літера М»
Програмовий зміст:розширювати уявлення дітей про слово; практично ознайомити з поняттям «слово - назва ознаки»; формувати вміння правильно ставити запитання до слів – назв предметів, слів — назв ознак; учити вживати прикметники, що означають властивості предметів;дати дітям практичне уявлення про приголосні звуки; ознайомити з їх умовним позначенням; продовжувати вчити визначати послідовність звуків у слові нейтральними фішками; познайомити з літерою М як письмовим позначенням звука [м]; учити записувати друковані літери за зразком по клітинках; виховувати інтерес до занять.
Здоров'я та фізичний розвиток
Тема: «Стрибки у висоту з розбігу (25 см). Пролізання під шнуром правим і лівим боком». Рухлива гра «Кольорові автомобілі»
Програмовий зміст: повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ; закріплювати вміння відштовхуватись однією ногою під час стрибка у висоту з розбігу; удосконалювати вміння підлізати під шнур правим та лівим боком; розвивати увагу та спритність.
Інвентар: 2 стояки, шнур, 2 торбинки з піском.
Підготовча частина: Ходьба у парах із зміною темпу (35 с).
Розвиток мовлення і культура мо-вленнєвого спілкування (+грамота)
Тема: «Слова – назви ознак. Приголосні звуки. Звук [м], літера М»
Програмовий зміст:розширювати уявлення дітей про слово; практично ознайомити з поняттям «слово - назва ознаки»; формувати вміння правильно ставити запитання до слів – назв предметів, слів — назв ознак; учити вживати прикметники, що означають властивості предметів;дати дітям практичне уявлення про приголосні звуки; ознайомити з їх умовним позначенням; продовжувати вчити визначати послідовність звуків у слові нейтральними фішками; познайомити з літерою М як письмовим позначенням звука [м]; учити записувати друковані літери за зразком по клітинках; виховувати інтерес до занять.
Здоров'я та фізичний розвиток
Тема: «Стрибки у висоту з розбігу (25 см). Пролізання під шнуром правим і лівим боком». Рухлива гра «Кольорові автомобілі»
Програмовий зміст: повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ; закріплювати вміння відштовхуватись однією ногою під час стрибка у висоту з розбігу; удосконалювати вміння підлізати під шнур правим та лівим боком; розвивати увагу та спритність.
Інвентар: 2 стояки, шнур, 2 торбинки з піском.
Підготовча частина: Ходьба у парах із зміною темпу (35 с).
Біг у
середньому темпі у парах (35 с), ходьба.
Копмлекс загальнорозвиваючих вправ:
1. Піднімання рук угору. В.п.: о.с. 1 – підняти руки через сторони угору подивитись на них, 2 – в.п. Повторити 6 разів у повільному темпі.
2. Нахили тулуба в сторони. В.п.: стійка «ноги нарізно», руки на поясі. 1 – нахилити тулуб вліво, 2 – в.п. 3 – 4 – те саме вправо. Повторити 4 рази в середньому темпі.
3. Нахили тулуба вперед. В.п.: таке саме. 1 – нахилити тулуб уперед, 2 – в.п. Повторити 6 разів в повільному темпі.
4. Піднімання по черзі зігнутих у коліні ніг. В.п.: о.с. 1 – підняти вгору зігнуту в коліні праву ногу, 2 в.п., 3 - 4 – те саме з лівої ноги. Повторити 4 рази.
5. Присідання. В.п.: п`яти разом, носки нарізно, руки на поясі. 1 – присісти, руки виставити вперед, 2 – в.п. Присідати на всій ступні. Повторити 6 разів у повільному темпі.
6. Стрибки на обох ногах, що чергуються з ходьбою. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – 4 – стрибки на обох ногах на місці, 5 – 8 – ходьба на місці. Повторити 2 рази.
Основна частина:
Рухлива гра
«Кольорові автомобілі». Автор Каріна Мельник
Заключна
частина: Ходьба по «звивистій доріжці» у повільному темпі (35 с).
Під час прогулянки поспостерігайте за птахами, вони вже збираються у вирій.
Спостереження в природному довкіллі
Тема: «Григорій Паламарчук «Чому веселиками звуться журавлі»
Мета: вчити дітей самостійно визначати зміни в природі; поглибити знання про перелітних птахів; розвивати спостережливість; вихо-вувати дбайливе ставлення до пернатих друзів.
Задайте дітям запитання:
👥 Коли птахів називають веселиками? Журавлями?
👥 Покажіть голосом веселі та сумні співи журавлів.
Ввечері зробіть разом з дітьми вправу «Нейрогімнастика»
Мета: завдання: виконуємо вправи обома руками одночасно (на широкий прямокутник стукати кулачком чи олівцем один раз, на два маленьких - два рази)







Немає коментарів:
Дописати коментар